Citat:
Ursprungligen postat av
karldenelfte
Äntligen någon som tar bladet ur munnen.
Så jävla patetiskt att se svenskar i flera olika fall och trådar där invandrare förnedrat svenskar uttala sig exakt likadant hela tiden utan att för den delen vinna upprättelse åt brottsoffer. Gång på gång får man höra "ge mig adressen blablabla" "hade det varit mitt barn hade han inte varit levande".
Fyfan vilket skitsnack. Att ni inte skäms. Facit talar sitt språk.
Tönten ska "hålla utkik" då han också bor som GM i Skarpnäck haha.
Jag vill, hoppas och önskar att någon, eller helst jättemånga olika personer, ska "göra något", men verklighetens historiska facit talar ett väldigt tydligt språk.
Ingen av alla de många tiotusentals svenskar som har blivit grovt misshandlade, rånade, våldtagna och förnedrade har utkrävt någon våldsam hämnd. Ingen av de många fäder, bröder, makar, söner och pojkvänner som har fått anhöriga brutalt våldtagna har hämnats. Ingen av de många svenskar som har fått nära anhöriga mördade har hämnats.
Situationen ser likadan ut i alla vita västländer, inklusive i USA där de har stor tillgång till skjutvapen och gärna odlar en machokultur.
Väldigt mycket snack och i stort sett ingen verkstad alls, någonstans, i något vitt västland, någonsin i modern tid, sammanfattar tyvärr situationen.