2020-02-06, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Känns ju spontant som att en högt uppsatt politiker i styrelsen kan skapa splittringar i supporterleden?

Politik har en tendens att göra folk jävligt bajsnödiga.
Jo, det finns uppenbara nackdelar med vad det kan leda till. Men samtidigt, får han en roll som blir rätt och där han inte ska uttala sig om allt och alla så kan det nog bli bra. Övriga ledamöter uttalar sig inte om saker hit och dit så han ska nog kunna hålla sig han med.

Hur mycket kan man ställa till med på ett år? Funkar det inte så får vi helt enkelt rösha bort honom. Men jag tycker det är värt en chans.
Citera
2020-02-06, 09:01
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Känns ju spontant som att en högt uppsatt politiker i styrelsen kan skapa splittringar i supporterleden?

Politik har en tendens att göra folk jävligt bajsnödiga.

Både Reinfeldt och Ohly har ju haft säsongskort rätt länge och båda är jävligt hyvens i baren när man snackar med dom. Båda lämnar politiken hemma när de går på match, borde även supportrar (kanske inte bajare då) klara av kan man tycka?
Citera
2020-02-06, 09:16
Medlem
Erki122s avatar
"öppna era hjärtan" Nu kommer alla ensamkommande skäggprydda pojkar bli medlemmar i klubben, grattis Djurgården
Senast redigerad av Erki122 2020-02-06 kl. 09:19.
Citera
2020-02-06, 09:27
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erki122
"öppna era hjärtan" Nu kommer alla ensamkommande skäggprydda pojkar bli medlemmar i klubben, grattis Djurgården

Dom kommer att få gå på alla matcher gratis utan biljetter eller leg och dom kommer att få våldta, råna och knarka hur mycket dom vill!
Citera
2020-02-06, 09:42
Medlem
Salorms avatar
Citat:

Dom har redan köpt säsongkort i zlatanby.. alla babbars lag liksom

edit: Lite intressant är det. Hans öppna era hjärtan skit ar ju det som raserade honom, innan detta var han lätt den bästa statsminister Sverige har haft på sjukt länge. Men det är klart att det kan svida för afaiter och annat löst pack. Sen väljs han inte in som politiker vad man än tror.
Senast redigerad av Salorm 2020-02-06 kl. 09:45.
Citera
2020-02-06, 10:17
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm

edit: Lite intressant är det. Hans öppna era hjärtan skit ar ju det som raserade honom, innan detta var han lätt den bästa statsminister Sverige har haft på sjukt länge. Men det är klart att det kan svida för afaiter och annat löst pack. Sen väljs han inte in som politiker vad man än tror.
I min bekantskapskrets är det samma personer som röstade på honom som numera avskyr honom. Ogillar hans politik men mitt minne av honom är ändå rätt positivt. Läs Reinfeldt-effekten av Aron Etzler om du inte gjort det.

Sedan är AIK babbelaget #1.
Citera
2020-02-06, 10:18
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
I min bekantskapskrets är det samma personer som röstade på honom som numera avskyr honom. Ogillar hans politik men mitt minne av honom är ändå rätt positivt. Läs Reinfeldt-effekten av Aron Etzler om du inte gjort det.

Du har givetvis rätt, men ni kommer kanske ikapp nu med zlatan-effekten.
Citera
2020-02-06, 10:30
Medlem
Erki122s avatar
Citat:

Perfekt, Sänka djurgården som han sänkte Sverige, varför inte
Citera
2020-02-06, 10:38
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Perfekt, Sänka djurgården som han sänkte Sverige, varför inte

Är du en av nybabbarna som tillkom med zlatan?
Citera
2020-02-06, 10:47
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly

Kåkstadens söner, anyone?

Utnämningen i sig är det väl inget speciellt eller roligt med, dock är ju Freppas citat om att han föredrar att se matcherna på dumburken fan i mig värdigt att bli signatur här inne
Citera
2020-02-06, 11:08
Medlem
Erki122s avatar
Citat:
Är du en av nybabbarna som tillkom med zlatan?

Det är tydligen många Djurgårdare som vill bli grin-Emils efterträdare Jag kan bara tänka mig hur svårt det är att vara en gårdare som jämt och ständigt blir trampad på tårna och samtidigt bli kränkta dagligen

Tack för att ni valde Djurgården.
Senast redigerad av Erki122 2020-02-06 kl. 11:13.
Citera
2020-02-06, 11:24
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Det är tydligen många Djurgårdare som vill bli grin-Emils efterträdare Jag kan bara tänka mig hur svårt det är att vara en gårdare som jämt och ständigt blir trampad på tårna och samtidigt bli kränkta dagligen

Tack för att ni valde Djurgården.

Hur svårt det är att vinna SM-guld menar du? Vi vet hur svårt det är, gör ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in