2020-02-09, 06:36
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Va?
Fram med dina uppgifter om detta.

Ditt oerhört korkade och idiotiska påstående kan jämföras med dåren som påstår att det inte räcker med en kula för att avrätta en människa.
Overdersägliga data från ett stort antal exekutionspatruller visar vad som krävs för att avliva människor.
Vem tror du att du lurar?

/VV
Det Ormkungen gör är som att hävda att det räcker med en droppe klorin för att mörda en människa, eftersom det står på säkerhetsetiketten att klorin är vådligt vid förtäring.
Detta trots att det (i exemplet) gått åt 10 ggr så mycket eller mer när man faktiskt avrättat någon med klorin.
Citera
2020-02-09, 07:18
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reptileking
Jaså det hade det troligtvis? Du vet det för att du har varit inne i din egen nätbubbla och inte orkat ta dig igenom den kritik mot Germar Rudolfs forskning som finns antar jag? Men för argumentationens skull. Ok, de hade högre koncentration än 300. Varför inte. Better safe than sorry.
Frågan är ju vad "safe" blir här... Om man nu tycker att det är så viktigt.

Varför har bara läger i forna DDR behållit sin status som dödsläger?
Citera
2020-02-09, 07:27
Medlem
LadySwedens avatar
Jag kan rekommendera MSBs lilla
punktlista om hur man skyddar sig mot fake- news, den är riktigt bra.
Finns i foldern "om kriget eller krisen kommer".
Citera
2020-02-09, 09:05
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Det är förresten lugnt om du vill ha högre koncentrationer. Ha någon slags ventilation och spola av med en slang mellan gångerna (kommer du ändå vilja pga feces) så inga problem. Skyffla på bara.
Ja... Och sedan begraver jag dem och sätter upp kors, i ett av avrättningslägren, så blir det superhemligt vad jag håller på med.
Om hundra år kommer de att börja ifrågasätta allt detta, och då kommer jag undan även när jag förlorat kriget.
Listigt!
Citera
2020-02-09, 11:22
Medlem
reptilekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Det Ormkungen gör är som att hävda att det räcker med en droppe klorin för att mörda en människa, eftersom det står på säkerhetsetiketten att klorin är vådligt vid förtäring.
Detta trots att det (i exemplet) gått åt 10 ggr så mycket eller mer när man faktiskt avrättat någon med klorin.

Nej, det står så för att det börjar döda på kort tid vid runt 300. Hela skalan från när du blir lite illamående några timmar efter exponering är med.
Citera
2020-02-09, 11:24
Medlem
reptilekings avatar
Citat:
Ja... Och sedan begraver jag dem och sätter upp kors, i ett av avrättningslägren, så blir det superhemligt vad jag håller på med.
Om hundra år kommer de att börja ifrågasätta allt detta, och då kommer jag undan även när jag förlorat kriget.
Listigt!

Ja, ena delen av din verksamhet är för uppenbar för att mörka. Du kan lika gärna ha register och en kyrkogård för den. Trots att du ändå skjuter och har ihjäl så många att du ändå behöver fiffla med dödsböckerna.
Senast redigerad av reptileking 2020-02-09 kl. 12:23.
Citera
2020-02-09, 11:26
Medlem
reptilekings avatar
Citat:
Jag kan rekommendera MSBs lilla
punktlista om hur man skyddar sig mot fake- news, den är riktigt bra.
Finns i foldern "om kriget eller krisen kommer".

Irving behöver ett ex a.s.a.p. Hoppade på en grej som visade sig bli helt fel när den synades i sömmarna.
Citera
2020-02-09, 11:28
Medlem
reptilekings avatar
Citat:
Frågan är ju vad "safe" blir här... Om man nu tycker att det är så viktigt.

Varför har bara läger i forna DDR behållit sin status som dödsläger?

Vi låter det bli vad ni vill. Är ni nöjda vid 7000? 12000? 15000? Där 300 ändå alltid kommer vara där det börjar döda snabbt.

Eller så nöjer vi oss med att en grundlig undersökning av ett team riktiga experter visade spår av zyklon b på de ställen där det enligt vittnesmål användes zyklon b och att den inte visade spår där det inte användes, alternativt användes väldigt lite. Annars flyttar vi tråden till "konspirationsteorier" där den borde ha legat från början.
Senast redigerad av reptileking 2020-02-09 kl. 12:27.
Citera
2020-02-09, 12:54
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Vi låter det bli vad ni vill. Är ni nöjda vid 7000? 12000? 15000?

