2020-02-14, 01:40
Medlem
Men varför säger inte Lisa nåt att han kan sova i deras sovrum för?! Eller är det emot reglerna det också?
2020-02-14, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Kan ha fel, men har det någonsin avslöjats till övriga deltagare vad en deltagare som kickats ut gjort? Kan ha fel som sagt

Minns bara Sipan som blev kickad 2012 för sitt böghatande fick inte heller säga hejdå och BB sa bara pga regelbrott genom en lapp till deltagarna. Den gången fattade dock alla eftersom det skedde inför alla.

Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Låt säga att Sami plockas ut pga sina nazistiska rötter, och du som läser detta blev erbjuden en plats i huset i hans ställe, skulle du ta den?

Varför jag frågar är för att jag undrar hur lätt det är att då deltagare. Hur många som är beredda att sälja ut sin integritet för lite fame och eventuellt pengar.

Aldrig i livet. Klarar inte av att vara med så många människor under lång tid. De klättrar på varandra trots det stora huset. Man får äta den mat som bjuds och duscha i badkläder... Hade förmodligen fått psykos
Själv då?
2020-02-14, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av forsakenbear
Men varför säger inte Lisa nåt att han kan sova i deras sovrum för?! Eller är det emot reglerna det också?

Hon vill klättra över i Isabels och Kims tomma säng inatt och lämna prutt-Mergim åt sitt öde
2020-02-14, 01:43
Medlem
Amelia gör allt för kändisskap hon kommer ju vilja vara antys bästa vän när de kommer ut från huset😂
2020-02-14, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Hahaha vad tycker ni hittills? Team Anty iallafal de andra är tråkmånsar lägger sig 10-11 varje kväll
Beredd att hålla med. Men hey... Sami vaknade ju för tjugo sekunder iaf, nu jäklar händer det grejer 😉 Nä men skämt å sido... även om deras tvättstugekonversation inte är superintressant så är det 10 resor bättre än sovrummen hehe. Hoppas det tar sig!
2020-02-14, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Låt säga att Sami plockas ut pga sina nazistiska rötter, och du som läser detta blev erbjuden en plats i huset i hans ställe, skulle du ta den?

Varför jag frågar är för att jag undrar hur lätt det är att då deltagare. Hur många som är beredda att sälja ut sin integritet för lite fame och eventuellt pengar.
Ja, jag kommer ändå försöka trigga igång lite bråk därinne. De (Amalia, Julia, Isabel) snackar skit i bikten om folk men vågar inte konfrontera någon ögon-mot-ögon, mun-mot-mun.
2020-02-14, 01:45
Avslutad
Haha, Sami får ingen ro någonstans.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Haha, Sami får ingen ro någonstans.

Dröjer nog inte innan han tar avsked tyvärr.
Medlem
Varför ligger Sami ute?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Beredd att hålla med. Men hey... Sami vaknade ju för tjugo sekunder iaf, nu jäklar händer det grejer 😉 Nä men skämt å sido... även om deras tvättstugekonversation inte är superintressant så är det 10 resor bättre än sovrummen hehe. Hoppas det tar sig!

Håller med! Haha Samy var rolig när han lämnade rummet han stör sig på Jasmine och Julia😂 han har inte sovit bra på 3 dagar
2020-02-14, 01:46
Medlem
Varför har de den där kylen närmst slussen för? Ingen har öppnat den, det är i den vänstra kylen allt ligger i.
2020-02-14, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av forsakenbear
Dröjer nog inte innan han tar avsked tyvärr.

Får inte snubben sömn tills på Söndag, så blir det tack och hej för honom!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in