2020-02-09, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Skulle ikke undre meg om det blir en jakt etter den bilen som står parkert på Futurum nå, den har aldri vært nevnt av verken politi eller media.
Man kan jo stusse på om de ikke har sett den.
Kanskje du har rett i det! :-) Trådens visningsantall har forresten økt med ca 80 på ca 7 minutter (og med ca 100 på ca 8 minutter). Hvor mange visninger har bildet ditt nå?
Citera
2020-02-09, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Kanskje du har rett i det! :-) Trådens visningsantall har forresten økt med ca 80 på ca 7 minutter. Hvor mange visninger har bildet ditt nå?
424 visninger, bildet må være spredt til andre steder enn bare her. Jeg kan ikke skjønne annet.
Citera
2020-02-09, 17:15
Medlem
Citat:
Jeg tror nok at det er minimum 100 000 personer som leser i denne tråden. Finnes det en funksjon for å se antall visninger av enkelt-tråder her på FB?

På FB egne sider står det at tråden har 41 lesere. Hvor får du 80 lesere fra?
Citera
2020-02-09, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ptahhotep
På FB egne sider står det at tråden har 41 lesere. Hvor får du 80 lesere fra?

Hvor finner du antall lesere?

Jeg ser på antall visninger av tråden og går inn senere og ser hvor mye visningstallet har økt, men dette tallet sier ikke noe om at det er forskjellige brukere, så dette tallet viser vel totalt antall visninger av tråden, og samme bruker kan jo ha vært inne i tråden og lest ganske mange ganger.
Du ser antall visninger på siden for Aktuella brott och kriminalfall her (FB) Aktuella brott och kriminalfall

17 395 svar
2 174 811 visningar

og noen minutter senere:

17 399 svar
2 174 982 visningar

Hva betyr det tallet som står i klammer (1451) bak trådens tittel? Er det antall lesere som er inne i tråden nå? Nei, det er sidetallet :)
Senast redigerad av POlROT 2020-02-09 kl. 17:33.
Citera
2020-02-09, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drsniffer
Utdebattert problematikk dette med ektepakt, finansielle disposisjoner på midten av 90-tallet og hvorfor AEH er hjemmelshaver til hytta, hvis tomt var en gave ifm bryllupet.

THs næringsinteresser er også gjort rede for tidligere, langt tilbake i tid.

Bruk heller tiden på å rote frem noe nytt og nyttig.

Hvorfor eksisterer det ikke bilder av brudeparet i media er et fint utgangspunkt....

Jeg forstår ikke hvorfor det er nyttig å vite hvorfor det ikke eksisterer bilder av brudeparet i media?

Grunnen til at bryllupsbildet ikke er i media, kan være fordi den/de som har lånt ut fotografier til avisene ikke hadde dette bryllupsfotografiet i sin bildesamling (dersom bildene ble lånt ut av noen andre enn TH).

Eller det kan hende at TH ev ikke har gitt bildeeieren tillatelse til å spre det/de bryllupsbildene som vedkommende ev har, dersom det er en annen enn TH som har lånt ut bilder til avisene.

