Citat:
Hjertesorg er vel ingen diagnose, og det er det vel heller ingen som har sagt. At du kan lite om psykopater, det har jeg forstått. Du får mene det motsatte, det skal jeg ikke nekte deg, men andre som også har kjennskap til temaet ser jo på dine innlegg som rein svada.
Siden du er så frekk så skal du få et svar.
Du påstod at jeg hadde skrevet at TH hadde fått psykiske lidelser av dette, det har jeg aldri sagt. Det jeg sa var at jeg ikke blir overrasket om han får somatiske plager forbundet med et høyere stressnivå pga bekymring og angst ift hva som har skjedd med kona. Les nå hva som skrives før du gir et svar!
Jo, jeg har veldig god kjennskap til både psykopati og narsissisme, ikke bare har jeg lest tusenvis av sider om temaet, jeg har også kjent dette på kroppen selv, og det gav også grobunn for å ville lære mer om temaet. Det som er helt tåpelig er å fjerndiagnostisere TH som en sinnsyk psykopat og morder, bare fordi dere reagerer på at de levde sparsommelig (men ikke så sparsommelig at de ikke kunne reise på ferie, spise middag ute eller dra på teater), på bilder er ikke motivene stilt opp for å til enhver tid vise den komplette lykken - de viser hverdagen, slik bilder bør. For å være ærlig så blir jeg litt kvalm over hvor dømmende det går an å være, jeg håper dere får en flau smak i munnen om drapsmannen noen gang tas.
Og skulle det nå være TH så skal jeg være den første til å innrømme at jeg tok feil.
og da ville han ikke vært i stand til å jobbe, det skjønner du også.