2020-02-06, 18:57
Medlem
Man märker nu under Trumps tal att Rebublikanerna står mer enade och starkare än någonsin. Allt detta har även svetsat samman Trumpsupportrar, de sluter upp i leden bakom Trump. Samtidigt som det Demokratiska partiet är mer splittrat än någonsin. The Official impeachment har gjort Trump mycket starkare. Tack Nancy! Tack Demokraterna!
Senast redigerad av Pazzamo 2020-02-06 kl. 18:59.
Citera
2020-02-06, 18:59
Medlem
Mrjobis avatar
https://www.youtube.com/watch?v=w4acbw5FysM

Är det så här man hälsar på sin morfar nuförtiden?
Citera
2020-02-06, 19:00
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrjobi
"I am concerned about lowering impeachment standards to fit a paucity of evidence and an abundance of anger." — Jonathan Turley
Exakt, och det var då det började flippas fram och tillbaka om snabbt långsamt flera ggr om dagen om impeachment
Hysteriskt roligt när man inser de inte vet längre vad man ska säga, snabbt långsamt, snabbt långsam impeachment.
Vilket bara bekräftar och inte till trumpnissar fördel precis.
Citera
2020-02-06, 19:02
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Har den inte varit att stärka den inhemska marknaden?
Där har det ju blivit bättre på svart och vit.

Att vilja stärka den inhemska marknaden är ingen ekonomisk strategi.
och vad är det där som blivit bättre?
Citera
2020-02-06, 19:08
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
Som senator mitt Romney(R) sa igår : president Trump begick brott mot USAs konstitution. Mitt samvete och den ed jag svor får mig att rösta skyldig

Som senator Alexander(R) sa : USAs president är skyldig. Bevisningen i denna rättegång talar för det. Men att avsätta honom är inte rimligt.

Vi har ett bipartisanship I senaten. Bägge kammare finner bevisen tillräckliga för att han begått ett brott mot grundlagen.

Här har vi det svart på vitt. Ingen av er kan någonsin bevisningen mot Trump för att vara otillräcklig och förvänta er att bli tagna på allvar.
Inte I mina ögon i alla fall.

Blir han friad? Ja
Hade Obama blivit friad med exakt samma senat? Nej.
Har senaten varit opartisk? Nej.
Tror du verkligen att demokratiska senatorer hade röstat för att avsätta Obama vid en liknande situation? Verkligen inte.
Citera
2020-02-06, 19:17
Medlem
Jag är ännu inte tillräckligt uppdaterad på amerikansk politik. Därför undrar jag uppriktigt, varför avvek Mitt Romney från partilinjen (Dolly Parton-syndrom) Har han något personligt mot Donald Trump? Har Trump trampat ned honom på något sätt eller är Mitt Romney en Brutus? En Quisling? eller kanske en Judas? Varför just han när alla andra höll partilinjen (Dolly).
Citera
2020-02-06, 19:23
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Jag är ännu inte tillräckligt uppdaterad på amerikansk politik. Därför undrar jag uppriktigt, varför avvek Mitt Romney från partilinjen (Dolly Parton-syndrom) Har han något personligt mot Donald Trump? Har Trump trampat ned honom på något sätt eller är Mitt Romney en Brutus? En Quisling? eller kanske en Judas? Varför just han när alla andra höll partilinjen (Dolly).
För att hålla det kortfattat så har Trump tidigare hånat Romney för att han förlorade presidentvalet mot Obama.
Citera
2020-02-06, 19:33
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Som senator mitt Romney(R) sa igår : president Trump begick brott mot USAs konstitution. Mitt samvete och den ed jag svor får mig att rösta skyldig

Som senator Alexander(R) sa : USAs president är skyldig. Bevisningen i denna rättegång talar för det. Men att avsätta honom är inte rimligt.

Vi har ett bipartisanship I senaten. Bägge kammare finner bevisen tillräckliga för att han begått ett brott mot grundlagen.

Här har vi det svart på vitt. Ingen av er kan någonsin bevisningen mot Trump för att vara otillräcklig och förvänta er att bli tagna på allvar.

Blir han friad? Ja

Precis som i underhuset. Håller du inte med om det, så förtjänar du inte att tas på allvar.

De så kallade bevisen är ju nonsens. Rena påhitt.
Citera
2020-02-06, 19:43
Medlem
Citat:

Blir han friad? Ja

Blir han omvald? Ja - utsikterna är nu avsevärt bättre

Det är bara att gratulera demokraterna för en stark insats. Precis som S krattar manegen för SD på hemmaplan gör DNC detsamma. Trump kunde inte önska sig bättre valarbetare.

Sanders ser samtidigt ut att förlora Iowa med minsta möjliga marginal, mycket på grund av riksrättsprocessen, då han inte kunde kampanja utan var fast i Washington.
Senast redigerad av Eventor 2020-02-06 kl. 19:50.
Citera
2020-02-06, 19:49
Medlem
islamcultofdeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrjobi
https://www.youtube.com/watch?v=w4acbw5FysM

Är det så här man hälsar på sin morfar nuförtiden?

Fy fan vad sjukt.
Citera
2020-02-06, 19:55
Medlem
Mrjobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
Tror du verkligen att demokratiska senatorer hade röstat för att avsätta Obama vid en liknande situation? Verkligen inte.

Det är tillåtet att göra olagliga saker om man är demokrat men heter du donald trump är det kasta ut röda mattan direkt om man gör samma sak. Hade trump satt sin son i ukraina och plockat ut pengar ifrån usas skattebetalare hade det suttit demokrater här och hånfullt hotat honom. Nu när det tydligen visat sig att det finns flera av demokraterna avkommer gjort samma sak men det är tydligen helt okej
Citera
2020-02-06, 19:56
Medlem
Mrjobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eventor
Blir han omvald? Ja - utsikterna är nu avsevärt bättre

Det är bara att gratulera demokraterna för en stark insats. Precis som S krattar manegen för SD på hemmaplan gör DNC detsamma. Trump kunde inte önska sig bättre valarbetare.

Sanders ser samtidigt ut att förlora Iowa med minsta möjliga marginal, mycket på grund av riksrättsprocessen, då han inte kunde kampanja utan var fast i Washington.

han förlorar ju valet för att inte DNC vill att han ska vinna, deras resultat var ju helt koas i Iowa :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in