2020-02-12, 23:42
Medlem
kolsyratkaffe123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roskors
Så Sverige är ett offer anser du? Svara bara ja eller nej.

När sa jag det???
Citera
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Jo, man kan stå upp för rättvisa, saklighet, ärlighet, rättfärdighet. Det är eviga värden och betydligt viktigare än några köttbullar.

Men det är uppenbarligen inte skandinaviskt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjallbo4ever
Min mamma idag när hon såg reklamen
-Nu räcker det! Jag kommer rösta på SD.
Det blev knäpptyst runt matbordet.
Farsan bara skakade på huvudet å sa till morsan att skärpa sig.
Sen utbröt en hetsig diskussion.
Jag höll på att tappa hakan.
Att höra min mamma säga detta var helt overkligt.
Fattar ingenting.

Jobba då med henne och pappa. Ingen i min familj skulle någonsin rösta på ett annat parti. Det tar man för givet och löser. Man kan inte ha en familj som röstar på Miljöpartiet eller sossarna. Vore en sån skam.
Citera
Medlem
Skillys avatar
Citat:
Jag har dygnat och överdrev lite givetvis. Men jag tror dock att upplösningen av nationaliter och grupptillhörighet är en del av framtiden. Om ni inte tycker eller tror det så beklagar jag mig för er. Dock kan jag förstå då jag är gammam SD:are.

Tycker inte att du överdrev. Tvärtom väldigt träffsäkert och relevant.
Citera
2020-02-12, 23:43
Medlem
ChiefenKings avatar
Citat:
Så Sverige är ett offer anser du? Svara bara ja eller nej.

Ja du bor väl där?

Skämtosido, ja jag anser att det pågår en skev och skadlig propaganda mot Sverige m fl .
Citera
2020-02-12, 23:44
Medlem
Någon som har pluskonto på Fria Tider och kan citera lite ur innehållet i artikeln "SAS om kritiken: 'Värsta angreppet mot oss någonsin'"?
Citera
2020-02-12, 23:45
Medlem
Citat:
Jag har dygnat och överdrev lite givetvis. Men jag tror dock att upplösningen av nationaliter och grupptillhörighet är en del av framtiden. Om ni inte tycker eller tror det så beklagar jag mig för er. Dock kan jag förstå då jag är gammam SD:are.
Människan har evolverat i tusentals år i grupp. Vi är ett gruppdjur. Och så kommer du med ditt pytteperspektiv och hävdar att det kommer upphöra.

Trams.
Citera
Medlem
Roskorss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Men det är uppenbarligen inte skandinaviskt.
Ska jag säga vad jag saknar med sverige? Jo hederliga karlar som tog dagen som den kom och accepterade sin lott. Uppoffrande, okränkbara, osjälviska, modiga män.
Citera
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Dessa värden är inte beroende av en nation. De kommer att vara viktiga i alla tider överallt på jorden. Dina köttbullar däremot, kommer ej vara det. Kanske kommer ingen ens äta köttbullar om 200 år vem vet. Ingen kommer kanske bry sig. Man kanske uppfunnit en sprillans ny, mycket mer spännande kultur. Åh va läskigt va!

Vem säger att någon kommer bry sig om rättvisa om 200 år?
Citera
2020-02-12, 23:46
Medlem
ChiefenKings avatar
Citat:
Ska jag säga vad jag saknar med sverige? Jo hederliga karlar som tog dagen som den kom och accepterade sin lott. Uppoffrande, okränkbara, osjälviska, modiga män.

HA du vill ha kuvade män. Det förklarar ju allt
Citera
2020-02-12, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strommingen
Håller med dig.Det är oerhört lågt och intelligensbefriat av sas.Känner avsmak för deras människoförakt. Tror det är början på slutet för bolaget om de inte drar i spaken och rensar i sin skit.
Det kommer aldrig bli deras undergång. Det kommer inte påverka dem ett skvatt! Tänk efter lite längre varför man gör detta, kolla på Sverige idag jämfört med 15år sen. Vad är det som hänt med landet??? Hur är det rimligt? Är vi verkligen sånt jävla pissfolk som påstås. Nej fy helvete.

En frivillig fotsoldat här! Säg bara när och var.
Citera
2020-02-12, 23:47
Medlem
Surströmming? Är det bara en myt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här