Avisene må vel ha tillatelse både fra fotografen og fra avbildede personer før de kan publisere fotografier?
Senast redigerad av POlROT 2020-02-09 kl. 18:25.
Citera
2020-02-09, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Okei, somatiske plager da. Altså fysiske plager forårsaket av psykiske plager som angst/stress/depresjon p.ga. at han hadde mistet kona. Poenget er uansett at om han hadde hatt slike alvorlige plager, så hadde han ikke vært i stand til å jobbe, men tatt ut sykemelding. Man vet jo at å legge seg ned, ikke nødvendigvis er bra, og at det hjelper å gå tur i skog og mark og gå på jobb osv, men det hjelper bare inntil et visst punkt. Når det kommer over et visst punkt, så er man ikke i stand til dette. Hjertesorg, f.eks. hvis man har mistet en katt, er en ting, noe annet er hvis kona er borte, og man ikke vet om hun er drept eller blir torturert osv. Det blir en helt annen sak. Det er faktisk mye verre å ikke vite, enn å ha en grav å gå til.
Hvis du vet så mye om psykopater som du påstår, så burde du vite at en psykopat vil holde på samme offer, og plage livet av denne. De elsker å se at kreftene sakte men sikker blir borte.
Det er vanskelig for en psykopat å finne et offer, og dermed holder de seg til det ene offeret så lenge som mulig. Det er nemlig ikke alle folk som har de rette personlige egenskapene til å bli et offer av en psykopat. Det krever at offeret er veldig snill mot folk som egentlig ikke fortjener det. Godvilje. Godtroende og godtar alle folk slik de er. For at et offer ikke skal dra fra psykopaten p.ga. vold og hersing, så kreves det avogtil at offeret manipuleres til å tro at psykopaten innerst inne er en god person. Dette er den delen som kalles manipulasjon. Dette kan være i form av pener, sjokolade, klær, dra på kino eller andre goder.
Det har ingenting med fjerndiagnostisering å gjøre, men konklusjoner basert på inngående kjennskap til familien. Det er ikke alt som kommer fram i forumet.
Du snakker om at kvinner roper og skriker om at mannen er psykopat, og at dette som oftest ikke stemmer, men så sier du i neste øyeblikk at du har blitt utsatt for en psykopat, så du kommer jo med den ene selvmotsigelsen etter den andre. Men i den grad du har vært utsatt for en psykopat, så forklarer det mye av det som jeg har lurt på angående deg.
Brukte de å dra på ferie og dra ut å spise middag? Jeg skjønner ikke hvor du tar det ifraengang. Riktignok postet Anne at hun hadde vært på sydentur (alene uten TH), men det er også bare EN post på facebook angående reise. De dro på teater ja, men hvor ofte var det? Har du noen oversikt over det? Eller kan det tenkes at dette var for å få det til å se ut som at de var lykkelige sammen? Er det tilfeldig at de dro på teater så lite som dagen før hun ble borte mener du?
Og er det tilfeldig at GHH var på kaffebesøk to dager tidligere og kan si at alt virket å stå bra til?
Det handler om å legge sammen brikkene for å se det helhetlige bildet..
Det som er pussig med deg, er at du har aldri bidratt til noe her i forumet. Du har bare kommmet med disse sure oppstøtene dine i ny og ne. Men når det bilde som viser det ulykkelige ekteparet TH og Anne, og at dette blir påpekt, så skriver du plutselig på høygir. Det innlegget som du skreiv til meg nå, må være det lengste innlegget du har hatt hittil.

Du er helt på viddene!

Jeg leser generelt mye på nettet, men jeg gidder ikke å delta i diskusjoner når det eneste som postes er linker og diverse småchatting, denne tråden var bra i begynnelsen, men de siste månedene har den blitt helt ødelagt av et knippe debattanter.

Nei, man trenger å bli sykemeldt selv om man har det vondt og opplever indre stress og uro, der tar du helt feil.

Jeg blir provosert over hvor dømmende og uvitende dere er, jeg kjenner meg igjen i ekteparets Hagen forkjærlighet for et privatliv, det er ikke alle som elsker å blottlegge hele livet og sine aller innerste følelser for absolutt alle som har puls, for noen av oss har faktisk begrepet nærhet en betydning. Jeg hadde heller ikke ønsket å sett mitt brudebilde smurt over VG og blitt dissekert ned i minste detalj på et forum som dette, det er kanskje et av de kjæreste minnene de har. Hvorfor skal det degraderes til noe så tarvelig og ubetydelig, attpåtil kanskje tillegge en stemning som absolutt ikke var der og som kun eksisterer i hodene deres?

Hva angår psykopater og narsissister så sa jeg ikke hva jeg har opplevd, og det har jeg heller ikke tenkt til å greie ut om. Faktum er at du tar feil, og hadde TH vært denne djevelen som dere vil ha det til hadde politiet vært over ham fra dag 1.
Senast redigerad av Floriss 2020-02-09 kl. 18:07.
Citera
2020-02-09, 18:30
Medlem
Citat:
Så kom jeg inn, og …
Og ... tok meg i mot i døra, det var vel Lisbeth, tenker jeg.
Tom satt inne i stua.
https://www.vg.no/spesial/2019/lorenskog-forsvinningen-ett-aar/
Jeg stusset litt på denne (fetade) setningen. Men intervjuet foregikk vel kanskje lang tid etter det møtet, og da må man jo tenke etter og man husker jo ikke alle detaljer like godt når det har gått lang tid.
Senast redigerad av POlROT 2020-02-09 kl. 18:58.
Citera
2020-02-09, 18:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
Du er helt på viddene!

