2020-02-13, 12:23
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Kharashvili lyckas med bedriften att skjuta stolpe-stolpe ut. Inte ofta man ser det i fotboll!

Vem var det som bars av på bår i Blåvitt förresten? Var det Alexandersson?

Vem möte Blåvitt?
Citera
2020-02-13, 12:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Vem möte Blåvitt?

Louletano DC. Något portugisiskt tredjedivision lag.

Var tydligen Holm som blev utburen på bår. Men det är lugnt, Blåvitt har ju en otrolig bredd just på backpositionerna.
Citera
2020-02-13, 13:22
Medlem
girigfans avatar
Tror också häcken går vinnande ur detta, tror inte alls på paulinho, det e som djurgårdens ricardo värvning för ett par år sen
Citera
2020-02-13, 13:39
Avslutad
da Graca är verkligen sanslöst dålig. Hur fan kunde han bli uttagen till januariturnén? Han är ju en utav de absolut sämsta startande mittbackarna i allsvenskan. Blåvitt måste värva på den positionen.
Citera
2020-02-13, 16:56
Medlem
landofmoronss avatar
Holm utburen på bår bådar inte gott. Snabbt blivit en favorit bland oss blåvita. Kharasivili verkar ha startat säsongen bra till skillnad från förra året. Sana "slår igenom" i år. Lite surt med torsk men vafan, behöver inte börja gräva en grav ännu. Tagga inför cupen nu!
Citera
2020-02-13, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av girigfan
Tror också häcken går vinnande ur detta, tror inte alls på paulinho, det e som djurgårdens ricardo värvning för ett par år sen
Jämför du Paulinho med Ricardo Santos?...
Citera
2020-02-13, 18:17
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
mff = ett plastlag för plastsupportrar. Det är bra att du skäms.

Hur är MFF ett plastlag? Bildad 1910, spelar på gräs, medlemsägd, alltid haft en drös spelare från närområdet, trea i publikligan genom tiderna (det var vi innan 2000 btw).

Ska du börja gorma om att vi är plast för att vi har mkt pengar så bör du ha i åtanke att vi inte fått våra pengar från något företag, utan pga framgångar.

Verklighetsfrånvarande att likställa MFF med redbull, fck etc.

Är MFF plast så är också IFK, DIF, Bajen, Gnaget plast.

Plastsupportrar? Heif dök upp från ingenstans på 90-talet, det är ni ju som är plastsupportrar. Vart var ni på 80-talet, 70-talet, 60-talet etc?
Senast redigerad av Lundbonden 2020-02-13 kl. 18:22.
Citera
2020-02-13, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landofmorons
Holm utburen på bår bådar inte gott. Snabbt blivit en favorit bland oss blåvita. Kharasivili verkar ha startat säsongen bra till skillnad från förra året. Sana "slår igenom" i år. Lite surt med torsk men vafan, behöver inte börja gräva en grav ännu. Tagga inför cupen nu!

Nu får vi be som fan att det inte är något riktigt hemskt som hänt.

Har ingen aning om hur det känns att dra ett korsband, men det behöver ju inte vara så illa. Ledband har jag tänjt ut några gånger... det kan göra ont... om man inte är bedövad av typ fylla... då känns det inte det på riktigt förrns dagen efter... då allt svullnat upp till ballongstorlek och fått gulblålila nyans. Det kräver inte så lång återhämtning.

Så be för Emil, be att det är något lindrigt.

ps. är inte religiös, eller troende.
Citera
2020-02-13, 20:12
Medlem
girigfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Hur är MFF ett plastlag? Bildad 1910, spelar på gräs, medlemsägd, alltid haft en drös spelare från närområdet, trea i publikligan genom tiderna (det var vi innan 2000 btw).

Ska du börja gorma om att vi är plast för att vi har mkt pengar så bör du ha i åtanke att vi inte fått våra pengar från något företag, utan pga framgångar.

Verklighetsfrånvarande att likställa MFF med redbull, fck etc.

Är MFF plast så är också IFK, DIF, Bajen, Gnaget plast.

Plastsupportrar? Heif dök upp från ingenstans på 90-talet, det är ni ju som är plastsupportrar. Vart var ni på 80-talet, 70-talet, 60-talet etc?
Måste som djurgårdare tyvärr instämma, finns tte lag som absolut inte e plast och det e gbg aik och mff tyvärr. Gbgs supportrar är dock svikare
Citera
2020-02-13, 20:17
Medlem
girigfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Jämför du Paulinho med Ricardo Santos?...
Yupp, måste intala mig det för attlugna nerverna, det värsta som kan hända e att aik vinne sm guld, att bajen skulle vinna strax därefter hehe. Men jag litar faktiskt på magkänslan. Häcken har historiskt de senaste åren alltid haft ett bra anfall och jag tror därför att paulinhos roll inte spelat så stor roll som experter tidigare hävdat.
Kalle holmberg väger tyngre tror jag, det är båda två tidigare skytteligavinnare som hade en dålig fjolårssäsong men han e klart yngre och inte skadad nyligen. :P

1. Mff
2. Dif
3. Aik
4. Haif

Så känns magkänslan för närvarande
Citera
2020-02-13, 20:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av girigfan
Yupp, måste intala mig det för attlugna nerverna, det värsta som kan hända e att aik vinne sm guld, att bajen skulle vinna strax därefter hehe. Men jag litar faktiskt på magkänslan. Häcken har historiskt de senaste åren alltid haft ett bra anfall och jag tror därför att paulinhos roll inte spelat så stor roll som experter tidigare hävdat.
Kalle holmberg väger tyngre tror jag, det är båda två tidigare skytteligavinnare som hade en dålig fjolårssäsong men han e klart yngre och inte skadad nyligen. :P

1. Mff
2. Dif
3. Aik
4. Haif

Så känns magkänslan för närvarande

Kalle Holmberg duger kanske till att putsa Paulinhos skor, men det är knappt.
Citera
2020-02-13, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Kalle Holmberg duger kanske till att putsa Paulinhos skor, men det är knappt.

Paulinho är inte purung direkt, kan gå fort nedför i den åldern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in