2020-02-13, 22:17
Medlem
gabrielle2s avatar
Media skriver att BB skall föregå med gott exempel eftersom det är många ungdomar som tittar.
Samtidigt serverar de sprit, zoomar in sex osv.
Men när människor pratar fritt om vad de tycker om eller inte. Då jävlar (det kan.ju påverka ungdomarna)
Hycklare som vanligt.
2020-02-13, 22:17
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bumblebeebee
Ni som ser liven nu, nåt kul/intressant som händer just nu?
Julia verkar ha fått en sockerchock
2020-02-13, 22:18
Medlem
Väntar med spänning på att få se Antys piercade nipples
2020-02-13, 22:18
Medlem
Insults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bumblebeebee
Ni som ser liven nu, nåt kul/intressant som händer just nu?

Köp paketet för att titta själv, din jude //Kim.

Nä, skämt åsido. Det är något oklart vad deltagarna pratade om, men dom blev tillsagda om att inte prata om produktionen.
2020-02-13, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Polisen följer trådarna på ABoK forumet. Då borde de ha någon som läser här också faktiskt.

Jag vet inte vad ABoK är,
Men ja okej... jag tycker det är viktigt att människor tror sig kunna uttrycka allt, utan rädsla - så jobbar jag gärna utifrån det och bemöter extrema åsikter genom diskussion. Tänk vad som kan bli när människor känner sig för instängda och inte kan kommunicera sina avvikelser - då finns ju inte människor dör, som de egentligen kanske söker för öppenheten att ändra åsikter.
2020-02-13, 22:22
Medlem
girigfans avatar
Brukar inte såna här program ha åtminstone en snygg tjej för att öka intresset? Alla kvinnor ser ut som skräp imo
2020-02-13, 22:23
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av girigfan
Brukar inte såna här program ha åtminstone en snygg tjej för att öka intresset? Alla kvinnor ser ut som skräp imo
Snyggaste var hon mörka som åkte ut, och hon var inte speciellt snygg ändå
2020-02-13, 22:26
Medlem
den där alex kan fan inte äta något varje gång ska det gnällas på något otacksamma jävel
2020-02-13, 22:29
Medlem
kendallos avatar
Tycker att de här människorna är otroligt tråkiga. Mediakåta sociala medier-folk som är extremt medvetna om kamerorna och bara sällsynt skrikiga och tråkiga.

Jag är skitbesviken so far. Liven är extremt ointressant, det händer ju inget? Bara flams.
2020-02-13, 22:30
Medlem
Kommer ingen åka ut nu? Hur röstar man ens?
2020-02-13, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Tycker att de här människorna är otroligt tråkiga. Mediakåta sociala medier-folk som är extremt medvetna om kamerorna och bara sällsynt skrikiga och tråkiga.

Jag är skitbesviken so far. Liven är extremt ointressant, det händer ju inget? Bara flams.
Låt bli att kolla då kanske ingen tvingar dig
2020-02-13, 22:33
Medlem
Hur många tittar egentligen fortfarande på Big Brother? BB kändes nytt och spännande när det sändes första gången för typ 20 år sedan, men idag känns konceptet helt uttjatat och ointressant. Man har liksom sett det här så många gånger redan. Med dagens teknik skulle man kunna utveckla och förbättra konceptet och tex möjliggöra för tittarna att interagera med deltagarna.. Men i sin nuvarande form är konceptet uttjatat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in