2020-02-11, 21:33
Medlem
Tycker det är lite osmakligt och ohygieniskt av Alex att laga mat utan tröja eller nåt.
2020-02-11, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamratuppfostran
Tycker det är lite osmakligt och ohygieniskt av Alex att laga mat utan tröja eller nåt.
Är troligen okej då han är vältränad, hade det varit Patzy hade det nog varit en del reaktioner.
2020-02-11, 21:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kamratuppfostran

ja speciellt när han kliar sig på kuken varje minut typ
2020-02-11, 21:35
Medlem
Ta in Gurkan Rodney Marcelo Anis Don Demoina Diana Baban Adinatoor Jasmine då hade det minnsan varit liv i rutan
2020-02-11, 21:37
Medlem
Verkar väl lite hårt att döma ut hela bunten efter 1½ dag.
2020-02-11, 21:38
Medlem
Försöker gilla programmet men nä finns inga roliga eller starka karaktärer! Sanningen är den att det hade varit mycket roligare med stora influensers baka in Therese Lindgren Anty sen ta in Adinatoor Gurkan Helen Torsgården Anna Lisa Smail Haidar Anna Pankova Nina Glimsell Kristian OSV en salladsblandning av olika C kändisar tro mig det hade gjort succé
2020-02-11, 21:39
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicolinxxx
Vet du vad siffrorna legat på förr? Fick kanske svårt att jämföra för mycket ses väl på play och de siffrorna är inte inräknade antar jag?
Det låg dubbelt upp då TV3 och när femman körde iom det var mer blandade personer som bjöd på sig själva och det var fester som var blöta och folk knulla som kaniner i sängarna, Dyl som skapade intresse hos folket detta skapar inget intresse som attraherar folk att se bara för att liksom....

På den tiden fanns även dessa extra kanaler som man fick betala för och det var en jävla massa olika kameror man kunde välja mellan, Så allt var fan bättre för och TV4 kommer lära sig det ska du se!
2020-02-11, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av durmazbrorsa
Alltid svårt att jämföra då dessa siffror tas fram av ren chansning. Man frågar tusen personer vad de tittat på och sedan utgår från att hela Sverige gjort likadant..

Oj sorry! Såg min knaggliga svenska. Ja, jag är sjukt missnöjd iallafall. Jag tycker programmet blir intressant av lite snygga människor också. Föredrar svenska killar.... Finns inte en enda?? Inget fint att se på. Tänk typ Martin och Sara, de saknar man ))
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uttrakad90
Vänta på vad?

Han var rolig för typ 1-2 år sen då han var raggare och bodde i en husvagn, nu har han ju trillat in i den vanliga hipsterrollen som alla andra och nykter för den delen också...han kommer inte göra nånting

Den Sami vi såg i Raggarjävlar hade aldrig varit aktuell för årets upplaga, om vi säger så.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Försöker gilla programmet men nä finns inga roliga eller starka karaktärer! Sanningen är den att det hade varit mycket roligare med stora influensers baka in Therese Lindgren Anty sen ta in Adinatoor Gurkan Helen Torsgården Anna Lisa Smail Haidar Anna Pankova Nina Glimsell Kristian OSV en salladsblandning av olika C kändisar tro mig det hade gjort succé

Gamla rävar ses i kommande PH. Dom är jag ofattbart trött på.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Det låg dubbelt upp då TV3 och när femman körde iom det var mer blandade personer som bjöd på sig själva och det var fester som var blöta och folk knulla som kaniner i sängarna, Dyl som skapade intresse hos folket detta skapar inget intresse som attraherar folk att se bara för att liksom....

På den tiden fanns även dessa extra kanaler som man fick betala för och det var en jävla massa olika kameror man kunde välja mellan, Så allt var fan bättre för och TV4 kommer lära sig det ska du se!

Jag förstår! Tack för svar. Ja jag är sjukt besviken! Fyfan.
2020-02-11, 21:42
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Stora problemet är just det du pekar på tyvärr!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in