2020-02-08, 20:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
Du kan lite om psykopater skjønner jeg
Den beste medisin mot sorg er å holde seg aktiv, det å grave seg ned i sengen og hjemmet bør man holde seg langt unna. At han jobber er ikke et tegn på at han ikke er i en sorgprosess, å anta noe annet er bare dumt.

Sorgprosess? Du snakket om at han hadde utviklet alvorlig psykiske lidelser og da ville han ikke vært i stand til å jobbe, det skjønner du også.
Og dette med feiring av jul. Ingen ville pyntet slik til jul som om ingenting har skjedd.
Hvis det er noen som kan lite om psykopater, så er det vel du. Du kan kanskje forklare forskjell på psykopat, narxisist og sosiopat. Kanskje du kan forklare hva covert og introvert er, hvis du mener å kunne så mye om dette feltet.
Citera
2020-02-08, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timbar
TH kan godt være i kikkerten til politiet, men TH er en både rik og ressurssterk mann, politiet vil nok ikke våge å slå til uten at de er 100% sikker på at det er han.
Personlig tror jeg politiet vet hvem som er drapsmannen men mangler bevis og står fast.
Det er vel derfor jeg tenker at politiet bør gi seg nå, klart irriterende, samtidig er det åpenbart at GM leker katt og mus leken med politiet, de har allerede brukt mye ressurser på denne saken som sikkert har gått på bekostning av andre saker.

Det faktum at TH ikke går ut med dusør avslører at han har en eller annen rolle i dette. For han er redd for at noen vil la seg friste. Jeg synes synd i barna som må leve med dette,men tror ikke man kommer videre før TH dør og barna får tilgang på arven og kan bruke penger på å finne ut hva som skjedde med moren.

Politiet kan selvsagt ikke gi seg før de er ferdige med etterforskningen, det er jo det vi har politi for.
Citera
2020-02-08, 20:46
Medlem
Citat:
Hadde de sagt noe sånt hadde TH vært i kikkerten som mistenkt, det har han ikke vært.

Kanskje hun ikke villle ha bil? Hadde hun lappen? Hun har jo jobbet for firmaet selv og har hatt inntekt, en Fiesta kunne hun fint bekostet selv om hun ville.
Hva vet du om ikke TH er i kikkerten som mistenkt tro?
Politiet går ikke ut med noe slikt, og ikke glem at TH er rik og har nok råd til å skaffe seg de beste advokater så de må nok ha en god bevisførsel for å varetektsfengslet han.
Citera
2020-02-08, 20:48
Bannlyst
Citat:
Jeg er 99,9% sikker i min smak, men jeg skal selvfølgelig legge meg flat om jeg har tatt feil, muligheten er alltids der.

Jeg er også 99.9% sikker i min smak. Men jeg tviler faktisk på at du ville kommet til å legge deg flat hvis det kom fram virkelige fakta
Citera
2020-02-08, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Jeg er også 99.9% sikker i min smak. Men jeg tviler faktisk på at du ville kommet til å legge deg flat hvis det kom fram virkelige fakta

Rent statistisk har jeg ofte rett, men jeg har heller ingen problemer med å innrømme at jeg tar feil.
Citera
2020-02-08, 20:55
Medlem
GG99Slayers avatar
Vet ikke om denne har vært linka før, men ganske merkelig.

https://www.nrk.no/norge/vg_-tom-hagen-vitnet-i-kidnappingssak-i-2005-1.14377550

"Ifølge VG skal et kidnappingsoffer ha løpt inn i huset til milliardær Tom Hagen og hans savnede kone Anne-Elisabeth Hagen i 2005. Døren var ulåst, skriver avisen."
Citera
2020-02-08, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Sorgprosess? Du snakket om at han hadde utviklet alvorlig psykiske lidelser og da ville han ikke vært i stand til å jobbe, det skjønner du også.
Og dette med feiring av jul. Ingen ville pyntet slik til jul som om ingenting har skjedd.
Hvis det er noen som kan lite om psykopater, så er det vel du. Du kan kanskje forklare forskjell på psykopat, narxisist og sosiopat. Kanskje du kan forklare hva covert og introvert er, hvis du mener å kunne så mye om dette feltet.

Altså, å være grepet av hjertesorg er ikke en psykisk lidelse, det vil det heller aldri bli.

Opprett en tråd om det andre temaet, så kan du få svar, det har ingenting med denne saken å gjøre. Jeg har inngående kjennskap til alle disse personlighetstrekkene.
Citera
2020-02-08, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Politiet kan selvsagt ikke gi seg før de er ferdige med etterforskningen, det er jo det vi har politi for.

Vel det er min mening, det har snart gått 18 mnd, oddsene for å få løst denne saken er små, dette er tross alt planlagt i detalj. Jeg er enig med deg i at det er irriterende men det finnes viktigere saker,.
TH fortjener ikke at man bruker mer ressurser på dette.Han kunne utløst dusør og det er her han avslører seg, jeg antar at han har et fryktelig press på seg av barna som han klarer og stå i mot.
Han vet godt hva som har skjedd enten det er han selv eller andre.
Han utover ikke dusør fordi han tror noen vil la seg friste
I denne sammenhengen er jeg ikke så sikker på at det dreier seg om gjerrighet.
Uansett er det jo åpenlyst at fyren gir farn i hva som har skjedd med hustruen.
Hvis politiet henlegger saken kan man oppnå noe ved at barna begynner å legge skikkelig press på faren.
Det er derfor jeg mener politiet bør henlegge saken.
Det kan sette i gang en prosess, alle tre kan ikke være involvert.

Men klart hvis TH er en skikkelig kald fisk ( noe jeg har mistanke om) vil heller ikke press om å kutte kontakt nytte, men er forsøket verdt.
Citera
2020-02-08, 21:05
Bannlyst
Citat:
Altså, å være grepet av hjertesorg er ikke en psykisk lidelse, det vil det heller aldri bli.

Opprett en tråd om det andre temaet, så kan du få svar, det har ingenting med denne saken å gjøre. Jeg har inngående kjennskap til alle disse personlighetstrekkene.

Hjertesorg er vel ingen diagnose, og det er det vel heller ingen som har sagt. At du kan lite om psykopater, det har jeg forstått. Du får mene det motsatte, det skal jeg ikke nekte deg, men andre som også har kjennskap til temaet ser jo på dine innlegg som rein svada.
Citera
2020-02-08, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Ja det er godt mulig, og så var TH sponsor for Koss fra 1989 så han var nok holden allerede den gang.
...var han nok Holden? 😂😂😂
Citera
Bannlyst
Citat:
Rent statistisk har jeg ofte rett, men jeg har heller ingen problemer med å innrømme at jeg tar feil.

Okei, så får vi se hvem som får rett da.
Citera
Medlem
Citat:

Det tviler jeg på om du har...Men da kan du kanskje forklare hvorfor en nydelig, ung AEH utvikler seg gjennom 50 års ekteskap til en matt, sliten gammel dame som har mistet alt liv i øynene sine. Kan du ikke se det, engang? Da har jeg dessverre ingen respekt for dine meninger lenger, selv om kjerringa -mot- strømmen er en viktig stemme.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in