Men lite roande att läsa alla patrioter på gränsen till nervsammanbrott som aldrig mer ska flyga med SAS. Jag får väl lite mer benutrymme framöver med andra ord.
Principlösa människor kan ha en del kortsiktiga fördelar i tillvaron, ja. Men vad vill du ha för samhälle på längre sikt?
Men lite roande att läsa alla patrioter på gränsen till nervsammanbrott som aldrig mer ska flyga med SAS. Jag får väl lite mer benutrymme framöver med andra ord.
Ja det jävlar vad svenskarna ska resa överallt.
Nya resandefolket.
Jag hoppas djupt att SAS går under, även om det drabbar mig som resande svensk. Jag har redan nästa resa köpt, och eftersom den inte är avbokningsbar får jag väl utnyttja den, men avser visa mitt förakt under resan, mot alla anställda. Det finns helt enkelt inga ursäkter för att stanna kvar på den arbetsplatsen. Och fler resor blir det inte.
Rysk trollarmé? Hur många gånger kan man använda det nonsensbegreppet, innan folk inser att det är rent påhitt? Den svensk som inte blir förbannad av detta förakt, som SAS uppvisar, är alldeles för PK-instängd för att någonsin ändra sig. Jag pratar alltså inte om nationalism, utan bara sunt förnuft. Det SAS uppvisar är rent hat.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!