2020-02-06, 22:42
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DansbandsDanne
Nej han har ingen flickvän vad jag vet.
Den snubben som syns på bild med keps och tjejen som nämns här är inte rätt v.k

Den enda bild som finns vad jag vet är den där vk sitter hemma hos CÖ mamma och fikar /äter
Med på bilden är en tidigare nämnd men avfärdad person samt CÖ.
Laddar upp den bilden imorgon, vill få bort alla spår från min telefon bara eftersom man kan hitta sånt nu för tiden. Ville inte bli inblandad utanför flashback.

Jag vet att V.k inte har Facebook.
Jag vet inte om han har Instagram, jag har inte Instagram själv nämligen så kan inte kolla.

Sug min röv din leprikon vi får se imorgon när det blir offentligt
Spelar ingen roll om V K stämmer eller inte, du hade kunnat ge oss ett namn, men väljer i stället att göra om tråden till gissningslek där du får leka lekledare ett tag.
Du har förstört senare delen av tråden med ditt trollande.
Senast redigerad av Knut-Anne 2020-02-06 kl. 22:44.
Citera
2020-02-06, 22:50
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Yes löser det imorgon, måste bara ladda upp det så man inte kan spåra till min GPStagg eller telefon.

Det som är grejen, svårt att se V. K göra något sånt här.
Han är liksom ingen kriminell tidigare och är långt ner på allas listor över personer som gör sånt här....
Förstår din situation.
Om det är rätt personer som sitter så blir det intressant att så småningom få läsa fup och få klarhet vad det är som gjort att dessa personer krossat alla gränser
Citera
2020-02-06, 22:55
Medlem
DansbandsDannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Spelar ingen roll om V K stämmer eller inte, du hade kunnat ge oss ett namn, men väljer i stället att göra om tråden till gissningslek där du får leka lekledare ett tag.
Du har förstört senare delen av tråden med ditt trollande.
Kaktus.... Hade du klarat av att följa en tråd så hade du sett :
Ni har fått fram rätt namn pga det jag skrev.. Han finns inte på Facebook så Det finns liksom ingen Facebook att länka till.

Finns en Facebookbild på honom som jag screenat men tänker inte lägga upp den eftersom det går att få ut GPS tagg, telefon modell osv på det.
Tänker inte hänga ut mig själv pga din nyfikenhet.

Finns en annan i tråden som hittat samma bild, jag har bekräftat att det är rätt V. K på den bilden.
Citera
2020-02-06, 23:00
Medlem
Citat:
Ni har fått fram rätt namn pga det jag skrev.. Han finns inte på Facebook så Det finns liksom ingen Facebook att länka till.

Finns en Facebookbild på honom som jag screenat men tänker inte lägga upp den eftersom det går att få ut GPS tagg, telefon modell osv på det.

Finns en annan i tråden som hittat samma bild, jag har bekräftat att det är rätt V. K på den bilden.

Hittade bilden på insta där han är taggad.

En helt annan fråga: Vem köpte släktgården? Var det Sursta 5-7?
Citera
2020-02-06, 23:01
Medlem
Citat:
Yes löser det imorgon, måste bara ladda upp det så man inte kan spåra till min GPStagg eller telefon.

Det som är grejen, svårt att se V. K göra något sånt här.
Han är liksom ingen kriminell tidigare och är långt ner på allas listor över personer som gör sånt här....
Hur kan du veta/gissa att denne nu utpekade VK var med i huset då morden skedde? Kan han inte lika gärna ha en biroll i dramat, s.a.s. lurats/tvingats att hjälpa till? Före och/eller efter tillslaget mot Sursta 26?
Citera
2020-02-06, 23:01
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:

Du skall givetvis inte hänga ut dig själv, här skall vi vara anonyma.
Men inget hindrade dig från att lägga ut hela namnet, vill du inte ge hela namnet för att inte hänga ut denna V K, skall du avstå även från ge oss initialerna.
Nu har det blivit en jävla gissningslek helt i onödan.
Senast redigerad av Knut-Anne 2020-02-06 kl. 23:04.
Citera
2020-02-06, 23:03
Medlem
DansbandsDannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyLullaby
Hittade bilden på insta där han är taggad.

En helt annan fråga: Vem köpte släktgården? Var det Sursta 5-7?
Vet inte vilken Instagram bild det är ni menar.
Vet inget om gården heller.

