Citat:
Ursprungligen postat av
Estramus
Du har rätt, det finns säkert betydligt värre misstag i din text men jag tyckte det var väldigt underhållande att hitta den där. Du blev som förväntat upprörd över att jag påpekade det. Tänk på det där med ilska och blodtrycket... Inte bra att gå och bli upprörd i onödan.
Förhåll dig till sakfrågorna i min text istället och säg vilka misstag det finns där så slipper du se ut som en pubertal idiot som greppar efter enstaka felskrivna ord istället för att faktiskt diskutera ämnet. Men jag är mycket väl medveten om att du väljer att inte göra detta eftersom att du har 0 och ingenting att komma med.
Du har redan gjort bort dig så det räcker så föreslår att du håller tyst nu om sådant som går utanför din förståndsförmåga.
Men om det är grammatik och skrivsätt du är här för att granska så tycker jag för det första att du byter tråd och för det andra börjar med dina egna infantila inlägg du skrivit.
Härskarteknik verkar du heller inte direkt vara någon mästare på så skulle föreslå att du lägger ner det också.
Nog med OT nu, du är bortgjord så det räcker och blir över. Gå och lägg dig nu.