2020-02-12, 20:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Blir det ytterligare en slätstruken insats så känns det lite som efter den briljanta säsongen 2014, dvs ett baksmälla.

Bästa halvleken så här långt, så länge vi körde med "startelvan". Andra halvlek var desto mer slätstruken, och en bunt spelare som är avlönade men förmodligen aldrig kommer göra en allsvensk minut.

Paulinho blir ett bra tillskott. Bäst tillsammans med Tanken och Bojanic.
Citera
2020-02-12, 20:09
Medlem
Ska bajen seriöst gå in i ett cupspel med söderström och de brito på ytterbackarna?
Citera
2020-02-12, 20:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Ska bajen seriöst gå in i ett cupspel med söderström och de brito på ytterbackarna?

Hoppas inte dom behöver göra många minuter i allsvenskan.
Spännande när dom värvades men så här ett år senare så har dom fruktansvärt svårt att visa någon kvalitet ens när motståndet är "lätt", så som idag.
Citera
2020-02-12, 21:11
Medlem
LT10s avatar
Citat:
Hoppas inte dom behöver göra många minuter i allsvenskan.
Spännande när dom värvades men så här ett år senare så har dom fruktansvärt svårt att visa någon kvalitet ens när motståndet är "lätt", så som idag.
Nu vet jag att Simon Sandberg drog på sig en skada precis (blödning i höften?). Widgren också skadad antar jag? Vad var skälet till att Solheim lämnade? Hemlängtan eller?
Citera
2020-02-12, 21:17
Medlem
Petterrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LT10
Nu vet jag att Simon Sandberg drog på sig en skada precis (blödning i höften?). Widgren också skadad antar jag? Vad var skälet till att Solheim lämnade? Hemlängtan eller?
Widgren är hemma för att han väntar barn, så han lär starta i cupen iaf.
Citera
2020-02-12, 21:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LT10

Solheim var nog trött på att vara bänkspelare i Bajen. Fick intrycket av det när jag snackade med honom för något år sedan. Gissar han kände sig klar i Bajen och ville hem.
Citera
2020-02-13, 05:25
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Bästa halvleken så här långt, så länge vi körde med "startelvan". Andra halvlek var desto mer slätstruken, och en bunt spelare som är avlönade men förmodligen aldrig kommer göra en allsvensk minut.

Paulinho blir ett bra tillskott. Bäst tillsammans med Tanken och Bojanic.
nu såg jag matchen i dörröppningen till toaletten övervakandes en tvååring första 20 innan jag fick bada och då stod iPaden på toaletten. Ergo: rätt dassiga förutsättningar för gedigen analys. Tycker ändå utifrån det att Hudu visade bra spelförståelse, snabbhet i tanke och i presspel. Han strösslade bollar runt sig och slog obegripliga felpass vid några tillfällen men i en bättre miljö i ett fungerande lag tror jag han organiskt kommer växa in i det. Hoppas på honom. Han har egenskaper som får det att vattnas i munnen. Aimar visade mer på en halvlek än vad Tim gjort på ett år (nåja)... Tim var ju riktigt fin mot sydkoreanerna förra året. Janne är en nolla. En långsam brasiliansk Batan med protes till högerfot.
Citera
2020-02-13, 08:10
Medlem
girigfans avatar
Ang fotbollslöner e 100k per månad = 1,2 milj per år eller betalas lön enbart under tävlingssäsong?
Citera
2020-02-13, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av girigfan
Ang fotbollslöner e 100k per månad = 1,2 milj per år eller betalas lön enbart under tävlingssäsong?
Det är klart de får lön året runt.
Citera
2020-02-13, 10:55
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Skall bli jävligt intressant att se hur han verkar passa in hos er och hur hans status är. Finns det någon matchtråd för träningsmatcherna som pågår nu?

Sent ute, men det lilla han visade igår var riktigt jävla bra. I form kan han nog vara topp 3 i hela serien.

Ofattbart tungt tapp för er. Snacka om att vi går segrande ur det som ”indirekt” blev bytet Leo-Paulinho (nej, jag vet att vi inte värvade honom från Häcken eller att ett byte skedde).
Citera
2020-02-13, 11:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Sent ute, men det lilla han visade igår var riktigt jävla bra. I form kan han nog vara topp 3 i hela serien.

Ofattbart tungt tapp för er. Snacka om att vi går segrande ur det som ”indirekt” blev bytet Leo-Paulinho (nej, jag vet att vi inte värvade honom från Häcken eller att ett byte skedde).

Jag kollade bara första halvlek med ett öga då kameravinkeln höll på att driva mig till vansinne. Var han inblandad i något mer än det skottet som målvakten lyckades tippa ut till hörna? Tyckte han såg ganska anonym ut men ville egentligen inte skriva något för att undvika att låta bitter.

Jag har nämnt det innan. Ni fick ju dessutom 1 miljon kronor för Leo.
Senast redigerad av trazke 2020-02-13 kl. 11:53.
Citera
2020-02-13, 12:14
Avslutad
Kharashvili lyckas med bedriften att skjuta stolpe-stolpe ut. Inte ofta man ser det i fotboll!

Vem var det som bars av på bår i Blåvitt förresten? Var det Alexandersson?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in