2020-02-12, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amriswil
Men gud vad oväntat att du är en rasblandad, mångkulturell spillra. Du uttalar dig alltså i egen sak och har personliga motiv för ditt hat mot skandinaver.

Jag älskar skandinavier, jag älskar mig själv.
Jag ogillar jättebebisar som du.

Jag skriver faktum, det är du som har löjliga känsloargument du spyr över hela tråden. Vår kultur är ett ihopkok från alla världens hörn och det är ett faktum, du har svarat inlägg efter inlägg men inte motbevisat mig en endast gång. Sluta vara så emotionell och var lite rationell.

Det är inte någon som tar din idenitet ifrån dig, andas djupt och inse faktum.
Citera
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roskors
En fråga bara, varför blir du så kränkt över en video?

Självklart får du fråga. Jag hatar hur vi svenskar förringar allt som kan tänkas särskilja oss från andra, allt som håller oss samman. Det är så typiskt svenskt. Jag har fått nog av allt självhatande som redan finns i media, därför väljer jag att inte se filmen.

Jag blir helt enkelt deprimerad av självhatandet.
Pitcha denna ide till Air Asia eller Iceland Air så kommer du se hur sjuka vi är i detta land.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Jag väljer att inte se den för det skulle få mitt blod att koka, men stämmer det verkligen att de tog in en neger för att säga frasen "vi inte är bättre än våra vikingaförfäder?

Svar ja, Fria Tider har till och med en skärmdump på detta.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Du kan vara en horunge.
Det var en bra reklam, det vill säga om man har intellekt nog att förstå kontexten av vad reklamen faktiskt handlade om.

Sen att jättebebisar, nazister och rasister började gråta blod för att den bristande hjärnkapaciteten haverar, ja, det är ert problem.

Rasist javisst, stolt över det. Kallar dom horungar om jag känner för det, du tycks ju vara en också.
Citera
2020-02-12, 12:35
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Man behöver inte vara sverigedemokrat för att avsky SAS idiotiska reklam men när Aftonbladet illustrerar folks missnöje så låter man Richard Jomshof uttala sig och får det att verka som att det bara är lättkränkta SD:are som reagerat. Jag är inte sverigedemokrat men tycker att SAS och Aftonbladet kan dra åt helvete båda två. Attack?
Citera
2020-02-12, 12:36
Medlem
Roskorss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Självklart får du fråga. Jag hatar hur vi svenskar förringar allt som kan tänkas särskilja oss från andra, allt som håller oss samman. Det är så typiskt svenskt. Jag har fått nog av allt självhatande som redan finns i media, därför väljer jag att inte se filmen.

Jag blir helt enkelt deprimerad av självhatandet.
Pitcha denna ide till Air Asia eller Iceland Air så kommer du se hur sjuka vi är i detta land.

Jag förstår dig. Jag tänkte precis som dig förut. Sedan insåg jag att svenskarnas s.k. självhat inte är något negativt. Det är sorts manlig okränkbarhet. Primitiva människor blir arga när man kränker deras ego. Civiliserade människor blir det inte.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paritet
Paranoian och kränktheten är övertalig,
Jag misstänker starkt att det är svårt att få tag i folie i butikerna idag.

Jösses vilken storm bland tokhögern, för det finns väl ingen normalbegåvad som orkar bry sig, det måste vara jobbigt att ständigt gå runt med ilska och gnälla på allt och starta bojkott och upprop som värsta Pk vänster aktivist ( fast tvärt om )

Tagga ner, den reklamfilmen hade varken gjort till eller ifrån, endast extremt lättkränkta som bryr sig och det verkar finnas ett gäng kränkta snöflingor där ute som gör världen lite mer olustig att umgås i.

Gå in och kolla på SAS Facebooksida! Det är till stor del vanliga svenska, norska och danska medborgare som har fått nog av kulturelativism. Sktitsnack att det skulle vara tokhögern din lilla trollkarl
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrattgrabben
Rasist javisst, stolt över det. Kallar dom horungar om jag känner för det, du tycks ju vara en också.

Wow, vad intellektuellt.
Trist läge att som rasist behöva erkänna för sig själv varje dag att man lever i ett mångkulturellt samhälle där allting i ens kultur är ett ihopkok från alla världens hörn.
Citera
2020-02-12, 12:38
Medlem
Innebär detta att vi även kan fastslå att det inte finns någon judisk kultur? Kurdisk kultur? O.s.v.
Eller är det enbart den svenska kulturen som ska förringas?
Citera
Medlem
Citat:

Jag skriver faktum, det är du som har löjliga känsloargument du spyr över hela tråden. Vår kultur är ett ihopkok från alla världens hörn och det är ett faktum, du har svarat inlägg efter inlägg men inte motbevisat mig en endast gång. Sluta vara så emotionell och var lite rationell.

Att ständigt, i inlägg efter inlägg, kalla folk jättebäbisar, prata om att de är kränkta och reagerar känslomässigt tenderar ju lätt att framstå som projiceringar. Du har inte tänkt den tanken?

För övrigt låter din svenska ganska blattefierad. Kanske bara en slump, vad vet jag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mextreme
Vilka har vi stulit självförminskandet ifrån?
Fråga inte mig fråga era ledare i SD/AFS och NMR.
Citat:
Ursprungligen postat av Mextreme
Vi har för fan inte blivit framgångsrika för att vi reser. Vi reser eftersom vi är framgångsrika.
Suck! Att vi svenskar har blivit framgångsrika beror på många faktorer en är definitivt att svenskar har rest mycket och snappat upp influenser och företeelser från alla möjliga länder och inte bara från länder med vita människor
Senast redigerad av Nibiru2011 2020-02-12 kl. 12:43.
Citera
2020-02-12, 12:39
Medlem
Citat:

Sossetroll kryp ner i din håla igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in