2020-02-06, 13:13
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elisabethan
Trots att vi är i informationens tid så har kungafamiljen aldrig dolt så mycket som de gör numera, jag är 99,9999999999999% säker på att kungahuset mördade den där serben vad han nu hette.

På den tiden när Lettström var kungakompis?
Citera
2020-02-07, 18:07
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
På den tiden när Lettström var kungakompis?
De har nog inte haft nåt break.

(FB) Den stora skvallertråden om H.M. Kung Carl XVI Gustaf
Citera
2020-02-22, 14:19
Medlem
Citat:
Kung Carl Gustaf stoppades i en nykterhetskontroll mitt i centrala Stockholm.
Citat:
Vår konung släpptes dock iväg efter att ett befäl ingripit.
Citat:
Nyligen körde kungen bil i centrala Stockholm med drottning Silvia, 76, vid sin sida. När kungen kom glidande på Söder Mälarstrand bar det sig inte bättre än att han vinkades in i en trafikkontroll.
Men alltså, har inte polisen rätt att kontrollera om kungen är nykter när han kör? Även om man inte kan fälla honom så måste de väl ändå få hindra honom att köra om han skulle varit berusad?

Bra att kungen kör själv ibland istället för att åka taxi med SÄPO!

https://www.msn.com/sv-se/nyheter/inrikes/kungen-stoppad-i-fyllekontroll-med-bilen/ar-BB10gzOT?ocid=spartandhp#interstitial=1
Citera
2020-02-23, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Men alltså, har inte polisen rätt att kontrollera om kungen är nykter när han kör? Även om man inte kan fälla honom så måste de väl ändå få hindra honom att köra om han skulle varit berusad?

Bra att kungen kör själv ibland istället för att åka taxi med SÄPO!

https://www.msn.com/sv-se/nyheter/inrikes/kungen-stoppad-i-fyllekontroll-med-bilen/ar-BB10gzOT?ocid=spartandhp#interstitial=1

Att aset själv kör, betyder bara att SÄPO får barnvakta från andra bilar. När Knugen drar på, vilket enligt många vittnesmål betyder 150+, blir det jobbigt för SÄPO. Till skillnad från Knugen behöver de tänka lite på trafiksäkerheten också. Så nog skulle det finnas anledning att kontrollera nykterheten på statschefen.
Citera
2020-02-24, 07:12
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Att aset själv kör, betyder bara att SÄPO får barnvakta från andra bilar. När Knugen drar på, vilket enligt många vittnesmål betyder 150+, blir det jobbigt för SÄPO. Till skillnad från Knugen behöver de tänka lite på trafiksäkerheten också. Så nog skulle det finnas anledning att kontrollera nykterheten på statschefen.

Aset? Varför är han ett as? 150? Är det fort? Är sparkstötting att rekommendera? Jävla vänstersopa.
Citera
2020-02-24, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Aset? Varför är han ett as? 150? Är det fort? Är sparkstötting att rekommendera? Jävla vänstersopa.

Han är över sjuttio. Tycker inte det är vänster att gubbfan borde hålla sig till elrullstol.
Citera
2020-02-24, 10:59
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Han är över sjuttio. Tycker inte det är vänster att gubbfan borde hålla sig till elrullstol.
Tycker du han ser så otränad ut? Han har säkert bättre fysik än du
Och framförallt böttre förstånd
Citera
2020-02-24, 11:07
Medlem
Citat:
Tycker du han ser så otränad ut? Han har säkert bättre fysik än du
Och framförallt böttre förstånd

Du har ingen aning om min fysik. Eller Hur? Och ännu mindre vet du om Knugens fysik.
Citera
2020-02-24, 11:32
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Du har ingen aning om min fysik. Eller Hur? Och ännu mindre vet du om Knugens fysik.
Själv brukar jag morsa på Hans Majestät när vi stöter på varandra på Lovön med hundarna. Han är i gott skick och lite yrvaken för det mesta (eller liksom jag själv lagom påstruken) hans säpo-tjejer är också på alerten. Lite uttråkade dock
Citera
2020-02-24, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Själv brukar jag morsa på Hans Majestät när vi stöter på varandra på Lovön med hundarna. Han är i gott skick och lite yrvaken för det mesta (eller liksom jag själv lagom påstruken) hans säpo-tjejer är också på alerten. Lite uttråkade dock

Kan du inte bjuda honom på en återställare nästa gång ni ses? Så säpotjejerna får lite att göra.

- Vill ha! Vill ha!
- Nej, nej! Man vet inte vad det är. Ers Majestät får vänta tills vi är tillbaka.
- Vill haaa!
Citera
2020-02-24, 14:10
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Jasså
Citera
2020-02-24, 18:38
Medlem
Citat:
Jasså

Däremot är det lite si och så med mitt förstånd. Så där kanske till och med statschefen slår mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in