2020-02-06, 21:41
Medlem
terrieterries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyLullaby
Han med golden på fb lär vara den VK i Billsta 2 som fyller 25 i november och således inte den VK som är 25 på Murstensvägen. Enligt ratsit är en golden reggad på Billsta 2 och ej på Murstensvägen.
Det är inte samma person. Den här fyller 26 i April. Jag hittade alltså inte honom på facebook men om uppgifterna på hitta.se stämmer så bor han ihop med en tjej som har ett hyfsat ovanligt efternamn och hon finns på facebook.
Citera
2020-02-06, 21:45
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stilichio
Men snälla sluta lägga ut oskyldiga.

Fatta varför man skickar privata meddelande på flashback
Jasså, ska du säga! Du har ju själv hängt ut Ica Victor på lösa boliner som dubbelmördare - finns ju dem som hävdar att det absolut inte är han.
Dessutom sitter du och hummar om att du vet vem hon är genom pm, som du inte vill dela med dig av. Vad är det för nytta med det!? Sitt inte och spela viktigpetter!
Citera
2020-02-06, 21:46
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terrieterrie
Det är inte samma person. Den här fyller 26 i April. Jag hittade alltså inte honom på facebook men om uppgifterna på hitta.se stämmer så bor han ihop med en tjej som har ett hyfsat ovanligt efternamn och hon finns på facebook.

Tror vi har samma
Han har fyra förnamn och hon har ett z i sitt efternamn.
Citera
2020-02-06, 21:47
Medlem
terrieterries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Tror vi har samma
Han har fyra förnamn och hon har ett z i sitt efternamn.
Stämmer.
Citera
2020-02-06, 21:50
Medlem
Stilichios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungenslillapiga
Jasså, ska du säga! Du har ju själv hängt ut Ica Victor på lösa boliner som dubbelmördare - finns ju dem som hävdar att det absolut inte är han.
Dessutom sitter du och hummar om att du vet vem hon är genom pm, som du inte vill dela med dig av. Vad är det för nytta med det!? Sitt inte och spela viktigpetter!

Vad är det du säger? Jag kommenterade att Ica Kvantum slutat lämna ut Postnords paket, vet inte vad du snackar om.

Policyn här är att inte lägga ut oskyldigas namn.

Inget konstigt med det. Tror du inte det räcker med att ens fästman sitter anhållen. Dessutom vet vi inte om de fortfarande är ett par.
Citera
2020-02-06, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minaskor40
Då gissade jag rätt
Men va fan jobbar alla på ICA? Känns som något är lurt med namnet på den andra anhållna 😳
Citera
2020-02-06, 21:53
Medlem
VK's sambo verkar också jobba på ICA
Citera
2020-02-06, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av terrieterrie

IMWS?
Citera
2020-02-06, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minaskor40
Men va fan jobbar alla på ICA? Känns som något är lurt med namnet på den andra anhållna 😳

Ja.
Citera
2020-02-06, 21:56
Medlem
Stilichios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KjellAkeBrunRov
VK's sambo verkar också jobba på ICA

Vad pratas det om på fikarasterna kan man ju undra.
Citera
2020-02-06, 21:57
Medlem
terrieterries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
IMWS?
Ja.
Citera
2020-02-06, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stilichio
Vad pratas det om på fikarasterna kan man ju undra.

Men på ICA stop i Täby?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in