2020-02-05, 19:41
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/djurgardens-bomb--fredrik-reinfeldt-foreslas-till-styrelsen/

Om nån behöver en anledning till att ogilla Djurgården lite mer.

Hahaha, du gjorde min dag.
Djurgården fick Reinfeldt, vi fick Zlatan.
Citera
2020-02-05, 19:47
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Som om det skulle finnas någon skillnad på dem.

Det tror de nog själva.

Bra att ha en hög politiker i styrelsen. Bra fotbollslag har under alla tider haft en bra kontakt med den politiska världen.
Citera
2020-02-05, 20:16
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren

Som att välja mellan AIDS och galna kosjuka
Citera
2020-02-05, 20:17
Medlem
mikeymikeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Tycker Haksa blandar lite för mycket. Men i sina bästa stunder är han otrolig. Den tempoväxlingen är inte många i närheten av. Pettersson är landslagsklass.

Ja märkligt att Isak Pettersson inte har anbud från bättre ligor, nu är det visserligen svårare för en målvakt att bli proffs men ändå.

Eller har han anbud som inte kommit ut i media?
Citera
2020-02-05, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Det tror de nog själva.

Bra att ha en hög politiker i styrelsen. Bra fotbollslag har under alla tider haft en bra kontakt med den politiska världen.

Mattias Jonson ersätter Arneng rakt av, och Reinfeldt och Linda Wijkström är ju blytunga namn.
Sedan vete fan vad det leder till på ett övergripande plan, men det kan ju inte vara negativt.
Mycket bra för damsektionen, helt klart.
Citera
2020-02-05, 20:47
Medlem
andreas skovgaard intressant värvning av örebro. tror det kan bli en underskattad värvning faktiskt
Citera
2020-02-05, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Det skulle vara en skräll... så vad baserar du det på?

Örebro blir nog ett mittengäng. Det finns lag som Varberg i AS, dom och ett antal lag till blir nog inblandade i bottenstriden.
känns som 50/50 faktiskt nu, vi värva en bra mittback från danmark. Får vi en bra forward som spets så tror jag vi klarar oss
Citera
2020-02-05, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonking1234
känns som 50/50 faktiskt nu, vi värva en bra mittback från danmark. Får vi en bra forward som spets så tror jag vi klarar oss

Ni värvade ju Björndahl, nu har jag inte sett han in action så mycket men om han gör det bra i AS är det ju en snubbe som alldeles uppenbart har näsa för mål, 34 mål i S1 på 2 säsonger är bra.

En bra ersättare till Rogic hade nog inte skadat dock.
Citera
2020-02-06, 02:56
Medlem
Ovcharkas avatar
Spåkulan Molins ("Djurgården kommer tappa det i sista omgången mot Norrköping") säger nu att MFF (Sportbladet) ska vinna 30 raka.

Grattis, MFF.

Ps. Kan nån räkna upp Östers titlar? Seriöst? Och sen jämföra med Hammarbys diton.
Citera
2020-02-06, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren

Oj vad coolt med Zlatan... Om man är 10 kanske.
Citera
2020-02-06, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Fan vad Pettersson och Haksabanovic hör hemma på en högre nivå än Allsvenskan. Bäst på plan som vanligt, denna gång mot FCK.

Man undrar ju lite hur Jens Gustafsson lyckades med att komma femma med den truppen förra året, nog den starkaste truppen på pappret förra året efter Malmös. Håller ni inte med?

Tycker inte han fick ut i närheten av vad han borde fått, ändå pratas det inte om att han ligger pyrt till eller liknande utan snarare att han var aktuell för Malmö till exempel. Skumt.
Citera
2020-02-06, 06:41
Medlem
Känns ju spontant som att en högt uppsatt politiker i styrelsen kan skapa splittringar i supporterleden?

Politik har en tendens att göra folk jävligt bajsnödiga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in