2020-02-08, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Så hun hadde vært et forferdelig menneske hvis TH ble avslørt som kriminell ?

Helt unormalt å tolerere det i flere tiår, få barn sammen og så true med å offentliggjøre det kun fordi man ønsker en skilsmisse eller få mer penger. Og ja, jeg synes det er smålig, man lever sammen både med det gode og det vonde.
Citera
2020-02-08, 17:22
Bannlyst
Citat:
Nettopp, ikke har vi hørt om at han har hatt noen geniale forretningsideer som han har fått med tunge investorer med kapital som støttespiller heller.

Nettopp, så hvor kom grunnfundamentet ifra, det kan man jo lure på.
Citera
2020-02-08, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
Helt unormalt å tolerere det i flere tiår, få barn sammen og så true med å offentliggjøre det kun fordi man ønsker en skilsmisse eller få mer penger. Og ja, jeg synes det er smålig, man lever sammen både med det gode og det vonde.

De gjør jo ikke det lenger, den ene av de to er drept av en eller annen grunn.
Citera
2020-02-08, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Nettopp, så hvor kom grunnfundamentet ifra, det kan man jo lure på.

Startkapitalen kom i alle fall ikke fra arkitekt-tegninger som noen her påstod.
Citera
2020-02-08, 17:25
Medlem
Citat:
De gjør jo ikke det lenger, den ene av de to er drept av en eller annen grunn.

Ja, og jeg tror heller ikke at TH står bak.
Citera
2020-02-08, 17:26
Bannlyst
Citat:

Kanskje hun hadde en grunn til å dolke han i ryggen litt? Kanskje han var psykopat og hadde ødelagt livet hennes, og nå ville hun ha noe tilbake for det? Hun bodde sammen med han i mange år ja, men hadde hun noe annet valg da? Hun hadde jo ikke jobb, så hun var jo på en måte bundet til han.
Citera
2020-02-08, 17:30
Bannlyst
Citat:
Ja, og jeg tror heller ikke at TH står bak.

Hvorfor ikke? Det må du jo ha en god grunn til å ikke tro, siden det i 90% av tilfellene er ektemannen som står bak slike drap.
Citera
2020-02-08, 17:31
Bannlyst
Citat:
Startkapitalen kom i alle fall ikke fra arkitekt-tegninger som noen her påstod.

Tror ikke jeg heller.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Kanskje hun hadde en grunn til å dolke han i ryggen litt? Kanskje han var psykopat og hadde ødelagt livet hennes, og nå ville hun ha noe tilbake for det? Hun bodde sammen med han i mange år ja, men hadde hun noe annet valg da? Hun hadde jo ikke jobb, så hun var jo på en måte bundet til han.

Det må du gjerne tro, men en psykopat i ordets rette forstand hadde neppe levd i et funksjonelt og monogamt samliv i nesten 5 tiår
Citera
Medlem
Hvis noen drepte AE fordi hun visste noe som ikke måtte komme ut, så tror jeg at det er mer sannsynlig at det hun visste at noen hadde gjort var noe som er mye mer alvorlig enn økonomisk kriminalitet.
Citera
2020-02-08, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Må man ha en agenda bare fordi man ikke er enig om enkelte ting med de fleste i tråden?

Problemet er at du ikke argumenterer saklig for hvorfor du tror TH ikke har drept AEH.

Til alle, synes det er mistenkelig at Ford Focus-lignende bil er parkert utenfor port og gjerde ved Futurum, og vises tydelig på overvåkningsvideoer både 07:36 og 08:00 forsvinningsdagen. Hvis sønn har en slik bil, og hvis TH har pleid å låne eller disponere bilen, kan TH ha brukt Ford Focus'en forsvinningsdagen også.

Kan det tenkes at Sønn Hagen, som jeg tror tidligere var listet opp som beboer av to-tre forskjellige leiligheter, kan ha hatt bilen sin parkert i garasjen hjemme hos foreldrene, pga manglende parkeringsmuligheter hjemme hos han selv. Og at TH, eventuelt AEH, har disponert denne bilen ved behov?

Det er spesielt at politiet brukte enten samme bil, eller lik bil, da de gjennomførte lydprøver sist. Kjørte fem ganger frem og tilbake på gårdsplassen og låste opp og igjen ytterdøren, samtidig som lydspesialisten var i huset.

Tror noen hadde fått tak i regnr som viste at Ford'en politiet brukte, var registrert på politiet. Hvis politiet ikke undersøkte noe spesielt ved Ford Focus, var dette en test for å se hvordan TH reagerte på interesse for Ford Focus.
Senast redigerad av kornblomst 2020-02-08 kl. 18:00. Anledning: skrivefeil
Citera
2020-02-08, 17:37
Medlem
TH Jr har skiftet profilbilde på FB til en golvflis, spesiell figur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in