2020-02-05, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Det var rätt väntat att dom inte skulle hålla vad dom lovat om okända deltagare, med tanke på att det är Rosanna Charles som har hand om castingen. Det var även hon som hade hand om castingen till senaste BB säsongen, då det var Ex on the beach-deltagare med. Ytligare människa får man leta efter.

Så hon var alltså involverad i produktionen senast? Nu börjar bitarna falla på plats. Jag minns att hon satt och försvarade produktionens beslut att lägga deltagaromröstningar på instagram, trots att vissa deltagare hade flera tusen följare. Men det förklarar ju varför man castar halvkändisar, suck.
Citera
2020-02-05, 15:07
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlsupreme
Så hon var alltså involverad i produktionen senast? Nu börjar bitarna falla på plats. Jag minns att hon satt och försvarade produktionens beslut att lägga deltagaromröstningar på instagram, trots att vissa deltagare hade flera tusen följare. Men det förklarar ju varför man castar halvkändisar, suck.

Japp, det var hon. Fick just bekräftat att hon castat ALLA deltagare i år. Så mina förhoppningar att det skulle vara okända vanliga deltagare i år har grusats ordentligt.
Citera
2020-02-05, 15:28
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Det var rätt väntat att dom inte skulle hålla vad dom lovat om okända deltagare, med tanke på att det är Rosanna Charles som har hand om castingen. Det var även hon som hade hand om castingen till senaste BB säsongen, då det var Ex on the beach-deltagare med. Ytligare människa får man leta efter.

Men skojar du? Gud vad besviken jag blir. Nu kommer det bli som alla andra dokusåpor.
Citera
2020-02-05, 15:54
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hayworthian
Men skojar du? Gud vad besviken jag blir. Nu kommer det bli som alla andra dokusåpor.

Ja tyvärr, risken är stor att det blir så. Fast TV4 lovade dyrt och heligt att det "bara" skulle vara med okända vanliga deltagare. Visar det sig att vara sant, så blir det bojkott för mig.
Citera
2020-02-05, 16:59
Medlem
Hade två önskningar inför kommande säsong:
1. Inga tidigare "kända" personer med som deltagare.
2. Riktiga veckouppdrag. Helst uppdrag som pågår 24/7 och inte bara 5 minuter om dagen + att deltagarna måste satsa sin matbudget varje vecka.

Så om det ni säger om castingen är sant så blir jag ju lite besviken. Har heller inte så stora förhoppningar om att uppdragen kommer vara bättre så ja.. Men det lilla man har sett av huset så verkar det ju rätt fint iaf. fast hade nästan tyckt det varit mer intressant om dom hade satt deltagarna i ett hus likt det dom hade år 2000 istället
Citera
2020-02-05, 17:11
Medlem
Failscreams avatar
Tycker huset ser jävligt skit ut faktiskt. Det ser ut som work in progress och ingen mysfeeling över huvudtaget. Dessutom har dom jobbat hårt för att inte ha någon kamera riktad mot duschen (som är inglasad), vilket suger för en som vill se ett och annat. Visste att det skulle bli PK när TV4 håller i tyglarna. Första spoilade "killen" Kim som ska vara med är råbög, allt enligt planen.
Nej det här kan dom skrota direkt.
Senast redigerad av Failscream 2020-02-05 kl. 17:22.
Citera
2020-02-05, 17:19
Medlem
Har man sagt något om konceptet då?

Produktionen har ju nästan frångått det helt de senaste säsongerna, man måste styra deltagarna med järnhand, annars blir det bara pannkaka av allt. Med halvkändisar som är tjenis med produktionen ökar dessutom risken för favorisering/allmänt slappa regler. Sen har de inte samma incitament att stanna kvar i huset någon längre tid.

Nää, luktar flopp.
Citera
2020-02-05, 17:37
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Anty ska vara med

Vem? Jävla tur att Google finns så man kan få reda på vilka som är kändisar idag. För hon är en kändis va?
Citera
2020-02-05, 17:49
Medlem
kukflashs avatar
Kollar på efter fem där man visar upp huset. Självklart är alla c-kändisar där för att promota premiären på måndag. Jasse, Fettot Anis don demina, gustav, killen som är dj åt samir Badran osv... så jävla less på dessa människor. Kan ge mig fan på att deltagarna är kopplade till influencerna på något sätt. Man kommer aldrig få in en Joe igen.
Citera
2020-02-05, 18:01
Medlem
Vad är det för jävla hus? Sterilt med migränframkallande färger som i loggan. Noll myshörnor som bäddar för skoj eller lite skitsnack på sidan. Bubbelpoolen placerad i mitten så ingen kan tafsa ostört. Öppen planlösning på crack.
Om Rosanna castat alla så har väl de flesta ADHD och tourettes I guess.
Citera
2020-02-05, 18:17
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jv369
Hade två önskningar inför kommande säsong:
1. Inga tidigare "kända" personer med som deltagare.
2. Riktiga veckouppdrag. Helst uppdrag som pågår 24/7 och inte bara 5 minuter om dagen + att deltagarna måste satsa sin matbudget varje vecka.

Så om det ni säger om castingen är sant så blir jag ju lite besviken. Har heller inte så stora förhoppningar om att uppdragen kommer vara bättre så ja.. Men det lilla man har sett av huset så verkar det ju rätt fint iaf. fast hade nästan tyckt det varit mer intressant om dom hade satt deltagarna i ett hus likt det dom hade år 2000 istället

Nån hade ställt en fråga om just det där om att satsa matbudget på BB´s instagram, svaret blev "Det är ju inget Robinson det här" Så då vet man var ribban ligger.
Citera
2020-02-05, 18:33
Medlem
Skönt att Big Brother är tillbaka, synd att det dock inte kommer att vara i närheten av säsongerna mellan 2000-2006.

Frågan är också om det ens kommer att bli någon hemsida eller om allt bara kommer att kunna följas från sociala medier och cmore? Går man in på bigbrother.se så skickas man bara vidare till tv4.se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in