2020-02-11, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Beklagar barnens och er/din upplevelse. Det måste vara en ordentlig prövning på många sätt. Samhället har ju en klen förmåga på så många sätt att erbjuda unga brottsoffer och unga brottslingar händer det inte mycket med.

"Samhället" hit och "samhället" dit. Vad ska DU som enskild människa göra?

"Samhället" i form av regimen som har makten i Sverige är aktivt och medvetet fientlig mot svenskar, så givetvis kommer de inte göra något bra för svenskar.
Citera
2020-02-11, 23:38
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jack.daniels
Man kan undra hur pissepojken och andra i samma sits tänker o agerar när de inom 10-20 års sikt har fått en position i samhället, medans negrerna fortfarande är negrer. Då (i en snar framtid) när våldet och upplösningen är ännu mer påtaglig, vill de då medelålders ”pissepojkarna” få till en lösning på problemet. En slutgiltig lösning?
Man kan ju hoppas iaf!

Jag + många fler har fått nog. Kommer inte bli skrämd till tystnad längre, det får vara nog! Dom kan lagföra mig hur mycket dom vill, kommer ändå säga sanningen!
Citera
2020-02-12, 00:26
Medlem
Citat:
Man kan undra hur pissepojken och andra i samma sits tänker o agerar när de inom 10-20 års sikt har fått en position i samhället, medans negrerna fortfarande är negrer. Då (i en snar framtid) när våldet och upplösningen är ännu mer påtaglig, vill de då medelålders ”pissepojkarna” få till en lösning på problemet. En slutgiltig lösning?

Samhället kommer vinna och har malt ner gärningsmännen till tablettmissbrukande köttfärs när dom är 35 om dom blir så gamla och jag tror inte han du kallar pissepojken kommer vara mindre taggad att medverka med det här i bagaget.

Det blir väl samma effekt som med dom akademiker vi wt-barn kastade snöboll på och skrattade åt när vi gick i skolan, nu 20 år senare sitter dom här inne på flashback och i sin tjänsteutövning och ger utlopp för sitt hat mot white trash.
Citera
2020-02-12, 00:56
Medlem
Skottpeng på allihop! Förstår inte hur svenska folket tolererar att fortsatt bli pissade på, gång på gång. Denna gång bokstavligen talat...
Citera
2020-02-12, 00:59
Medlem
IMBILDENs avatar
Väldigt tyst från våra politiker kring den här händelsen. Hanif Bali kommenterade det sjuka i att det här inte kallas rasism eller hatbrott, trots att det är så uppenbart att det är precis vad det handlar om. Det handlar inte om något rån, eller pengar, eller någon jävla telefon. Det här handlar om att förnedra och misshandla svennar genom att bokstavligen pissa dem i ansiktet. De kände nog en enorm stolthet när de genomförde det här. Bara riksdagsledamöter med "rätt" hudfärg vågar kommentera det här, för de kan inte bli anklagade för att sprida rasism.

Tänk er istället om några gossar från NMR hade kidnappat en mörkhyad afrikan utanför en T-banestation och gett honom samma behandling. Förnedrat, hotat och sedan avslutat det hela med att pissa honom i ansiktet och stjäla hans kläder. Det hade blivit en enorm uppståndelse. Löfven hade kallat till nationell samling och lovat hårdare tag mot de högerextrema. Det hade varit krigsrubriker i varenda större tidning i veckor framöver. Nu är det tyst och i den mån det skrivs något är bilder pixlade och detaljer utelämnade.

Visst är det ett härligt land vi lever i?

https://www.youtube.com/watch?v=ZQVYbHFpbKk

Nu blir det spännande att se vilka straff dessa gärningsmän får. Ska vi gissa på 3-4 månaders ungdomsvård med saft och bulle på socialkontoret? Bara det senaste dygnet har ytterligare minst två personer blivit utsatta för liknande händelser i söderort. Vilket underbart land Sverige har blivit och jag förstår sannerligen varför alltfler människor som har möjlighet tar sin familj, sitt pick och pack och flyttar till lugnare länder, där säkerheten är enormt mycket högre. Jag klandrar dem inte, för vem vill inte skydda sina barn mot den här omgivningen?
Citera
2020-02-12, 01:06
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Samhället kommer vinna och har malt ner gärningsmännen till tablettmissbrukande köttfärs när dom är 35 om dom blir så gamla och jag tror inte han du kallar pissepojken kommer vara mindre taggad att medverka med det här i bagaget.