Jeg leser generelt mye på nettet, men jeg gidder ikke å delta i diskusjoner når det eneste som postes er linker og diverse småchatting, denne tråden var bra i begynnelsen, men de siste månedene har den blitt helt ødelagt av et knippe debattanter.

Nei, man trenger å bli sykemeldt selv om man har det vondt og opplever indre stress og uro, der tar du helt feil.

Jeg blir provosert over hvor dømmende og uvitende dere er, jeg kjenner meg igjen i ekteparets Hagen forkjærlighet for et privatliv, det er ikke alle som elsker å blottlegge hele livet og sine aller innerste følelser for absolutt alle som har puls, for noen av oss har faktisk begrepet nærhet en betydning. Jeg hadde heller ikke ønsket å sett mitt brudebilde smurt over VG og blitt dissekert ned i minste detalj på et forum som dette, det er kanskje et av de kjæreste minnene de har. Hvorfor skal det degraderes til noe så tarvelig og ubetydelig, attpåtil kanskje tillegge en stemning som absolutt ikke var der og som kun eksisterer i hodene deres?

Hva angår psykopater og narsissister så sa jeg ikke hva jeg har opplevd, og det har jeg heller ikke tenkt til å greie ut om. Faktum er at du tar feil, og hadde TH vært denne djevelen som dere vil ha det til hadde politiet vært over ham fra dag 1.

Politiet HAR vært over han fra dag 1. Det var derfor de tok hull på isen og letet etter henne, cruiset rund med likhund på vannet når isen hadde smeltet, beslaglagt en rekke gjenstander, muligens hans skriver, forseglet leiligheter tilhørende TH, letet etter spor inni og utenfor hytta, sett på muligheten for at annes innmeldelse av facebookgruppen leiligheter til leie Gjøvik har noe med saken å gjøre osv. En rekke ting som peker mot at de i aller høyeste grad mistenker TH for å stå bak. Du prater usammenhengende, ufullstendig, du prater i ring, og tar ting ut av kontekst, så det har liten hensikt å diskutere med deg. Du er mest opptatt av å være uenig med alle andre, og å spre eder å galle, og forsøke å få folk til å forlate av forumet. Hvis det er noen som ødelegger forumet, så er det deg. Som sagt, etter at du har fortalt at du har blitt utsatt for en psykopat, så har jeg fått svar på ting som jeg har lurt på angående deg.
Senast redigerad av Orderud. 2020-02-09 kl. 19:17.
Citera
2020-02-09, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Rent logisk MÅ jo denne "motparten" være en av de som også visste om denne informasjonen som visstnok ble gitt i 8. juli-kontakten, som visstnok overbeviste "familien" om at dette var de reelle kidnapperne, siden de kom med denne informasjonen som "bare de som hadde AEH kunne vite".

Bare de, og selvfølgelig de som liksom skulle kunne verifisere denne informasjonen da, selvfølgelig.

Jeg skulle veldig, veldig, VELDIG gjerne likt å vite hvem og hvor mange i "familien" som hadde denne informasjonen, for noen må det jo være, ellers er jo informasjonen ubrukelig som (liksom)bevis.
Hadde mange visst om denne informasjonen hadde den også vært ubrukelig.

En eller flere av de som har denne informasjonen er garantert innblandet på et eller annet vis.

Så det kan da umulig være så mange muligheter her??
Den aktuelle informasjonen kan jo ev ha vært detaljer fra trusselbrevet (og som man må anta at svært få personer kjenner til).
Citera
2020-02-09, 19:17
Medlem
Citat:
Den aktuelle informasjonen kan jo ev ha vært detaljer fra trusselbrevet (og som man må anta at svært få personer kjenner til).

Det har vel stått i media at motparten kom med detaljer fra åstedet, ikke noe mer mystisk enn det.
Citera
2020-02-09, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Det har vel stått i media at motparten kom med detaljer fra åstedet, ikke noe mer mystisk enn det.
Ok. Takk!
Hvor mange visninger har bildet ditt nå? 3000?
Senast redigerad av POlROT 2020-02-09 kl. 19:21.
Citera
2020-02-09, 19:23
Medlem
Det jeg lurer på er hvorfor og hvordan bilen hans ble solgt.

Når man står i den situasjonen, så raskt etter dette skjedde så virker det for meg merkelig å tenke man må selge bilen.

Var det ikke en 2010 modell?
Så da var det heller ikke leasing.

Hvem solgte den?
Var den på finn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här