Citat:
Ursprungligen postat av
RudyardKipling
Intelligens slår fysisk styrka i längden.
Jag misstänker att key word som du missat är "vit". De ville ha en vit man (=pengar). Allt det andra var sannolikt att försöka rationellt förklara varför man ville ha en vit "riking" framför en fattig alpha-hane utan framtid. Som talesättet lyder:
https://pbs.twimg.com/media/C3RUPnYWQAAu1K_.jpg
Haha😂 Ja, i många situationer är pengar viktigare än en stor kuk.
Läste en artikel om att tanzaniska och kenyanska kvinnor ofta väljer kineser istället för lokala män, så det ligger nåt i det. ( Kina koloniserar ju Afrika sen några år.)
Men då när jag hade mest flyt hos kvinnorna i Brasil, var jag 19 och såg rätt bra ut. Inte värsta OS-stjärnan, men inte otränad heller. Var där på sommarlov, hos min farsa som var därifrån.
Men tjejerna och kvinnorna där LITADE mer på mej än på brassarna, just för att jag inte är/var värsta machohårdingen.
Dom kände sej trygga med att dom inte riskerade att bli påsatta mot sin vilja, spöade eller vänstrade. Vänstrade gjorde jag iförsej så ofta jag kunde, men även om dom hade fått veta det så hade dom inte trott det, så innocent som jag var.
Ja, jag är vit, och en vit prostituerad brud med en porrfantasikropp bjöd mej på en gratisnatt. Det enda hon ville ha var 60 kr till taxi morgonen därpå.
Så i mitt fall har jag haft tur för att jag INTE är värsta alfamachon 😀.