Citat:
Ursprungligen postat av
babymamacita
Det är inte en lögn, kolla vilka som är upprörda, massvis med användare på Flashback som är ökänt för rasism och främlingsfientlighet. Jag har ingen ideologi, jag är likt det SAS pratar om ett ett ihopkok av influenser från andra världens hörn och det är även min kultur med, likväl som din.
Du är dock väldigt lättkränkt och vill ta varenda tillfälle i akt för ditt löjliga raskrig. Ät grus, din imbecill
Du bekräftar allt jag sagt.
Det är tredje gången du drar ditt mantra nu "…ett ihopkok av influenser från andra världens hörn".
Japp, vi vet och ingen bryr sig. "Redan de gamla grekerna …" är ett välkänt och icke kontroversiellt uttryck. Förstår du? Ingen, inte ens en nazist tror att kulturer uppstår i vakuum. Du kan släppa det.
Stäng av skivan, den har hakat upp sig. Det är ett tydligt tecken på att du är under inflytande av en ideologi. Jag kallar den typen av människor för "uppkopplade", eftersom ni är uppkopplade mot ideologins kollektiva medvetande, medan ert individuella medvetande är fullständigt avstängt.
Nu såg jag att DN kör samma mantra om att "nazister" blir upprörda över ifrågasättande av köttbullars och smörrebröds ursprung.
Snacka om att ljuga öppet och ogenerat.