2020-02-13, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Det här var alltså på facebook? Anmäl och ligg lågt ett tag, tror dock inte du behöver oroa dig egentligen.

Hur länge innan man kan skicka PM?

Olaga hot!!
Anmäl honom!!
Citera
2020-02-13, 12:03
Medlem
Tror det var ett rån som gick överstyr. Kanske trodde dom att paret hade mycket pengar hemma, därav att de hade stökat och letat runt.
Citera
2020-02-13, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stilichio
Kan du få ett förtydligande om hur JL dog, så att de kan avskrivas, ärvde CÖ?

Sjukdom. Vet ej, men osäker på det fanns så mycket till arv.
Citera
2020-02-13, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Tror det var ett rån som gick överstyr. Kanske trodde dom att paret hade mycket pengar hemma, därav att de hade stökat och letat runt.
Eller så ville Mördarna att det som var tystande av obekvämt vittne skulle uppfattas såsom ett rånmord, därav att de hade stökat till i huset och låtsats leta runt?!
Citera
2020-02-13, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas-P
Eller så ville Mördarna att det som var tystande av obekvämt vittne skulle uppfattas såsom ett rånmord, därav att de hade stökat till i huset och låtsats leta runt?!

Faktiskt ganska rimlig teori.
Hoppas man aldrig råkar bevittna något
Citera
2020-02-13, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Det här var alltså på facebook? Anmäl och ligg lågt ett tag, tror dock inte du behöver oroa dig egentligen.

Hur länge innan man kan skicka PM?

Nej jag är inte den som oroar mig i. Får väl skaffa en stor hund om jag börjar sova dåligt

Typ 30 dagar tror jag.
Citera
2020-02-13, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Entjejher
Nej jag är inte den som oroar mig i. Får väl skaffa en stor hund om jag börjar sova dåligt

Typ 30 dagar tror jag.

Jag har tips på bra vakthundar om du behöver!
Nej men seriöst jag hoppas allt är lugnt 🙏🏼
Citera
2020-02-13, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag har tips på bra vakthundar om du behöver!
Nej men seriöst jag hoppas allt är lugnt 🙏🏼

Känner mig lugn hittills. Säger till om det skulle hända/inkomma något som ändrar känslan.

Men hade velat visa dessa bilder för att använda mig av andras ögon och tankar och se om denna person kanske vet något och om någon kan hitta en koppling.
Citera
2020-02-13, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas-P

Så kan det vara, de kanske la ut vilospår + bilen i Norrtälje.
Citera
2020-02-13, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Så kan det vara, de kanske la ut vilospår + bilen i Norrtälje.

Vi har löst mordet!

Nä men helt ärligt är det nog ett rimligt motiv. De ville inte riskera att någon anmälde eller vittnade.
Men vem ligger bakom? Måste vara fler än dessa två grabbar tänker man
Citera
2020-02-13, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Entjejher
Jag försökte skicka ett privat meddelande men är för ny medlem. Jag kanske har något men vill/vågar inte lägga upp här i stora tråden vet inte heller hur man gör föresten med bilder osv. Men personen verkar veta något om Paolo och skrev som han visste men när jag började fråga och hen kalla mig fula ord och jag fortsatte fråga så hota han mig och skrev han visste exakt vart jag bor (vilket via fb där mitt namn står ej är svårt). Har prints på allt han skrivit.

Men
Du ska inte dela något här eller till någon som kan vara viktigt i ett försvinnande. De enda du ska dela det med är polisen.
Det du tror är oviktigt kan vara det som saknas i en utredning.
Lek inte detektiv utan informera polisen.
Sen har du ju outat dig så det skriker om det så ligg lågt.
Citera
2020-02-13, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medimera
Men
Du ska inte dela något här eller till någon som kan vara viktigt i ett försvinnande. De enda du ska dela det med är polisen.
Det du tror är oviktigt kan vara det som saknas i en utredning.
Lek inte detektiv utan informera polisen.
Sen har du ju outat dig så det skriker om det så ligg lågt.
JA! Vi har ju konstaterat här, redan för 2-3 veckor sedan, att det är mördare vi har att göra med. Några haffade o några som fortf. ska sys in.
Därför kan det vara icke hälsobefrämjande, att rota alltför mycket i Ligans göranden,,,,,

Vem har f.ö. sett till nu, att sheriffen i Vallentonia blir informerad om att BO Lars ev. "hade sett något olämpligt"??!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in