2020-02-06, 14:52
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrjobi
Nu får du sätta dig i båten, vart har jag någonsin sagt något om att hon är friad? Jag har inget gott att säga/tycka om den hemska kvinnan.

Att demokraternas försök var lika tunt som förtroende för Stefan löfven som statsminister känns det dumt att kasta in mer vittnet som ska sitta där och dra lite osanningar och dra ut på tiden istället för att lägga fokus på göra något annat än försöka sätta dit en president som folket har valt istället för riggat till sig segern

Ser inte längre någon större vinning med att föra en diskussion med dig gnällrumpan som när det går emot en börja skicka anmälningar har heller inte tid för det, har viktigare saker att göra 🙏

Du blir aldrig arg? Du skickade anmälningar lika snabbt som trump skulle bli impeach efter han vunnit med glans

Four more years 🙏
Kärlek och respekt
Mr, jobi
Bara använder triumpnissar sätt och se friad på, dont shoot the messanger då det är ert egna.
Friad åttagånger över.

Faktum kvarstår, man tilläts inte ens att presentera impeachment fallet i sin helhet, eller ens nära.
Och det kommer svärta ned trumpen för evigt, trumpen imeachmet forever och vågade inte låta korten hamna på bordet.
Och det som gör det skoj, det är att man sade inget fel gjorts, men inte vågar vittnen ändå.

Inget du säger ädnrar på detta, inte där man har en önska att tar reda på nått, utan bara om man har nått och dölja.
Vilket betyder du ska prata om annat nu.
Citera
2020-02-06, 14:54
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Du finns det väl kanske inte mer att tillägga i tråden. Den är överspelad, på samma sätt som allt dillande om "ryssland". Dags att låsa?

Jag skriver nu ut tråden & river sönder den.
Citera
2020-02-06, 15:01
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Du finns det väl kanske inte mer att tillägga i tråden. Den är överspelad, på samma sätt som allt dillande om "ryssland". Dags att låsa?

Jag skriver nu ut tråden & river sönder den.
Man kommer starta nya saker för exponera och dela med sig av trumpen.
Så svar nej, inte över än, kanske inte ens impeachment till.

Vi har alla sett hur rädd trumpen verkar för Boltons bok, där censur vart en sak man överväger.
Inte för jag lägger några växlar i den i sig, men rätt roande och se.
Citera
2020-02-06, 15:02
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban

Vi har alla sett hur rädd trumpen verkar för Boltons bok, där censur vart en sak man överväger.
Men det blev inget impeachment, så den här tråden är slut, finoto, over and out.
Citera
2020-02-06, 15:05
Medlem
klybans avatar
Citat:
Men det blev inget impeachment, så den här tråden är slut, finoto, over and out.
Nu sade jag nått helt annat om impeachment än det du skrev där.

Och vill du stänga tråden är jag fel person att prata med.
Citera
2020-02-06, 15:06
Medlem
Mrjobis avatar
Citat:

Han kanske tar boken och river sönder den
Citera
2020-02-06, 15:21
Medlem
Citat:
Nä, ingen bryr sig om vad du säger heller, dock diskuterar vi här.
Dock har en av oss glömt av grunderna för en diskussion och vad objektivitet är, den det vet jag reda är försvåra saker för vissa.
Andra personers ointelligens är aldrig nått som stör mig, bara roar mig.

Och fakta kvarstår, man är oskyldig men man vågar inte låta impeachment-fallet presentera sig och att hörsägen ska bli till fakta genom vägra vittnen.

Allt är väldigt simpelt, så för svårt för dig då?
Eller?

Och det roliga är Hillary har alltid varit oskyldig och enligt trumpnissarna själva.

Vad ska jag fråga henne om?
Hon är ju friad x8 enligt dig

Förtroende för vad?
Inte vara saklig och tillåta vittnen i impeachment för bevisa sitt fall?

Blir aldrig arg, bara en sådan sak.

Som du ser så är det flera som anser du borde släppa ballongerna och komma ner på jorden. För inget du skriver tyder på intelligens. Och det blir inte mer sant för att du intalar dig själv tusen gånger. Du är bara en misslyckad nolla som hatar Trump. Men det är bara ta in att Trump kommer stanna kvar väldigt väldigt länge på presidentposten. För Demokraterna är ungefär lika mycket nolla som du.
Citera
2020-02-06, 15:24
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
Som du ser så är det flera som anser du borde släppa ballongerna och komma ner på jorden. För inget du skriver tyder på intelligens. Och det blir inte mer sant för att du intalar dig själv tusen gånger. Du är bara en misslyckad nolla som hatar Trump. Men det är bara ta in att Trump kommer stanna kvar väldigt väldigt länge på presidentposten. För Demokraterna är ungefär lika mycket nolla som du.
Allt har en grund i impeachment, och den stoppade man.
Så vill du försöka igen?
Citera
2020-02-06, 15:30
Medlem
Citat:
Allt har en grund i impeachment, och den stoppade man.
Så vill du försöka igen?

Det hela är ett pajasspel och det borde Demokraterna insett. Skulle en demokrat åtalas skulle alla demokrater hålla på demokraten. Om en republikan åtalas kommer alla hålla på republikanen. Så om presidenten har majoritet i överhuset kommer en fällande dom inte hända. Att sen stolpskottet Mitt Romny bytte sida trots att det var rätt uppenbart att Trump inte skulel fällas får han ta konsekvenserna av sin dumhet. Visar ju bara att han aldrig varit presidentmaterial. Korkat gjort.

Rätt eller fel spelar ingen roll. Det handlar om vem som har makten.
Citera
2020-02-06, 15:35
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
Det hela är ett pajasspel och det borde Demokraterna insett. Skulle en demokrat åtalas skulle alla demokrater hålla på demokraten. Om en republikan åtalas kommer alla hålla på republikanen. Så om presidenten har majoritet i överhuset kommer en fällande dom inte hända. Att sen stolpskottet Mitt Romny bytte sida trots att det var rätt uppenbart att Trump inte skulel fällas får han ta konsekvenserna av sin dumhet. Visar ju bara att han aldrig varit presidentmaterial. Korkat gjort.

Rätt eller fel spelar ingen roll. Det handlar om vem som har makten.
Festligt att all demokrater nu älskar Mitt Romney. När han ställde upp mot Obama kallades han för Hitler.
Citera
2020-02-06, 15:43
Medlem
Citat:
Festligt att all demokrater nu älskar Mitt Romney. När han ställde upp mot Obama kallades han för Hitler.

Ja tänk vad man kan ändra åsikt om någon bara de håller med en.
Citera
2020-02-06, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
"Öppen konflikt i regeringen om migrationen"

https://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/AdW0o5/oppen-konflikt-i-regeringen-om-migrationen

400 000 invandrare för sent kompis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in