2020-02-13, 00:43
Medlem
CaligulasTeachers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Jag tycker deras kampanj blev lyckad.
Jag hade tänkt att sluta flyga, men nu kan jag tänka mig boka SAS igen för att några störda nationalister tror att en reklamfilm kommer förämdra deras vardag, idioter.
Sila mygg och svälj kameler

Tror du att SAS känner sig nöjda med hur det utvecklade sig? Varför tror du att människor i Sverige skulle få bättre livsvillkor för att de har en mer föraktfull syn på det samhälle de ändå är en del av.

Men att människor skulle få det bättre hur män än väljer att definiera det begreppet kanske inte alls är ett mål med din politiska åskådning?
Citera
2020-02-13, 00:44
Medlem
StarkMarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roskors
Skräp. Från början till slut. Ditt inlägg. Massinvandringen hade redan börjat och majoriteten av invandrarna är inte flyktingar. De hade kommit hit oavsett om USA hadd krigar i mellanöstern eller inte. Det där är ren och skär rysspropaganda. Serberna innebar mycket gott för sverige. Knappast den förlustaffär som vi sett senaste åren.

Du vet att jag har rätt. USA bombade serberna under judinnan Madeleine Albrights ledning. Innan juggarna kom till Sverige på tidigt 90-tal var Sverige nästan 100% etniskt svenskt med ett fåtal undantag. När väl juggarna kom blev porten öppen.

Nu var det inte specifik serber jag talade om utan menade givetvis kosovoalbaner. Men serber hör självfallet hemma på Balkan och inte i vårt land.
Citera
2020-02-13, 00:45
Medlem
Roskorss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Tror du har missförstått något. Israel är den största maktfaktorn.
Israels roll är kraftigt överdriven sedan är massinvandringen inte p.g.a. USA:s krig i mellanöstern. Det är propaganda från folk som vill skada usa och väst. Bara några ynka procent av invandrarna är faktiska flyktingar. Majoriteten hade kommit oavsett om det var krig eller ej, och är mer ett resultat av globalism och inte p.g.a. invasionen av irak.
Citera
2020-02-13, 00:46
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KABUN
Och vad är svensk kultur då?
Kalles Kaviar kan jag komma på. Men förmodligen är väl kaviarkonceptet stulet från utlandet. Och då är kaviaren inte svensk den heller i så fall.

Vad är turkisk kultur då? Människan uppstod inte i Turkiet. Alla invandrade dit och turkisk kultur har enbart kommit utifrån.
Citera
2020-02-13, 00:46
Bannlyst
Citat:
Kalles Kaviar kan jag komma på. Men förmodligen är väl kaviarkonceptet stulet från utlandet. Och då är kaviaren inte svensk den heller i så fall.
Svensk kultur är ordning och reda och en undermedveten känsla för rättvisa.
Denna rättvisa är bruten av de dekadenta PK-lögnarna så det är dags att återuppliva Oden och bärsärken. Tillbaka till rötterna.
Citera
2020-02-13, 00:47
Medlem
En annan sak som blir syntax terror när sådana här klipska, progressiva reklammakare skall vara smarta och ha med en svart man som har vikingaförfäder, har man kanske kollat upp med den svarta communityn om det är ok att " kidnappa" den svarta mannen för att tillskriva honom vita förfäder och därmed strippa honom på allt sitt afrikanska ursprung och historia. Vad är detta om inte nykolonialism? Allt har blivit fel i denna jävligt märkliga reklam.
Citera
Medlem
Roskorss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarkMark
Du vet att jag har rätt. USA bombade serberna under judinnan Madeleine Albrights ledning. Innan juggarna kom till Sverige på tidigt 90-tal var Sverige nästan 100% etniskt svenskt med ett fåtal undantag. När väl juggarna kom blev porten öppen.

Nu var det inte specifik serber jag talade om utan menade givetvis kosovoalbaner. Men serber hör självfallet hemma på Balkan och inte i vårt land.

