2020-02-13, 21:47
Medlem
Alltså jag blir obekväm för Alex skull pga Patzys små nyp hela tiden.
2020-02-13, 21:47
Avstängd
vad var det sami snodde under generalens säng som han senare åt upp för att bevisen skulle försvinna?
2020-02-13, 21:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vet någon om Patzys civilstatus? Han har ju ringar på vänster ringfinger. Fast det kanske är acceptabelt att stöta på andra inom bögreligionen. Han går på Alex som en långtradare, på "skoj".
Ringar (pluralis) antyder väl snarare på att han inte är tillsammans med någon. Ringar kan användas i andra syften än i äktenskap, t.ex. för att man tycker att det är snyggt. Svårt koncept kanske.

Han är förövrigt singel enligt en intervju av QX.se.
https://www.qx.se/noje/193699/har-ar-hbtq-deltagarna-i-big-brother-2020/
2020-02-13, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uttrakad90
Finns det ingen piratsida där man kan kolla kamerorna?
Fanns typ under alla de flesta andra säsongerna...

Juste, hade jag fan glömt. Hade varit gött detta året med
2020-02-13, 21:49
Medlem
snoamers avatar
Kim och Isabel var ju de två drygaste så skönt att dom åkte, fast nu vet man ju inte heller om det blir underhållande? Men dom kommer ju släppa in fler folk till veckan, så kommer säkert in fler stolpskott då
2020-02-13, 21:50
Medlem
snoamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dan88
Vad menar du?

Det är inga kärleksproblem lol. Snubben är kåt/uttråkad
2020-02-13, 21:50
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hmacy
Invandrare är nog de som är mest kritiska mot judar, många av dem hyser agg mot dem pga konflikter från hemländerna
Ja helt förståligt. Jag tycker att man har rätt att vara kritisk mot dem om man nu har kritik att komma med.
Man skall inte bemöta folk med tystnad. Man har rätt att prata om vad man vill, hur man vill.
Alla folk blir sårde av och till.
Såg nu på Big Brother att de inte ens får prata om händelsen eller om Kim eller Isabel. Heller inget om produktionen. Sjukt.
De skall sitta och prata om knulla, dricka, kuk mm. Det går bra. Egentligen är BB som allt annat styrt som sjutton. De väljer vem du skall välja genom att följa denne lite extra.
Intressant att se hur de styr och ställer och vad de vill visa mm.
Man ser tydligt hur storebror bestämmer 😉
2020-02-13, 21:51
Medlem
Deagle66s avatar
Så.
Vad är värst i årets Big Brother?

Att en neger säger att hon hatar Judar, att en fjolla med musliskt namn säger att hans chef som är en Jude är satan själv?
Sen har vi den så kallade "Nazisten" den som media drar upp som värsta psykopaten.

VIlken är den värsta för er?

Kom gärna med kritik på imna frågor men personliga påhopp kan ni ta med någon annan.

Mvh
Deagle
Senast redigerad av Deagle66 2020-02-13 kl. 21:53.
2020-02-13, 21:52
Medlem
mot stockholm eller till stockholm hjärndöd patzy
Medlem
Belavias avatar
Fy fan vilken trist omgång av BB? Finns det ens någon intressant karaktär? PK-skadat gods allihopa. Dessutom neddummade av sina smartphones. Hycklande töntiga egon allihop. Tacka vet jag Johan "Godzilla" Lennström(BB V.I.P) och Per Holknekt(BB premiär omgång). De hade både lite brains och originalitet, samt humor.

R.I.P BB
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
snart ryker väl en till ifall dom inte kniper käft. haha

Jag hoppas att dem glömmer bort att de filmas så snabbt spm möjligt och därmed kommer de strunta i att prata om produktionen. Sen måste väl de flesta ha inprogrammerat att skippa uttrycka hat mot grupper, religion och etnicitet.

Hur svårt ska det vara att välja galna människor med mycket åsikter och galenhet utan att döma på grund av religion & etnicitet. Kom igen nu BB, in med personer som jobbar med sig själva gällande bekräftelsebehov, temperament med mera!
Jessica Lindgren 2006 låg förvisso över gränsen med att slå mot deltagare, men mer däråt. xD

I årets BB upplever jag mer att de valt deltagare som ska vara ”sköna” på sitt egna sätt & att det är inne i media med olika läggningar - men det håller inte. De behöver in med människor med samma läggningar och som attraherar varann sexuellt & konkurrens kring samma sak! Det… just det är experimentet vi vill se!
Medlem
Bumblebeebees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Så jävla frustrerande när BB skiftar cam mitt i ett samtalsämne och hoppas till några andra.
Sedan finns ingen annan kamera som visar det.

Tror ni inte att det kan va för att produktionen vill ”spara” de mest intressanta sakerna som händer till sändningen sen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in