2019-12-03, 17:30
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jo5h2pe
I och för sig, men inte på piloter som nämnts, och googla på "omkom flygolycka" så ser du att folk omkommer i flygolyckor även 2019.

Statistiskt bör du känna dig lugn över vår Konung.
Oändligt många fler omkommer ständigt i mopedolyckor än i olyckor relaterade till flyget.
Öht finns det många vardagsexempel som är mer illavarslande än att flyga 2019.

Så visst, olyckor inom flyg händer, men i paritet händer mycket annat som verkligen statistiskt bör beaktas före flyget om total säkerhet skall uppnås.

,
Citera
2019-12-10, 17:11
Medlem
Kollar på Nobelprisutdelningen. Är kungen lite småberusad eller är det något annat? Drottningen verkar ha extrakoll på vad han gör.
Citera
2019-12-10, 17:39
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Kollar på Nobelprisutdelningen. Är kungen lite småberusad eller är det något annat? Drottningen verkar ha extrakoll på vad han gör.

Nja, men han ser trött ut och stundtals lite ointresserad.
Förresten tyckte jag att Silvia nickade till lite en stund 🙂
Citera
2019-12-10, 18:06
Medlem
stibkloFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad

Sobril o en virre under västen. Kan ju hoppas han gör en Anders Borg.
Citera
2019-12-11, 11:48
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Vilken succe Kungen gjorde på Nobelbanketten! Han styrde upp hela tillställningen med väl avvägda tal och skålar. Vi kan inte få bättre PR för Sverige och de övriga kungligheterna var också suveräna med Kungens översyn naturligtvis. Vilken enastående statsman han är! Jag är oerhört stolt över att vara Svensk.
Citera
2019-12-11, 11:54
Medlem
stibkloFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Vilken succe Kungen gjorde på Nobelbanketten! Han styrde upp hela tillställningen med väl avvägda tal och skålar. Vi kan inte få bättre PR för Sverige och de övriga kungligheterna var också suveräna med Kungens översyn naturligtvis. Vilken enastående statsman han är! Jag är oerhört stolt över att vara Svensk.

Håller med! Han borde vara galjonsfigur för Samhall.
Citera
2019-12-11, 12:26
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stibkloF
Håller med! Han borde vara galjonsfigur för Samhall.
Ja, snacka om PR-geni
Citera
2019-12-27, 17:19
Medlem
Kan inte någon i kungens närhet lugna honom en smula?
https://www.dn.se/kultur-noje/johan-croneman-kan-inte-nagon-i-kungens-narhet-lugna-honom-en-smula/
Citera
2020-02-06, 06:50
Medlem
Varför kan jag läsa om Oscar II's förmodade älskarinnor på Wikipedia, men inte om nuvarande Kungen?
Citera
2020-02-06, 07:04
Medlem
Tullamores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Varför kan jag läsa om Oscar II's förmodade älskarinnor på Wikipedia, men inte om nuvarande Kungen?
Vi får nog vänta till efter han dött.
Citera
2020-02-06, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tullamore

Varför det? De som skriver där ska ju vara du och jag. Affären med (eller den påstådda om man ska vara jävligt noga men alla vet ju) La Camilla är av encyklopediskt intresse för monarkin och historieskrivningen av kungen.
Citera
2020-02-06, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak

Citat:
Ursprungligen postat av Tullamore

Trots att vi är i informationens tid så har kungafamiljen aldrig dolt så mycket som de gör numera, jag är 99,9999999999999% säker på att kungahuset mördade den där serben vad han nu hette.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in