Citat:
Ursprungligen postat av
Stilichio
27-åringen har jobbat på flera kända bilfirmor och det under många år. Man kan registrera en enskild firma och fakturera genom den om man arbetar på ett annat bolag. Många arbetsgivare vill ha det så då de slipper arbetsgivaransvar. Jag tror knappast han har sålt bilar från sin garageuppfart.
Aha, tack för förklaringen!
Men kolla på eniros flygfoto:
https://kartor.eniro.se/?c=59.540001,18.084671&z=20&l=aerial&q=%22Tegelv%C 3%A4gen,%208,%20VALLENTUNA%22;geo
Och, det ser nästan ut som att jeepen står på tomten?
Men en massa bilar står parkerade på den triangelformade gräsamattan som ligger i y-korsningen.
Och kanske någon av de ljusa bilarna är Volvon?
Nu vet jag inte när bildinsamlingen är gjord, men nog ser det lite konstigt ut med alla bilar där.
Undrar vad grannarna gillar det?