2020-02-13, 20:55
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vultz
Va? När blev Kim utkastat? Detta måste jag fira.
Kim och Isabel uttryckte sig nedlåtande om judar tydligen under ett samtal.
2020-02-13, 20:55
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Är det inte första gången två deltagare blivit
diskade efter bara tre fyra dagar?.
Har nog inte varit med om det i ngt av åren som BB sänts!
2020-02-13, 20:56
Medlem
Citat:
För en timme sedan ungefär.

https://www.tv4.se/big-brother-sverige/artiklar/kim-kamal-tvingas-l%C3%A4mna-big-brother-sverige-2020-5e4596d4cf4a375243080e14
2020-02-13, 20:57
Medlem
CardiganDuffypoffs avatar
Alltså vilken torr omgång av Big Brother..
Inget Galet festande, inga kul uppdrag typ killar och tjejerbyter kläder vid signal eller fattiga och rika, Inget naket, Inget annat kul som tittarna vill ha... PK-Hysterin har förstört samhället helt totalt och TV4 vill såklart inte att nån ska känna sig kränkt... Och nån har sagt nått dumt... BuHu du måste lämna huset... Kasst..
2020-02-13, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Har nog inte varit med om det i ngt av åren som BB sänts!

Då är det rekord än så länge Veckan
är inte slut än.
2020-02-13, 21:00
Medlem
particulum1s avatar
Hoppas alla snackar lite skit om judar så att alla får åka ut, hade jag varit där inne så hade jag försökt få andra att göra det så hade jag vunnit
Citat:
"To find out who rules over you, simply find out who you are not allowed to criticize.”
-Voltaire
2020-02-13, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CardiganDuffypoff
Inget Galet festande, inga kul uppdrag typ killar och tjejerbyter kläder vid signal eller fattiga och rika, Inget naket, Inget annat kul som tittarna vill ha... PK-Hysterin har förstört samhället helt totalt och TV4 vill såklart inte att nån ska känna sig kränkt... Och nån har sagt nått dumt... BuHu du måste lämna huset... Kasst..

Asså det har gått fyra dagar. Ska dom festa varje dag och utveckla alkoholberoende? Tidigare idag bytte Anty och Mergim kläder på signal tho.
2020-02-13, 21:03
Medlem
Citat:

Vid 19 tiden:

Händelsen inträffade tidigare under dagen, när Kim Kamal började prata om sin tidigare chef på ett familjeägt företag.
– Jag hade världens värsta chef. Hon var så jävla äcklig. Det var sinnessjukt, alltså. Helt sinnes. Jag blev chef på en vecka, för jag kunde min grej, säger Kim Kamal och fortsätter:

https://www.aftonbladet.se/a/VbM6Q6
2020-02-13, 21:04
Avslutad
Citat:
De har varit i huset i.. 4 dagar? Det är fortfarande 96 dagar kvar. Förrgående säsonger var väl lika trögflytande? Det kommer nog freeze-tävlingar och sånt snart ska du se. Jag tycker dock att det är rätt tråkiga deltagare, krävs lite mer löst folk för att det ska bli kul. De här människrna är alldeles för pryda av sig.
2020-02-13, 21:07
Medlem
Tittar på avsnitt fyra, kommit fem minuter in och vill döda Isabel. Skönt att hon är ute.
https://www.cmore.se/serie/161273-big-brother-sverige/sasong-1/episod-4/12502249-big-brother-sverige?autoplay=1
2020-02-13, 21:08
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:

Chilla, det började måndagskväll, nu är det torsdagkväll, 3 dagar har gått, fattiga och rika sidan hade dem väl en hel vecka förut som tema, 97 dagar kvar, det finns tid för sånt..
2020-02-13, 21:12
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ja Nordkorea där alla skall tycka och tänka lika.
Prata på ett sätt och använda tillåtna ord endast.
Jag gillar mest av allt att se det sociala samspelat mellan alla deltagare.
Nu blev det kasst efter att de slängde ut Isabel och Kim. Sami försvinner väl han också snart när någon dreglande " nazzejägare" är igång.
Jag gillade Kim mest utav alla.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in