Eller så nöjer vi oss med att en grundlig undersökning av ett team riktiga experter visade spår av zyklon b på de ställen där det enligt vittnesmål användes zyklon b och att den inte visade spår där det inte användes, alternativt användes väldigt lite. Annars flyttar vi tråden till "konspirationsteorier" där den borde ha legat från början.
Vilka är "vi"?

Jag antar att du och din debattör finner dessa mängder viktiga.

Så här är det:
Vi vet att det skedde en etnisk rensning i nazityskland.
Vi har vittnen som säger att det förekom gasningar i bårhusen (duschrummen kanske redan övergetts av "experterna?). Kanske förekom detta till viss del.

Vi har precis NOLL bevis för ett folkmord medelst gasning i nazisternas bårhus. Noll.
Citera
2020-02-09, 14:10
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Henry "White Power" Ford visade vägen minsann! Du kanske har läst hans verk i 4 delar? The International Jew? Han fick ju utmärkelse för detta av dödsknarkarnazist Tyskland, man kan ju undra om Hitler och gänget blev inspirerade av Henry "White Power" Fords "rullbands metodik" när de planerade att gasa ihjäl 6 miljoner (varav 4.9 miljoner MINST är till dags dato ej funna) Judar, fast sen byggde de fejkade duschar med en ingång (av trä dessutom) med glasfönster och pressade in tusentals folk i dessa fejkade duschrum och stod med Coronavirus gasmasker på taket och hällde ner pellets av Zyklon-B..

Dödsknarkarnazisterna i Tredje Riket lärde sig absolut noll av Henry "White Power" Ford.. iallafall om man vill E F F E K T I V T mörda personer.

Den Judiske slaktaren Genrikh Yagoda var en synnerligen effektiv man, det sägs att han på ett dygn personligen sköt ihjäl 3000 personer med en revolver, han vart tvungen att byta hand flera gånger för rekylen gav han stor smärta.. ett annat välbeprövat sätt att ha ihjäl miljontals människor är att helt enkelt beröva de sin föda (Holodomor), inte ens detta tyckte Tyskarna var nog effektivt (11 miljoner dog i Ukraina på ett år till följd av Judarnas plundring av Ukrainas föda som de senare bytte mot vapen)

Sedan när de byggde sina koncentraionsläger (inspirerade av självaste Churchills fångläger från Boerkriget i Syd Afrika) så hoppades nog de flesta dödsknarkarnazister att det är av Gulag typen läger, det vill säga, tryck in så många man kan, stäng grindarna, placera skarpladdade vakter på utsidan och vänta på att de bokstavligen äter upp varandra..

Nej.. inte ens det var tillräckligt effektivt för Tyskarna.. nej de skulle minsann visa omvärlden hur man effektivt mördar folk..

Genom G A S N I N G av Zyklon-B.. ett insektsmedel
Går det att gasa ihjäl människor med zyklonB?
Citera
2020-02-09, 14:25
Medlem
Detekarvissts avatar
Citat:
Jaså det hade det troligtvis? Du vet det för att du har varit inne i din egen nätbubbla och inte orkat ta dig igenom den kritik mot Germar Rudolfs forskning som finns antar jag? Men för argumentationens skull. Ok, de hade högre koncentration än 300. Varför inte. Better safe than sorry.

Germar Rudolfs slutsatser bygger på kemiska analyser som utfördes av Fresenius. Intressant att du till slut medger att 300 ppm inte kan stämma. Hur mycket högre menar du att det skulle ha varit och vad baserar du det på?
Citera
2020-02-09, 14:28
Medlem
Detekarvissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Va?
Fram med dina uppgifter om detta.

Ditt oerhört korkade och idiotiska påstående kan jämföras med dåren som påstår att det inte räcker med en kula för att avrätta en människa.
Overdersägliga data från ett stort antal exekutionspatruller visar vad som krävs för att avliva människor.
Vem tror du att du lurar?

/VV

Du framstår inte som mer intelligent för att du kallar motdebattörer ”korkade” ifall du tror det. Tvärtom. Och jag vet att du sett data över amerikanska avrättningar i gaskammare förut. Så skippa din spelade indignation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in