2020-02-06, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wrucebayne
Nu begås väl ändå den här typen av skjutningar oftast av andra generationens invandrare och inte ensamkommande flyktingar? Svenskar alltså, med invandrande föräldrar

Andra generations blattar, eller vad menar du?

De är väl allra värst. Syskon som kommer hit som barn och ynglar av sig tillsammans med reducerad iq.

Åh. Att inte svenne tröttnar men de känner väl sig goda med extra 3krs påsar.
Citera
2020-02-06, 20:26
Medlem
ArnrikHenstads avatar
Sprang GM mot tågstationen så sprang han säkert hem till Malmvägen (Ghetto). De ligger åt samma håll.
Citera
2020-02-06, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArnrikHenstad
Sprang GM mot tågstationen så sprang han säkert hem till Malmvägen (Ghetto). De ligger åt samma håll.

Sprang han inte upp på perrongen så sprang han ju rakt i famnen pågår polisen? Tingsrätt, häkte och snuthäck ligger ju rakt ditåt. Jag tror att han tog tåget till Helenelund och sedan mot kista/rinkeby/Akalla
Citera
2020-02-06, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jordkraft
Andra generations blattar, eller vad menar du?

De är väl allra värst. Syskon som kommer hit som barn och ynglar av sig tillsammans med reducerad iq.

Åh. Att inte svenne tröttnar men de känner väl sig goda med extra 3krs påsar.

Vad exakt vill du att den där svennen ska göra?
Bli trött och somna?
Citera
Medlem
Misstänkt gärningsman?
https://www.youtube.com/watch?v=Bt012wmMHPU
Citera
Medlem
kattenjonssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rollinghand
Sollentuna är tydligen invaderat av ensamkommande som driver runt, rånar och misshandlar svenskar. Det handlar om att komma över telefoner, märkesjackor och skor. En bekant från Sollentuna berättade att hennes son och några andra unga svenska killar attackerades, rånades och misshandlades av "svartklädda". Hon vittnade även om att det är upprorsstämning bland ursprungsbefolkningen som menar att nu måste något göras åt invasionen. Skjutningar i Sollentuna - inte alls oväntat i sammanhanget.

Men snälla du, Sollentuna är en trygg kommun med gott rykte och bra områden. Har aldrig någonsin känt mig otrygg här, varken som ung eller vuxen. Både käkar och klipper mig på Malmvägen, oftast med mina barn i släptåg. Rent skitsnack det du kavlar ut. Har aldrig varit rädd och blir bara vänligt bemött.
Citera
2020-02-06, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av user0420
Sprang han inte upp på perrongen så sprang han ju rakt i famnen pågår polisen? Tingsrätt, häkte och snuthäck ligger ju rakt ditåt. Jag tror att han tog tåget till Helenelund och sedan mot kista/rinkeby/Akalla

Känns ändå väldigt risky. Lång och nervös väntan på tåget samt att man garanterat blir fångad på film.
Citera
2020-02-06, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sdasa512e6asd12
Misstänkt gärningsman?
https://www.youtube.com/watch?v=Bt012wmMHPU

Om inte annat borde han åka in för att ha gjort en olagligt sopkass video till en ännu sämre autotune-låt
Citera
2020-02-06, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av defunct
Känns ändå väldigt risky. Lång och nervös väntan på tåget samt att man garanterat blir fångad på film.

Fast han har ju avgångstavlan i bra vy dit han sprang plus en gångtunnel med många flyktvägar rakt fram. Förmodligen den smartaste flyktvägen få ingen pågår perrongen har uppfattat vad som hänt. Folk springer ju till tågen mest hela tiden
Citera
2020-02-06, 20:44
Medlem
kattenjonssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hampamongot2
Jobbar i närheten och kommer nu få problem med att ta mig fram och tillbaka till jobb, dels pga psykiskt obehag inför det som sker. Även pga oro från/för familj. Har själv viss vapenvana och vet att förlupna kulor även de dödar i sådana här sjuka sammanhang.

Kan man på något sätt stämma en ddr-stat för en sådan här utveckling?
Är min säkerhet framöver garanterad?

Är din säkerhet garanterad när du åker buss?
Citera
2020-02-06, 20:47
Medlem
Jokeranssons avatar
Tror det rör sig om en uppgörelse i undre världen. Knappast en slump.
Citera
2020-02-06, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av user0420

Rakt ditåt ligger ju också Malmvägen. Vet inte, men potentiellt när en lägenhet att gömma sig i en stund.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in