Chilenarna kom på 80-talet med palme som älskade öst och hatade väst. Massinvandringen beror på globalism och inget annat.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Du är stolta svenska vikingen som protesterar mot utvecklingen genom att inte flyga med ett svenskt bolag när du ska knulla dina horor i Thailand. Patetiskt.

Ähä vad är det med dig nu? Det var ju bara skämt och ironi det jag sa, som SAS reklamfilm du vet.
Citera
2020-02-13, 00:48
Medlem
StarkMarks avatar
Citat:

Vad är ugandisk kultur? Vad är palestinsk kultur? Nepalesisk kultur? Mongolisk kultur? Boliviansk kultur? Kan man säga att negrer i USA har en kultur?

Har alla folkslag utom svenskar en egen kultur? Det låter spännande. Givetvis är kaviaren också stulen från utlandet. Svenskar är urbarbarer. Ett under att så många muslimer, med sin rika kultur, vill komma till oss kulturlösa vandaler.
Citera
2020-02-13, 00:48
Medlem
KABUNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarkMark
Exakt. Man vill gärna låtsas som om ens egna fel beror på ryssen. Vi har ju tidigare sett hur sossar skyllt ifrån sig på Ryssland när någon nyhet om vad invandrare gör i Sverige (våldtäkter, gruppvåldtäkter, stenkastningar på polis och brandmän, skottlossningar) blivit viral. Man vill liksom förneka att det finns en stor del av den svenska befolkning som är kritisk till den förda politiken och precis så ligger det till nu när de kommenterar SAS-reklamen.

De står där häpna efter två muslimskaterrordåd, dagliga mord och skottlossningar på öppengata, våldtäkter,förnedringsrån, och tom mord på svenskar som handlar på IKEA för att de såg svenska ut - och kan inte fömå sig att förstå att svenskar reagerar på det helvete som Sverige blivit.

De påminner om hur den översta gräddan i KBG agerade på sent 80-tal. De såg att folket led men iom att de själva hade det bra så brydde de sig inte ett skit. Läs gärna böcker av Oleg Kalugin.

Där har sossarna tagit till sig amerikansk kultur. Jänkarna tror ju på fullt allvar att ryssarna var inne och manipulerade deras val och att Trump är rysk agent.
Citera
2020-02-13, 00:49
Medlem
Citat:
Saken är den att så fort jag vill flika in en annan form av invandringskritik så drar folk helt förhastade slutsatser på en gång och tror att jag är en extrem marxist som röstar V men så är fallet inte. Jag försöker hitta balans och se nyktert på det hela, vill inte hamna på någon ytterkant då man riskerar att få ett obalanserat perspektiv då. Jag tycker Sverige är ett av världens bästa länder såklart, hade definitivt velat se en minskad invandring, högre krav på folk som kommer hit osv. Men jag tycker vi ska ha en slags modern nationalism där folk samlas runt eviga värden och lämnar allt som har med kulturyttringar att göra ÅT INDIVIDEN. Alltså jag anser att kulturens ursprung är obefintlig betydelse. Totalt oviktigt. Jag lyssnar på den musik jag tycker om, äter den mat jag gillar etc. Jag vill inte att min natur ska bli kollektiviserad.

Är det inte dags och sluta nu ditt nättroll??
Kontot reggat i feb 2020 och dina Corona inlägg bekräftar.
Citera
2020-02-13, 00:49
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Israels roll är kraftigt överdriven sedan är massinvandringen inte p.g.a. USA:s krig i mellanöstern. Det är propaganda från folk som vill skada usa och väst. Bara några ynka procent av invandrarna är faktiska flyktingar. Majoriteten hade kommit oavsett om det var krig eller ej, och är mer ett resultat av globalism och inte p.g.a. invasionen av irak.

Precis. Resten är fuskflyktingar och asylturister. Som våra idiotiska politiker släppt in. Delvis på grund av samma typ av sjävhatspropaganda som SAS nu kör med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in