2020-02-05, 18:35
Medlem
Hunden007s avatar
börjar ju dra ihop sig nu, antar att man släppper deltagarna i helgen osv.

föresten nån som vet var man skaffar för kunna se 24/7?

föresten så hoppas jag att vi har roligare deltagare, 2015 var bara dödstråkiga personer och 2014 så verkade inte ens prokuktionen bry sig enda pluset var att det fanns en del knäppa personer. gillade även bladningen mellan norge och sverige.
Citera
2020-02-05, 19:00
Medlem
Deltagarna lär släppas på söndag då de inlåsta från omvärlden på ett hotell, i väntan på att släppas in i huset på måndagen.

En sak som jag är lite konfunderad över, är varför dom redan nu har släppt bilder på hur huset kommer att se ut. Tidigare år har deltagarna blivit inlåsta på ett hotell och samma dag har bilderna på huset släppts.

Undrar varför dom gjorde annorlunda iår. För nu lär inte deltagarna bli jätteöverraskade över hur huset ser ut.
Citera
2020-02-05, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
börjar ju dra ihop sig nu, antar att man släppper deltagarna i helgen osv.

föresten nån som vet var man skaffar för kunna se 24/7?

föresten så hoppas jag att vi har roligare deltagare, 2015 var bara dödstråkiga personer och 2014 så verkade inte ens prokuktionen bry sig enda pluset var att det fanns en del knäppa personer. gillade även bladningen mellan norge och sverige.

Tydligen köpa Cmore. Man får se live 24/7 i "flera olika kameravinklar" hmm.
Citera
2020-02-05, 20:05
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Tydligen köpa Cmore. Man får se live 24/7 i "flera olika kameravinklar" hmm.

aja förstöd det.

fan Cmore är typ den sämsta tjänsten jag upplevt från datorn.
Citera
2020-02-05, 22:41
Medlem
GodModes avatar
Citat:
aja förstöd det.

Funkar väldigt bra på android tv. Är det en tilläggstjänst för Big brother?
Citera
2020-02-06, 02:39
Medlem
eshkoshkas avatar
Vad tror ni? Jag gissar på riktig plattsäsong. Går det på TV4 måste man väl ha ett 24/7 för att se några roliga händelser.
Citera
2020-02-06, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Vad tror ni? Jag gissar på riktig plattsäsong. Går det på TV4 måste man väl ha ett 24/7 för att se några roliga händelser.
Finns väl en risk att tv4 nu när man lägger det i huvudkanalen kommer göra det lite mer familjevänligt för att locka en bredare massa.
Citera
2020-02-06, 08:55
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hmacy
Finns väl en risk att tv4 nu när man lägger det i huvudkanalen kommer göra det lite mer familjevänligt för att locka en bredare massa.
Antar att detta är den mest påkostade säsongen för att det sänds på huvudkanalen. Bara hoppas på att det är klippningen som gör det familjevänligt och inte råmaterialet.
Citera
2020-02-06, 09:09
Medlem
Citat:
aja förstöd det.

öh cmore har väl förutom viaplay den bästa streamingtjänsten av dem stora kanalerna dplay tex är ju totalt värdelös

streamingen tror jag blir 4:ans minsta problem

så jävla tråkigt om det är massa hälvkändisar med också
Citera
2020-02-06, 12:36
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neqer
Antar att detta är den mest påkostade säsongen för att det sänds på huvudkanalen. Bara hoppas på att det är klippningen som gör det familjevänligt och inte råmaterialet.
Exakt. Är råmaterialet bra så är jag nöjd.
Citera
2020-02-06, 13:51
Medlem
DjPuttes avatar
Tur man har CMORE så man kan se BB 24/7 och alla skandaler och guppande täcken, Snart smäller det in med gänget och ge dem dricka 1:a kvällen så kommer det bli underbart skåda
Citera
2020-02-06, 14:17
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
öh cmore har väl förutom viaplay den bästa streamingtjänsten av dem stora kanalerna dplay tex är ju totalt värdelös

streamingen tror jag blir 4:ans minsta problem

så jävla tråkigt om det är massa hälvkändisar med också

vet inte men när jag live på cmore så laggar det. så hoppas de kan förbättra sidan annars blir jag besviken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in