2020-02-12, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Överlag hände det mer i tidigare BB för man tog ut vanligt folk just nu är det folk som casting kvinnan känner på ena el andra sättet, Sedan mixa hon med lite HBTQ och tja övrigt folk i tron det skapar bra tv men facit har vi redan tror TV4 är lite i panik att inget händer alls....

Det tror inte jag, då hade dom kirrat sprit till ikväll, det är ju ändå lillördag
2020-02-12, 22:31
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NPonken
Julia och Patrik sitter numera säkert efter att vunnit en tävling

Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Några åt rostmackor förut, Jasmine tog leverpastej på sina men de flesta körde på ost.
Ok, en händelserik dag med andra ord
2020-02-12, 22:32
Medlem
Smirmats avatar
Ärr det transarabens chipstuttar som är så stora, eller går han på kvinnliga hormoner tro?
2020-02-12, 22:33
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NPonken
Det tror inte jag, då hade dom kirrat sprit till ikväll, det är ju ändå lillördag
Sprit hjälper inget i detta gäng x antal dricker inget och dem som dricker lär inte hamna i säng med varandra sedan 2.5 HBTQ vänner så inget kommer hända mer än Patzy kommer däcka, Ska det bli knulla i BB i år måste det in annat folk som vågar ta tag i det hela!
2020-02-12, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Sprit hjälper inget i detta gäng x antal dricker inget och dem som dricker lär inte hamna i säng med varandra sedan 2.5 HBTQ vänner så inget kommer hända mer än Patzy kommer däcka, Ska det bli knulla i BB i år måste det in annat folk som vågar ta tag i det hela!
Jag hoppas att nästa omgång människor blir det lite mer åka av...

Som nu, vafan dom står bara och sjunger lite fredssånger på uteplatsen... jaa alltså det är inte vad vi vill se.
2020-02-12, 22:35
Medlem
Mikeyjamess avatar
Kim är ju fan en samhällsfara om han försöker provocera fram en allergisk reaktion. Ute i samhället hade han fan kunnat polisanmälas!
2020-02-12, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Några åt rostmackor förut, Jasmine tog leverpastej på sina men de flesta körde på ost.

hahaha, fy fan vad spännande hahaha you nailed it totalt!
2020-02-12, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Har det hänt något spännande idag? Har inte hunnit kolla någonting
Alex och Anty var på toa tillsammans i cirka en kvart.
2020-02-12, 22:37
Medlem
Förr var det bara dricka på fredag eller lördag och utröstningsdagen vilket verkar vara på en måndag.
2020-02-12, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Alex och Anty var på toa tillsammans i cirka en kvart.

Och varför fick vi inte de något utav det??
2020-02-12, 22:39
Medlem
Kim och Isabel verkar störa sig på Amilia? Drog från soffan flinandes och sen när det såg ut som Amilia var påväg ut på gården så började dom garva.
2020-02-12, 22:40
Avslutad
Det känns lite som produktionen inte har planerat dag för dag. Ska man egentligen sitta och lata sig i 100 dagar när man inte tävlar? Detta är första gången jag följer live så har ingen aning faktiskt.

Sist jag såg bb, vart när Hanna(the bitch) var med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in