2020-02-13, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Aa nä. De blir att bojkotta skiten, såg fram emot en ny säsong. Men sånt här är bara idiotiskt

Ja lite överdrivet är det allt det kommer ju ut
till slut ändå.
2020-02-13, 20:35
Medlem
Belavias avatar
Hade Kim och Isobel åkt ut och fått lämna programmet om konversationen istället hade varit såhär:

Kim - "Min chef var svensk".

Isobel - "Aha, jag hatar svenskar"

Eller är det skillnad på folk och folk? Att alla är jämlika, men att vissa är mer jämlika än andra?
2020-02-13, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ettgammaltnamn
Helt rätt angående att det är ny tid nu.
Dock tycker jag att galenskap i många olika former ska få förekomma, men jag tycker det ska vara nolltolerans för antisemetistiska och rasistiska uttalanden i programmet.

Vi vill ha mer utav så mycket! Exempelvis attraktion mellan deltagare och inte vänta ut desperation så deltagarnas preferenser ändras fullstndigt och att de tar det dem får lixom. Från natur, så kommer ju preferenser hos individ att förändras på 90 dagar såklart - men snälla… in med deltagare, så att vi kan få se lite sex i TV, som hör till Big Brother och Natur överlag! Annars får vi vänta för länge!

Självklart, hat o hot är inte ok. Även om jag är för yttrandefrihet så långt de går. Men jag tycker TV4 ger dubbla budskap. Dom visar att det inte är ok. Men samtidigt avbryter dom en livesändning när dom blir utkastade. Det är väl bättre att dom visar live publiken att så här går de när man gör något dumt, istället för att bryta sändningen
2020-02-13, 20:38
Avslutad
Hade någon sagt att två deltagare åkte efter tre dar pga antisemitiska åsikter hade man knappast fått bilden av det här gänget i huvudet...
2020-02-13, 20:39
Medlem
Hahaha.. kyckling potattis.. å så lite riiiiis

https://www.youtube.com/watch?v=ka9ecAU3BDE

Alex liknar ju grabben i klippet också
2020-02-13, 20:40
Medlem
Darkzis avatar
Helvete vad Amilia lassar in maten i truten.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zy
Hade någon sagt att två deltagare åkte efter tre dar pga antisemitiska åsikter hade man knappast fått bilden av det här gänget i huvudet...
Inte jag iaf för ingen av dessa skulle jag ens gissat haft dessa åsikter!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tubleros
Undrar också om det skulle finnas någon väg att ansöka så här sent.

Deltagarna i år är ju det sämsta material jag någonsin sett.

Jag orkar typ inte göra jobbet för att höra mig för, även om jag skulle ge 100% att ha kul och ströva för mina behov.
Ifall någon till 50% hjälper mig så delar jag med mig utav 20% av nettovinstpengarna.

Tänk ifall någon med rätt kontakter gör jobbet och jobbar in mig i huset och får nettosumman från 200 000 på exempelvis 10 timmar nedlagd tid xD
Medlem
absolut koffes avatar
Isabel och Kim är två personer som förmodligen drömde om framtida karriärer som influencers.
Kan dom ju glömma nu.
2020-02-13, 20:41
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absolut koffe
Isabel och Kim är två personer som förmodligen drömde om framtida karriärer som influencers.
Kan dom ju glömma nu.
Båda kommer ha trubbel få jobb iaf det kan man fastslå i Sverige!
Medlem
Är Julia vegetarian? Tog ingen kyckling, men alla vegobullar (14st) istället.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Självklart, hat o hot är inte ok. Även om jag är för yttrandefrihet så långt de går. Men jag tycker TV4 ger dubbla budskap. Dom visar att det inte är ok. Men samtidigt avbryter dom en livesändning när dom blir utkastade. Det är väl bättre att dom visar live publiken att så här går de när man gör något dumt, istället för att bryta sändningen

Absolut,
Big Brother ska inte censureras och vinsten med att visa live-publiken är ett värdefullt statement som du skriver. Thx för att du hjälpte mig komma till den tanken!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in