2020-02-13, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vossibop
Håller helt med dig och förstår varför hon sa som hon gjorde.
Den som egentligen bör åka ut pga uttryckligen ogilla judar är faktiskt Kim som påbörjade själva grejen med att säga "Jag älskar min f.d chef men hans fru var en riktig jude".

Jävligt efterblivet att svara med "jag hatar judar" på det men ibland slinter man med tungan och som sagt, ingenting bondar en så mycket som hatet mot samma person.

Dock så tror jag nog hon innerst inne absolut ogillar judar, likt resterande invandrare i Sverige. Jude är ett skällsord som varenda ortenperson slänger sig med.

Inte många svarta som är sionister direkt. Israel kastrerar väl en massa afrikaner så varför skulle dom gilla judar.

Bra input,
Det känns som att min insikt landar i ditt svar.
Den sista meningen har jag dock ingen aning om.
Senast redigerad av ettgammaltnamn 2020-02-13 kl. 17:10. Anledning: Tilläg kring svar på sista meningen
2020-02-13, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jennesse
Undra hur mycket folket där inne ljög om sina personligheter på castingen? Seriöst, ingen är ju rolig där inne, inte ens Sami är rolig nu. Känns som att kolla på ett gäng som är hemma hos sig själva.. Händer ju fan ingenting alls.
Har han någonsin varit rolig?
2020-02-13, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Du tror att han får komma ut med sin bakgrund ?
Om han får klä sig som en kvinna och sminka sig med sin bakgrund så borde han få det.
2020-02-13, 17:10
Medlem
DoungAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Det här är ju bästa reklamen. Men visst folk får ju fel uppfattning om årets BB.

Åt helvete har det gått enligt Expressen... Och inte så konstig när Rosanna Charles valt ut vilka som ska vara med. Hon är ju kompis med Rodney Da Silva. Han som skrek ”Sieg Heil” och ”Mein Führer” med uppsträckt hand mot huset enda judinna Annie.
Hahahaha jag minns det där. Jävlar vad jag garvade.
2020-02-13, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Om han får klä sig som en kvinna och sminka sig med sin bakgrund så borde han få det.

Just det som är roligt att gränsen tycks ligga vid att komma ut

Tror att Mergim lider av samma sak då han nyss sa att han inte äter fläsk,
2020-02-13, 17:15
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Har han någonsin varit rolig?

Jaaaa. Se Raggarjävlar när dom slåss på hotellet. Sami har sin fina Vit Legion tröja på sig. Precis som hade på begravningen. Det är härliga grabbar dom här raggarsvinen.

2020-02-13, 17:20
Medlem
absolut koffes avatar
Enligt Expressen så är det Kajsa Mellgren som skött castingen. Var det inte Rosanna Charles?
2020-02-13, 17:20
Bannlyst
Jag har slutat gå in på appen och kolla BB live, bara gå in här och se om det händer nåt.
Att negern åkte ut idag p.g.a judehat kommer nog tyvärr va det mest spännande som händer denna säsong!
2020-02-13, 17:21
Medlem
herpesvårtas avatar
Den här säsongen skulle behöva någon extra underhållning, någon som rör om lite, som en mullvad.

Minns ni Rosings säsong när det kom in en frireligös sexmotståndare som satt och läste bibeln medans de andra fyllegrovhånglade på golvet? Fyfan vad genialisk underhållande ändå.
2020-02-13, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vossibop
Haha gör han? Fy fan vilken toppsäljare som jobbar på taxfree sminkbutikerna!
Här besöker han sin arbetsplats: https://www.youtube.com/watch?v=I7fYbSp1l0A
2020-02-13, 17:22
Medlem
Får man se pattar eller nån fetta i årets BB?
2020-02-13, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xuno
Får man se pattar eller nån fetta i årets BB?
Ja

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in