2020-02-08, 05:25
Medlem
boredjonsons avatar
Hej!
Jag hade förut appen ”iVault” som var en app man kunde gömma hemliga bilder och videor men sen tog skaparen bort appen och alla mina bilder försvann.

Letar nu efter en app som man behöver lösenkod för att komma in och se bilder och sånt man gömt.

De flesta appar jag sett skyltar med ordet ”secret” i namnet och har en ikon i form av en nyckel. Vilket jag inte söker.

Jag söker efter en app som är lika diskret som ”iVault” där man kräver lösenkod för att komma in och där man kan lagra bilder och videor utan att behöva oroa sig för förlorad data.

Några tips?
Citera
2020-02-08, 05:28
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boredjonson
Några tips?
Kan du inte bara gömma bilderna i någon lösenordsskyddad molntjänst?
Citera
2020-02-08, 05:32
Medlem
boredjonsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Kan du inte bara gömma bilderna i någon lösenordsskyddad molntjänst?
Jag vill gärna ha appen/tjänsten i min mobiltelefon. Det är även därför jag utesluter USB. Jag har för närvarande iPhone samt iCloud. Men jag vet inte om man kan tillämpa lösenkod.
Har även google drive men det går ej att tillämpa lösenkod till filmappen
Citera
2020-02-08, 05:36
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boredjonson
Jag har för närvarande iPhone samt iCloud. Men jag vet inte om man kan tillämpa lösenkod.
Har även google drive men det går ej att tillämpa lösenkod till filmappen
Har själv Google drive, även om jag aldrig kollar vad jag samlar på mig där, men visst går det att lösenordsskydda även om du är inloggad?

Om inte så finns mängder med andra molntjänster.
Citera
2020-02-15, 22:53
Medlem
Surcans avatar
Det finns ju funktion på apple galleriet att du kan "gömma" bilderna. Så är det typ en text som heter "göm" i gallerie appen. Trycker du på den göm texten kommer du in i albumet med gömnda bilder o videos. Är dock ej lösenords skyddad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in