Citat:
Ursprungligen postat av
Franke88
Det är ingen svensk du talar med. Du talar med en invandrare som samtidigt hade blivit fly-förbannad om du (eller någon annan) sagt samma sak om hans folk/hemland som SAS sa om oss.
Då han skrev vi så antog jag att han åtminstone bott här så länge att han är svensk. Då vänsterblivna är lika Sverigehatiska som utlänningarna som kommer hit och klagar på att de får sin kultur kränkt så är det svårt att hålla isär dem.
Citat:
Ursprungligen postat av
T-1000
Det är just sådana som du som sitter i sitt lilla pojkrum och gömmer sig bakom sina kommentarer. Hade vi haft en hektisk debatt i en stor sal så hade du hållit käften.
Jag är kvinna och jag har varit med på flera demonstrationer. Så nej, jag är inte tyst.
Du där emot har inget motargument och iställat babblar om annat. Hade vi suttit i en stor sal och jag sagt det jag skriver hade du tagit dina vänner och förföljt mig och hoppat på mig. Och bevisat ännu en gång hur mycket ni hatar oss som står upp för vårat land.
Men jag förväntar mig inte så mycket av en cuck som flytt sitt skräpland och nu sitter och hatar oss och reklamen är endast för såna som dig och vänsterextremister som hatar sig själva.