Citat:
Ursprungligen postat av
aktamig
Trump må vara en personlighet som 90% inte vill ha nära sig, ett jävla svin helt enkelt.
Det är just därför jag ÄLSKAR att ha honom som tupp i Washington D.C.! Precis den typ som jag önskar dem att ha som sällskap! Och se bara hur T.D.S. har utmattat dem alla och lett dem till sitt eget Helvete, med mormonen Mitt Romney som senaste tillskott. Perfekt!
Som barn hade jag en kompis, son till en begagnad bilhandlare, som betedde sig som så när vi spelade Algas brädspel att han kastade tärningen, fångade den innan man kunde se hur den landade, och konstaterade själv: En sexa!
- "Hey, vi såg inte det. Du måste kasta om!"
- "Okej, det var en fyra."
Alla tittade på brädet och en fyra vore inte så farligt för hans plupp på rutorna, även om en tvåa hade varit katastrofalt. Så okej då. Så att vi kan spela vidare AND HAVE FUN TOGETHER!
- "Win win win."
Politikernas perfekta sällskap! Hans uppdrag är inte att vara din barnvakt. Hans uppdrag är att dränera träsket, och Trump är perfekt för det. Anti-Trumparna fattar inte vad det här handlar om. Det är därför de missar hela tiden och alltid försämrar för sig själva vad de än gör. Ju mer de tar i, desto fler blåmärken åsamkar de sig själva.
Det är BRA att du hatar Trump! Han VILL att såna som du ska hata honom. För att du då misslyckas och förintar dig själv. Därmed blir du en del av lösningen. De som inte går över, går under. The more you hate him, the more you learn.