Citat:
Att du betraktar det som skrivs som ”hedrande” för dig bevisar bara din bristande självinsikt. Personligen känner jag bara ett bottenlöst förakt för sådana som dig. (Personligen jobbar jag tämligen fritt inom industri och IT och är ”ständigt uppkopplad”. Jag har också tjänat mycket pengar på det.)Att så många bruna kommenterar min person är hedrande. Jag skulle tillägga att det är klart underhållande. De som kommenterar verkar inte ha så mycket att göra på dagarna. De skriver inlägg dag som natt. Man kan undra hur de försörjer sig.
Att jag skulle ha tjänat på samhällsutvecklingen och varit försörjd av det allmänna är djupt felaktig. Min far var framgångsrik företagare och faktiskt miljonär redan på 1960 talet. Så pengar har aldrig varit något problem . Jag blev gymnasielärare i naturvetenskap för att jag gillade yrket. Flertalet i familjen röstade på högerpartiet . Många avskydde sossarna.
Att jag haft nytta av prisuppgången på fastigheter och aktier är korrekt. Men är det något fel i era ögon ? Är utvecklingen på världens börser kopplade till Sveriges invandring ?
Tycker ni att det är fel att mina barn genomfört omfattande studier. Fått jobb på internationella företag med goda inkomster. De har köpt attraktiva bostadsrätter. Är det fel i era ögon.
Att andras framgång stör en del bruna är uppenbart.
När jag sedan framför en del vänsteråsikter tar det hus i helvete. När de bruna tar makten skall jag straffas. Yttrandefrihet skall bara gälla de som har rätt åsikter. Det känner vi igen från diktaturstater.
Gå och göm er i eran bunker !
Att jag skulle ha tjänat på samhällsutvecklingen och varit försörjd av det allmänna är djupt felaktig. Min far var framgångsrik företagare och faktiskt miljonär redan på 1960 talet. Så pengar har aldrig varit något problem . Jag blev gymnasielärare i naturvetenskap för att jag gillade yrket. Flertalet i familjen röstade på högerpartiet . Många avskydde sossarna.
Att jag haft nytta av prisuppgången på fastigheter och aktier är korrekt. Men är det något fel i era ögon ? Är utvecklingen på världens börser kopplade till Sveriges invandring ?
Tycker ni att det är fel att mina barn genomfört omfattande studier. Fått jobb på internationella företag med goda inkomster. De har köpt attraktiva bostadsrätter. Är det fel i era ögon.
Att andras framgång stör en del bruna är uppenbart.
När jag sedan framför en del vänsteråsikter tar det hus i helvete. När de bruna tar makten skall jag straffas. Yttrandefrihet skall bara gälla de som har rätt åsikter. Det känner vi igen från diktaturstater.
Gå och göm er i eran bunker !
Att tjäna pengar är givetvis inte fel – det är användandet av härskartekniker för att trycka ner andra människor som är fel. Du har sedan länge avslöjat dig själv som en vidrig mobbartyp, Filantrop. Det är sådana som du som förstör landet. Det är du och dina gelikar som är antidemokrater.