Citat:
Ursprungligen postat av
Shady-lady
Hennes chef var vid huset på tisdagen, kikade in i fönstren och kände på dörren.
Citat:
Ursprungligen postat av
Stilichio
Källa på det.
Vad vi fått reda på är att bekanta var vid huset.
Ja, jag undrar också över det. Enligt Suz@nnes nära vän
terrieterrie,
så var det tennispartnern som tillsammans med sin man, gick runt huset och
kollade och kikade in i fönsterna under tisdagen.
Tennispartnern som dessutom var den som fick sms:et om att S skulle vara
magsjuk och ej kunde deltaga i tennisen under lördagen.
Citat:
Ursprungligen postat av
terrieterrie
Vännen som ringde jobbet visste inget om något försvinnande förrän hon fick besök av polisen på onsdagkvällen. Polisen var hemma hos henne när hon ringde till jobbet.
Det var tennispartnern (som fick det märkliga sms:et och som också var den som tillsammans med sin man gick runt huset på tisdagen) som ringde till polisen. Vet inte om hon visste något om frånvaron från arbetet.