Citat:
Ursprungligen postat av
MrBulldogg
Det är möjligt att han visat en smula mänsklighet ibland, men helhetsintrycket är helt klart en liten shitweasel som försöker gå några ronder i en viktklass tre nivåer över sin förmåga. Jag har full förståelse att det var jobbigt att växa upp som gay då min egen lillasyster gick igenom det när hon var ung (idag några år äldre än Butthead) men det har inte mycket vikt idag. Homosexualitet är inte den kvarnsten Om halsen det en gång var, men erbjuder heller inte längre den självklara gratispushen de "modiga" fick i mellanfasen. Idag är det ett fett So What utom hos religiösa nötter och regnbågsfanatiker, så hela grejen med "första bögen som president!" när inte upp till hängpungen på "första svarta presidenten!"
Japp, jag är själva sinnesbilden av vänsterbliven, vilket bevisas av mina 10 års posthistorik.
Inte vänster då, men du har kanske samma ”diagnos”. Dvs. att du känner ilska mot folk som utmärker sig, enligt de rådande mainstream måttstockarna i samhället, som du förkastar. Eller?
På vilket sätt är han utanför sin viktklass? Han började från noll i amerikanska glesbygden, är krigsveteran, A-student på Harvard, f.d. managementkonsult, pratar åtta språk och har varit högsta ledare för en stad i åtta år. Han är ung, välklädd, och ser de facto utmärkande bra och trevlig ut i den här crowden. Det är sånt som vanliga människor strävar efter att uppnå.
Vid direkt jämförelse verkar han ha hunnit samla på sig mer livserfarenhet än dubbelt så gamla Sanders, som har flummat i storstan, och rullat i samma hjulspår med samma argument sedan Woodstock.