2020-02-13, 19:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Kim var en färgstark karaktär. Programmet kommer nog tappa en del tittare nu. Mest tråkiga deltagare kvar.
Ja, jag håller med... Kanske alla inte gillade honom men han gjorde iaf att man kände något. De som har fått lämna tycker jag har gjort det torftiga som är inne ännu sämre. Hoppas ersättare kommer in hyfsat snart.
2020-02-13, 19:58
Medlem
Haha chipstransan har åkt ut alltså!
Vilken underbar dag, hoppas bara på att dom slänger in två riktiga jävla dårar nu i ev. utbyte så det blir lite show.

Kim var bara irriterande och äcklig, inte ett underhållande freak utan en som tar sig själv på tok för mycket allvar.

Jireels syster var det inga fel på, normal tjej som uttryckte sig oturligt under 24-timmarsbevakning men hon var väldigt tråkig och ointressant.
2020-02-13, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Hahahah

TV4 slänger ut 2 st för antisemitism men har kvar en kille med 3 st nazist tatueringar
Han har tatuerat över nazi tatueringarna.
2020-02-13, 19:59
Medlem
MrBodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Vem är ansvarig utgivare för Big Brother och därmed den som tog beslutet att skicka ut Kim?

Vet inte vem högsta hönset är men den som skötte castingen är Rosanna Charles @rosannacharles på instagram. Hennes näst sista bild är det många som höjer henne till skyarna för att hon har tagit in så roligt & intressant folk
2020-02-13, 20:01
Medlem
Hoppas verkligen inte BB slänger in någon alkohol till middagen. Den blir förspilld på begravningsstämningen. Hoppas dom kör imorgon istället med två nya deltagare.
Medlem
Ring rodney och skoter Joe å släng in dom i huset så blire nog skoj
Medlem
Man hoppas ju lite på att Amilia råkat klanta till sig och råka säga lite för mycket pga sin impulsivitet. Men antagligen lär inte det hända då hon antagligen är drillad från sina övriga uppdrag, bland annat hos Moderaterna och Splay:
https://se.linkedin.com/in/amilia-stapelfeldt-aa45b09a
2020-02-13, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Efter händelsen valde TV4 att avbryta livesändningen för att meddelade de andra deltagarna.

Ja de har jag läst, men varför? Varför är de så farligt att se när någon lämnar huset.
2020-02-13, 20:04
Medlem
Härligt, fjollan borta ✌
2020-02-13, 20:04
Medlem
Krickedixans avatar
Jag fattar inte en hur de kunde Casta dessa två idioter. Skönt att de är ute ur huset och hoppas de inte får någon mer uppmärksamhet. De är bara wannabes och inte värda ett skit
Låg intelligens och inget att ha...
Finns så mycket roligare och smartare människor

Hat är inte att eftersträva
Folk som inte gillar och folk som hatar är inget att ha
Leve kärleken!
2020-02-13, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Hur har deltagarna reagerat på chipstuttens utgång?
De får knappt prata om det innan storebrorsan säger "Det här är Big Brother, man får inte prata om produktionen".

Men resten av gänget ville klä upp sig och fortsätta som vanligt med finmiddagen medan Jasmine dampade för att de ville klä upp sig i finkläder och vara glada, hon ville deppa istället.
2020-02-13, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ja de har jag läst, men varför? Varför är de så farligt att se när någon lämnar huset.

Produktionen (som inte ska synas) pratar förmodligen med deltagarna direkt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in