2020-02-13, 22:35
Medlem
jennesses avatar
Men lär inte dom som "sitter löst" vara safe nu då? Eftersom att två redan har tvingats lämna?
2020-02-13, 22:35
Medlem
idioten alex ska ut så fort han är nominerad vilken looser
2020-02-13, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Låt bli att kolla då kanske ingen tvingar dig

Lått människor gnälla,
Det kommer säkert från deras kärlek till konceptet Big Brother och engagemang att optimera experimentet
2020-02-13, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
idioten alex ska ut så fort han är nominerad vilken looser
Vad har han gjort då?
2020-02-13, 22:39
Medlem
Är det en man eller kvinna, den här Kim? Jag frågar seriöst. Hen har ju bröst, kvinnohöfter och helskägg, jag fattar ingenting. Är det en kvinna på hormoner eller en man på hormoner, någon som vet?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Thar
Hur många tittar egentligen fortfarande på Big Brother? BB kändes nytt och spännande när det sändes första gången för typ 20 år sedan, men idag känns konceptet helt uttjatat och ointressant. Man har liksom sett det här så många gånger redan. Med dagens teknik skulle man kunna utveckla och förbättra konceptet och tex möjliggöra för tittarna att interagera med deltagarna.. Men i sin nuvarande form är konceptet uttjatat.

Varför är du i denna tråd och kommenterar alls, med tanke på din inställning?
Du är knappast en person som kommer bidra att utveckla konceptet pch till en nivå som passar dig. Du är en parasit, som bara kräver, men ingen gör någonting för just dig - allt utvecklas ändå, men ingenting för din skull!
Medlem
Jag tror Glasman kommer att vinna BB.

Rosanna Charles som castade verkar känna honom. Hon kommenterade en av hans bilder för 21 veckor sen.
2020-02-13, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
Är det en man eller kvinna, den här Kim? Jag frågar seriöst. Hen har ju bröst, kvinnohöfter och helskägg, jag fattar ingenting. Är det en kvinna på hormoner eller en man på hormoner, någon som vet?
En man. Han identifierar sig som man också.
2020-02-13, 22:40
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
En man/kille
2020-02-13, 22:41
Medlem
jennesses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1

Rosanna Charles som castade verkar känna honom. Hon kommenterade en av hans bilder för 21 veckor sen.

Rosanna känner ju dock hälften av dom deltagarna som är inne just nu, hon har ju valt många av sina "kompisar" tyvärr.
2020-02-13, 22:41
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1

Han syns aldrig till på liven, vet inte vad han håller hus egentligen
2020-02-13, 22:42
Medlem
Hoppas vi får se Alex laga lite Fofo snart...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in