2020-02-12, 02:30
Medlem
flying-pigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuttis
Såg nyss denna meme om SAS filmen.

https://m.imgur.com/gallery/tJ44h4g

Bruten länk, har du en annan?

Citat:
Ursprungligen postat av snuttis
Såg nyss denna meme om SAS filmen.

https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/cdn.pbrd.co/images/IUgEkIZ.jpg?o=1

Denna är också bruten.
Tredje gången gilt!
Senast redigerad av flying-pig 2020-02-12 kl. 02:36.
Citera
2020-02-12, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Så går det när kvinnor får bestämma hur reklamen ska se ut.

Jag blev förvånad att vi inte fick se en neger och en vit kvinna hångla.

Varje företag måste ha en neger,jude,muslim och kvinna för att godkännas av open society globalister och för att finansieras av byråkrater.

Allt för att vita inte ska föda barn och synas utåt.
Citera
2020-02-12, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roskors
Nej för du förstår inte. Du är förblindad av nationella tankeströmningar. Det må förvisso vara en väl genomtänkt plan bakom denna evolutionära process, men makten bakom den är övermänsklig. Det är krafter bakom som ingen människa rår på. Den kraften verkar i Israel också. Precis samma idéer flödar omkring bland judarna också. Blandäktenskap bland världens i särklass mest nationalistiska folkgrupp har på senare tid ökat lavinartat. Den politiska viljan att lämna stamtillhörighet och övrig gruppidentifikation bakom sig, för att ersättas av en slags kosmisk identifikation, ett erkännande av den universella människan, vars nationstillhörighet, klass, social status enbart är ett uttryck och en specifik roll den enskilde har att spela i resan mot NÅGOT MYCKET HÖGRE för samtliga, börjar visa sig bland alla folk. I täten ligger västvärlden - mänsklighetens pionjärer vad gäller forskning, etik, filosofi, etc. Sackar efter gör Asien, afrika men även där sker en individualisering. Det vi nu ser är en ABSOLUT NÖDVÄNDIGHET, en PERFEKT TAJMING från naturens sida, som syftar till att förena svarta med vita, dumma som smarta, lägre stående med högre stående, ALLT FÖR ATT LEDA OSS FRAMÅT TILLSAMMANS OCH KUNNA MÖTA FRAMTIDENS UTMANINGAR SOM INTE KOMMER ATT HANDLA OM EN NATIONS INTRESSEN MOT EN ANNAN NATIONS INTRESSEN, UTAN UTESLUTANDE OM FAROR SOM HOTAR VÅR ARTS, OCH HELA PLANETENS ÖVETLEVNAD. KRIG, MILJÖ, HÄLSA, OCH ÖVERGÅNGEN TILL ETT ALLTMER MODERNT SAMHÄLLE ÄR DESSA.

Menar du new age. OT nu.
Citera
2020-02-12, 02:33
Medlem
Flammarions avatar
Citat:

Den gambianska vikingen slår det med hästlängder
Citera
2020-02-12, 02:34
Medlem
Sjukaste var ju i slutet när en neger sa ”våra förfädrar ”vikingarna” måste vara de sjukaste jag sett.

https://youtu.be/9UEGCiycN7M Filmen finns här
Citera
2020-02-12, 02:34
Medlem
Ducken11s avatar
Lagt in ett klagomål, hur fan kunde de glömma bort dynamiten så enkelt.... nobelpriset... nää de finns tydligen inga svenska påfund av betydelse längre ... försöker de gå under som bolag medvetet eller wtf?
Citera
2020-02-12, 02:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flying-pig
Bruten länk, har du en annan?

https://pasteboard.co/IUgEkIZ.jpg
Citera
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Intressant att dom har gått in och stängt av kommentarerna...
Undrar hur lång tid det tar innan dom hittar inställningen som döljer antal tummar upp och ner?

Du är inte direkt vass.

Det spelar ingen roll vad man kallade detta området när och hur. Samer kommer fortfarande inte från Skandinavien. Därför är inte samer vare sig svenska, nordiska, skandinaviska, norska, danska.

När vi började kalla Sverige för Sverige så fanns det ju exempelvis turkar här. Säger du att turkar är något svenskt då?

Du förstår uppenbarligen fortfarande inte.

Skandinavien är inte Sverige. Sverige är ett land, Skandinavien är ett landområde såsom norden. Norge är ett land, likaså Danmark.

Men visst, om du precis som SAS vill hävda att det inte finns något Skanidinaviskt så fortsätt med det. Jag vill ändå hävda att vi har mycket unikt här som jag identifierar mig med.
Citera
Medlem
Roskorss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Menar du new age. OT nu.

Det har ingenting med New Age att göra. Detta är filosofier som uppkom för sjuhundra år sen av framstående EUROPEISKA, KRISTNA TÄNKARE OCH FINNS ATT LÄSA OM. Tänk själv det är ju LOGISKT! Nationen som sådan är SKRÄP i jämförelse med eviga värden. INGEN NATION OCH INGET FOLK ÄR EVIGT. De kommer och går. De är bara verktyg, liksom allting annat, i mänsklighetens evolution.
Citera
2020-02-12, 02:37
Medlem
exexexexs avatar
Citat:

Haha! ALLTID
Har aldrig sett det omvända!
Citera
2020-02-12, 02:39
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimshaddy
Sjukaste var ju i slutet när en neger sa ”våra förfädrar ”vikingarna” måste vara de sjukaste jag sett.

https://youtu.be/9UEGCiycN7M Filmen finns här

Att det var ett rent nöje för hens del, det syntes väl.
Citera
2020-02-12, 02:42
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roskors
Det har ingenting med New Age att göra. Detta är filosofier som uppkom för sjuhundra år sen av framstående EUROPEISKA, KRISTNA TÄNKARE OCH FINNS ATT LÄSA OM. Tänk själv det är ju LOGISKT! Nationen som sådan är SKRÄP i jämförelse med eviga värden. INGEN NATION OCH INGET FOLK ÄR EVIGT. De kommer och går. De är bara verktyg, liksom allting annat, i mänsklighetens evolution.

Kan inte du ta och svälja din usla stolthet någon gång?
Du låter faktiskt som en nyfrälst vänsterbliven med psykos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in