Det blir väl samma effekt som med dom akademiker vi wt-barn kastade snöboll på och skrattade åt när vi gick i skolan, nu 20 år senare sitter dom här inne på flashback och i sin tjänsteutövning och ger utlopp för sitt hat mot white trash.
Enda skillnaden var att ni inte rånade dem och pissade på dem eller?
Känns som det behövs någon "fucking Charlie Bronson" som agerar duck och sen blåser skiten rätt tillbaka till öknen!
Brist på fritidsgårdar och och fattigdom är förstås förklaringen på problemet, hur kommer det sig att negrer/sandnegrer inte eldade bilar pissade på folk förr, eller gjordes det förut också utan att jag vet om det?

Känns inte som det går jämföra dåtidens snöbollskrig mot dagens ungdomsgäng som drar runt och rånar, bötar, bränner bilar osv. och de är inte som du var då Rotebro, de har inte ens värdet av en kackerlacka i mina ögon, ohyra som borde rensas bort.
Citera
2020-02-12, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimbatros
"Samhällsnytt har tagit del av ett videoklipp som visar hur ett gäng invandrare förnedrar en svensk pojke genom att misshandla och urinera på honom samtidigt som de filmar händelsen."

https://vimeo.com/379731422

"Dominanskriminalitet
Ett nytt brottsbeskrivande ord har myntats i Danmark och sprider sig nu i Skandinavien. Det är ’dominanskriminalitet’ och rör sådant våld som framför allt invandrare begår mot danskar. Våldet beskrivs vara grovt, hänsynslöst, ofta oprovocerat och vanligt förekommande i vardagen."

Jag får inte länken att funka, går det att se någon annanstans?
Citera
2020-02-12, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Enda skillnaden var att ni inte rånade dem och pissade på dem eller?
Känns som det behövs någon "fucking Charlie Bronson" som agerar duck och sen blåser skiten rätt tillbaka till öknen!
Brist på fritidsgårdar och och fattigdom är förstås förklaringen på problemet, hur kommer det sig att negrer/sandnegrer inte eldade bilar pissade på folk förr, eller gjordes det förut också utan att jag vet om det?

Känns inte som det går jämföra dåtidens snöbollskrig mot dagens ungdomsgäng som drar runt och rånar, bötar, bränner bilar osv. och de är inte som du var då Rotebro, de har inte ens värdet av en kackerlacka i mina ögon, ohyra som borde rensas bort.

Det är bara du som ser och gör den jämförelsen, förmodligen för att du så gärna vill prata om dina fritidsgårdar.

Han jag citerade (och jag) pratar om dom bakomliggande drivkrafterna för hur brottsoffret agerar längre fram i livet, i övrigt håller jag med dig.
Citera
2020-02-12, 01:22
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Det är bara du som ser och gör den jämförelsen, förmodligen för att du så gärna vill prata om dina fritidsgårdar.

Han jag citerade (och jag) pratar om dom bakomliggande drivkrafterna för hur brottsoffret agerar längre fram i livet.

Där har du helt rätt, har man en gång råkat ut för brott så hatar man brottslingar och gör gärna deras liv än jävligare om och när man har möjlighet, inget glöms.. Du har helt rätt i ditt förra inlägg.
Citera
2020-02-12, 01:33
Medlem
Citat:

Blir man bokstavligt talad pissad på i ungdomen är nog oddsen större att man blir tramtorsk än att man landar någon betydelsefull samhällspost där man bedriver en dold agenda och försöker hämnas på alla svartskallar man kommer i kontakt med.
Citera
2020-02-12, 02:33
Medlem
AlbusPercivals avatar
Någon som har videon sparat? ser ut som att Vimeo har plockat ner videon.
Citera
2020-02-12, 03:45
Medlem
Känns som att vi bör hålla koll på det här fallet. Blir de här killarna nu inte dömda för någon form av hatbrott, samtidigt som pensionärer blir det för facebook-kommentarer. Ja då är det dags att börja lunta de lokala kommunhusen.

Någon som vet när rättegångsdatumet är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in