2020-02-14, 01:20
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .sh
Du kan stryka "ganska". Melatonin produceras naturligt i hjärnan när det är mörkt. Det är hur ofarligt som helst och kan inte missbrukas, bilda beroende eller användas på "fel" sätt. Det är en liten tablett som säger till din hjärna att producera melatonin vid önskad tidpunkt.

Jag vet vad melatonin är för något. Har testat det. Ganska effektivt tycker jag passar då det finns betydligt starkare saker att ta om man vill sova. Jämför man melatonin med stilnoct eller zopiklon så är det stor skillnad. Eller jämfört med rohypnol. Med det kan man inte få på recept längre. Det var NR 1 för att kunna somna. Och var ett fantastiskt komplement till narkotika och alkohol. Det var bättre förr.

Man kan ha jävligt roligt på stilnoct och zopiklon. Men hade någon haft med det in. Då hade det vart en jävla koll på dessa tabletter. Annars kunde väl någon få för sig att någon är en jude och det blir mord.

Melatonin är inget man blir rolig på precis.
2020-02-14, 01:21
Medlem
Mergim: Du kan ju inte sätta på bomull eko! ....vad är "tomning centrofogeri"?

2020-02-14, 01:25
Medlem
Deus-Culpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spinnflugan
Vad gissar du på?

Kanske litium eller liknande.
2020-02-14, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Amalia berättade precis att de inte vet vad som hände när Isabel och Kim bröt mot reglerna. Så troligtvis produktionen bara gått in och sagt att det var ett grovt regelbrott och i vilken kategori samt kanske rabblat upp alla regler igen.
Kan ha fel, men har det någonsin avslöjats till övriga deltagare vad en deltagare som kickats ut gjort? Kan ha fel som sagt
2020-02-14, 01:33
Medlem
Belavias avatar
Låt säga att Sami plockas ut pga sina nazistiska rötter, och du som läser detta blev erbjuden en plats i huset i hans ställe, skulle du ta den?

Varför jag frågar är för att jag undrar hur lätt det är att då deltagare. Hur många som är beredda att sälja ut sin integritet för lite fame och eventuellt pengar.
2020-02-14, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Tydligen väldigt intressant 😉bidrar ju extremt mycket till innehållet av säsongen haha

Hahaha vad tycker ni hittills? Team Anty iallafal de andra är tråkmånsar lägger sig 10-11 varje kväll
2020-02-14, 01:38
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Låt säga att Sami plockas ut pga sina nazistiska rötter, och du som läser detta blev erbjuden en plats i huset i hans ställe, skulle du ta den?

Varför jag frågar är för att jag undrar hur lätt det är att då deltagare. Hur många som är beredda att sälja ut sin integritet för lite fame och eventuellt pengar.
har du aldrig sett paradise hotel?
folk gör vad somhelst för att synas.
VAD SOMHELST!
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:

Jag skulle ge min plats till Joe Rovik. Jag vill ha in han i den här säsongen. Skicka en taxi till KARESUANDO och hämta Joe.

Jomenvisst

Medlem
Citat:

ALDRIG! Sitter hellre hemma i min säng dricker rött i morgon och avnjuter med god middag! Skulle dö utan mobilen
2020-02-14, 01:39
Medlem
Amalia är hungrig😂 mmmm magen måste fyllas
2020-02-14, 01:40
Medlem
Hahahaha lyxfällan har lämnat rummet så ful han är skrattar ihjäl mig
2020-02-14, 01:40
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:

Nej aldrig. Jag är inte duktig på att försöka vara något jag inte är.
Dessutom skulle jag inte kunna sitta still timme ut och timme in.
Skulle endera vara helt tyst ibland eller tvärtom pladdra om allt mellan himmel och jord.
Kanske bete mig knäppt också.
Nej tack vill inte bli kändis på sådant och gillar inte att stå i rampljuset framför dreglande journalister och deras k- pist kameror.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in