Citat:
Ursprungligen postat av Niklas-P
Hur kan du veta/gissa att denne nu utpekade VK var med i huset då morden skedde? Kan han inte lika gärna ha en biroll i dramat, s.a.s. lurats/tvingats att hjälpa till? Före och/eller efter tillslaget mot Sursta 26?
Det vet jag inte.
Jag vet att han är anhållen bara, inte påstått något annat heller mer än att det är en chock att han är anhållen
Citera
2020-02-06, 23:04
Medlem
DansbandsDannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knut-Anne
Du skall givetvis inte hänga ut dig själv, här skall vi vara anonyma.
Men inget hindrade dig från att lägga ut hela namnet, vill du inte ge hela namnet för att inte hänga ut denna V K, skall du avstå även från ge oss initialerna.
Nu har det blivit en jävla gissningslek helt i onödan.
Nja, det tog 3 minuter för Några att få fram namnet och sedan maska det. Tekniskt sätt är det Inte jag som lagt ut det då.
Citera
2020-02-06, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av terrieterrie
Är allt fel? Är det fel V.K och fel flickvän?

Om du är nära vän och det är sanningsenligt (jag tror dig) så är det förskräckligt att du ska behöva uppleva alla dessa troll tråden erbjuder just nu. Jag och några med mig har försökt så långt det går att bara berätta fakta, eller åtminstone ge seriösa uppslag utifrån vad som framkommit.

Men sen idag har tråden spammats ner med en hel del idioter. Tråkigt.

Bara det att det finns 2 st. V.K. i Vallentuna, och att den ena kallar sig P.K. på en annan söktjänst. En eller båda är felaktigt angivna.

Biltyper är fel, yttrade av personer som inte ser skillnad på bilmodeller. Osv.

C.Ö. är sannolikt rätt. En spännputte med fulltatuerade armar, bodybuildare, förkärlek för kosttillskott och lite finare annorlunda klädplagg, ägare av ett enskilt bolag med ett namn som inte anknyter ett dugg till honom, boende hemma (åtminstone folkbokföringsskriven) hemma hos morsan och hennes nya man, rörkrökaren.

I min värld skriker det LOSER. Anabola, och annat när han kommer över det. Och ev, har stålar.

Jaja, vi får se när häktningsframställan blir offentlig imorgon.
Citera
2020-02-06, 23:18
Medlem
DansbandsDannes avatar
Här
https://minfil.com/J9icv3Wfnf/vk2_png
Citera
2020-02-06, 23:27
Medlem
Citat:
Här
https://minfil.com/J9icv3Wfnf/vk2_png

Tackar så mycket för bilden!
Citera
2020-02-06, 23:28
Medlem
terrieterries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannishBoy
Om du är nära vän och det är sanningsenligt (jag tror dig) så är det förskräckligt att du ska behöva uppleva alla dessa troll tråden erbjuder just nu. Jag och några med mig har försökt så långt det går att bara berätta fakta, eller åtminstone ge seriösa uppslag utifrån vad som framkommit.

Men sen idag har tråden spammats ner med en hel del idioter. Tråkigt.

Bara det att det finns 2 st. V.K. i Vallentuna, och att den ena kallar sig P.K. på en annan söktjänst. En eller båda är felaktigt angivna.

Biltyper är fel, yttrade av personer som inte ser skillnad på bilmodeller. Osv.

C.Ö. är sannolikt rätt. En spännputte med fulltatuerade armar, bodybuildare, förkärlek för kosttillskott och lite finare annorlunda klädplagg, ägare av ett enskilt bolag med ett namn som inte anknyter ett dugg till honom, boende hemma (åtminstone folkbokföringsskriven) hemma hos morsan och hennes nya man, rörkrökaren.

I min värld skriker det LOSER. Anabola, och annat när han kommer över det. Och ev, har stålar.

Jaja, vi får se när häktningsframställan blir offentlig imorgon.
Ja, det är jobbigt men vi alla som kände brottsoffren törstar ju efter information för att kunna få någon slags insikt i vad som har hänt. Och mest av allt så vill vi förstås att de rätta gärningsmännen ska åka fast och få hårda straff. Livstids fängelse tror jag inte att någon av oss anser är tillräckligt för ett så bestialiskt brott.

Jag befinner mig ju här i tråden av fri vilja och jag har varit med på flashback i många år och förstod ungefär vad jag hade att vänta mig av tråden. Men mitt i all desinformation och felaktiga namnangivelser så kommer det ju också korrekt information och den är guld värd. Att stirra på den där bilden av CÖ igår var förfärligt men samtidigt viktigt. För mig framstår gärningsmännen som några slags onda demoner som kan finnas överallt och drabba vem som helst. Jag behöver få klarhet och konkreta fakta för att kunna bearbeta allt, jag behöver få veta vilka som gjorde detta och varför. Det är därför jag är här. Jag vet av erfarenhet att om man vill få veta saker snabbt så är det på flashback man ska hålla till.

Vad får man veta via häktningsprotokollet och hur får man tillgång till det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in