2020-02-13, 21:54
Medlem
Kim gråter ut i bikten i dagens avsnitt då många invandrargrabbar nobbade honom under tonåren men han är så glad över att Alex valde att acceptera honom och kallade honom för brorsa. Tråkigt avslut för Kim idag men han får skylla sig själv, helt onödig kommentar kring judarna.
2020-02-13, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bumblebeebee
Tror ni inte att det kan va för att produktionen vill ”spara” de mest intressanta sakerna som händer till sändningen sen?

Det har jag aldrig hört talas om, att random konversationer skulle vara så intressanta att de behöver sparas exklusivt till avsnitten. 24/7 ska ju vara fullständigt ocensurerat, det folk betalar för.

Troligare är väl att man är rädd att nån ska säga något "olämpligt" så man slipper censurera (även om det i sig vittnar om en viss censur, att man inte får höra vad deltagarna pratar om).
Senast redigerad av carlsupreme 2020-02-13 kl. 22:01.
2020-02-13, 21:58
Avslutad
Någon som vet om livekamerorna är av samma modell som resterande kamerorna? Ofantligt tråkigt att det bara finns 1 (en) enda tråkig vinkel från varje rum. Kollar kökskameran just nu och jag ser minst en till kamera, hade varit kul att kunna byta till den också.

EDIT: Nu är dessutom kökskameran inzoomad på terrassen, för helvete.
Senast redigerad av .sh 2020-02-13 kl. 22:02.
2020-02-13, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ettgammaltnamn
Jag hoppas att dem glömmer bort att de filmas så snabbt spm möjligt och därmed kommer de strunta i att prata om produktionen. Sen måste väl de flesta ha inprogrammerat att skippa uttrycka hat mot grupper, religion och etnicitet.

Hur svårt ska det vara att välja galna människor med mycket åsikter och galenhet utan att döma på grund av religion & etnicitet. Kom igen nu BB, in med personer som jobbar med sig själva gällande bekräftelsebehov, temperament med mera!
Jessica Lindgren 2006 låg förvisso över gränsen med att slå mot deltagare, men mer däråt. xD

I årets BB upplever jag mer att de valt deltagare som ska vara ”sköna” på sitt egna sätt & att det är inne i media med olika läggningar - men det håller inte. De behöver in med människor med samma läggningar och som attraherar varann sexuellt & konkurrens kring samma sak! Det… just det är experimentet vi vill se!
Ellerhur men rosanna horan charles har tagit in skräp, kommer ju in nytt blod hoppas på galna människor
2020-02-13, 22:03
Medlem
jennesses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ellerhur men rosanna horan charles har tagit in skräp, kommer ju in nytt blod hoppas på galna människor

Hon är väldigt stolt över sina val av deltagare, iallafall på instagram. Vågar väl inte erkänna vilken flopp av deltagare det är. Men som du säger, hoppas att de mest flippade människorna kommer in hädanefter.
2020-02-13, 22:04
Medlem
Hoppas TV4 läser i denna tråden!

Är besviken, får se om det händer lite mer framöver.
2020-02-13, 22:05
Medlem
Tempas avatar
Vad har Julia tagit nu då
2020-02-13, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jennesse
Hon är väldigt stolt över sina val av deltagare, iallafall på instagram. Vågar väl inte erkänna vilken flopp av deltagare det är. Men som du säger, hoppas att de mest flippade människorna kommer in hädanefter.
Japp det är avgörande för cmore/tv4s inkomster för detta program
2020-02-13, 22:06
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tempa
Vad har Julia tagit nu då

Kanske fick lite av Amelias? ADD medicin
Medlem
MuppSmurfs avatar
Kan inte Julia dela med sig vad hon tagit till de andra, kanske det kan bli lite mer röj i huset
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1

Jag skippar helt smeknamn på personer och skällsord, även om jag kan tänka mig att du använder ordet med mer lättsamhet än hur många känner i laddningen kring ordet.

Jag kan förvisso känna mig själv som en hora,
Pengar är nödvändigt och till rätt pris kan man köpa mig, utan att nämna relativitet eller kostnad… och säkert de flesta andra fungerar på samma sätt.
2020-02-13, 22:08
Medlem
Kan inte julia ställa sig på alla 4 så alex kan penetrera henne så hårt att hon inte kan gå på 2 veckor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in