2020-02-04, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2

Att Trump sen påstår att de har bevis mot demokraterna och inte tvärt om och du och andra väljer att lägga in er egna tolkning på det och påstå att Trump erkänt att han undanhåller bevis mot sig själv är ju bara grädden på moset, vattentätt återigen!

Men du anser självklart att det bara är tomma ord från Trump?
Citera
2020-02-04, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDO
Men du anser självklart att det bara är tomma ord från Trump?
Självklart, fram tills bevisen är presenterade!
Citera
2020-02-04, 17:07
Medlem
Citat:
Självklart, fram tills bevisen är presenterade!

Topp! Samma sak med Q och dennes följares snack om tribunaler, Guantánamo etc? Alla anklagelser mot Hillary? Trump och dennes följares ”Lock her up”? Bara tomma ord där också?
Citera
2020-02-04, 18:24
Medlem
Fittahoras avatar
Q #2478:
Citat:
Q !!mG7VJxZNCI 11 Nov 2018 - 6:58:18 PM
Let the unsealing begin.
Let the DEC[L]AS begin.
Let the WORLD witness the TRUTH.
We, the PEOPLE.
JUSTICE UNDER THE LAW.
Q
L är en markör.
Donald J. Trump
@realDonaldTrump

I hope Republicans & the American people realize that the totally partisan Impeachment Hoax is exacty that, a Hoax. Read the Transcripts, listen to what the President & Foreign Minister of Ukraine said (“No Pressure”). Nothing will ever satisfy the Do Nothing, Radical Left Dems!

5:42 em · 3 feb. 2020
L saknas.

Inatt håller Trump talet om tillståndet i nationen (eng. State of the Union address, SOTU).
Citera
2020-02-04, 22:11
Medlem
madtops avatar
En massa chattande, upprepningar och tjafs raderat.
/Moderator
Senast redigerad av madtop 2020-02-04 kl. 22:16.
Citera
2020-02-05, 06:40
Medlem
Citat:
aaah så man har fortfarande endast folks ord och ingen teknisk bevisning? Sån tur va så i Sverige iaf så ska man i regel ha teknisk bevisning i tillägg till vittnen för annars blir det på tok för stor risk att man börjar döma folk felaktigt. Personligen tycker jag det är jätte bra att det är så. Men för dig är det solklar bevisning för att Bolton säger att den är riktig hahaha bra uppbackat, vattentätt.

Ser framför mig hur du går in i en rättegång och när domarn ber dig lägga fram bevisningen så säger du " Jo det är så här det ligger till för jag har hittat en person som säger att det är så"...

Att Trump sen påstår att de har bevis mot demokraterna och inte tvärt om och du och andra väljer att lägga in er egna tolkning på det och påstå att Trump erkänt att han undanhåller bevis mot sig själv är ju bara grädden på moset, vattentätt återigen!
Vilket snömos du kommer med. Vittnesutsagor är fullt tillräckligt i en rättegång. Att en Transcript av ett telefonsamtal skulle vara förfalskat av Vita Husets egna personal ser jag som uteslutet.

Att Trump sedan medger Obstruction of Justice så fort han öppnar munnen eller Twittrar gör det hela bara än mer fantastiskt. Han har försökt påverka och hota vittnen både på Twitter och i tal till exempel.

Att han sedan, efter att ha påstått att Demokraterna inte har bevis efter som vi undanhåller bevis, något som verkar ha gått över huvudet på dig, bevisar bara vilken jubelidiot han är.

Trumps och Republikanernas 'bevis' mot Demokraterna som bara består av konspirationsteorier framförda av dåren Guiliani och andra är ungefär lika trovärdigt som Q.
Citera
2020-02-05, 10:12
Medlem
Idag avslutas riksrättegången mot president Trump med votering i senaten. En votering som förmodligen följer partilinjer och presidenten blir frikänd på samtliga åtalspunkter. Därefter fortsätter nedmonteringen av deep state enl. plan. Det har ju gått rätt så bra hitintills med att avfärda Russia-collusion hoax, Crossfire Hurricane och Ukraina hoax..
Citera
2020-02-05, 10:23
Medlem
Vi vet väl redan att Trump går fri från riksrätt, chansen att han skulle fällas torde vara närmare noll.

Det finns ju ett par i denna tråd som suttit i månader och visat på Trumps skuld och vilket "#%¤ han är genom denna riksrätt. Om status quo skall behållas så hoppar dom nu över till något nytt som är negativt för Trump och peddlar det i ett par månader.

Sanningen är väl att Trump kommer bli Republikanernas presidentkandidat och att D har stora problem att skaka fram någon vettig motståndare.

D verkar också ha interna problem, har jag förstått detta rätt så är Sanders i toppstriden och det gillar inte DNC/etablissemanget?

Nu till det jag egentligen ville skriva, en teori i tråden är ju att Trump skulle vara del av "deep state", eliten, etablissemanget.
Jag tycker inte det ser ut så, nu har ju tom. Pelosi öppet visat sitt förakt för Trump genom att riva sönder talet inför alla och senast på Bush begravning så var han ju allmänt ignorerad.
Jag tolkar det som att Trump har rubbat status quo i politikerkretsar och är mest hatad av D.
För R är han ju ett enormt uppsving och i senaste valet var det väldigt många republikaner som inte ställde upp för omval så där har dom väl rensat ut en del.
Citera
2020-02-05, 12:00
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Vi vet väl redan att Trump går fri från riksrätt, chansen att han skulle fällas torde vara närmare noll.

Det finns ju ett par i denna tråd som suttit i månader och visat på Trumps skuld och vilket "#%¤ han är genom denna riksrätt. Om status quo skall behållas så hoppar dom nu över till något nytt som är negativt för Trump och peddlar det i ett par månader.

Sanningen är väl att Trump kommer bli Republikanernas presidentkandidat och att D har stora problem att skaka fram någon vettig motståndare.

D verkar också ha interna problem, har jag förstått detta rätt så är Sanders i toppstriden och det gillar inte DNC/etablissemanget?

Nu till det jag egentligen ville skriva, en teori i tråden är ju att Trump skulle vara del av "deep state", eliten, etablissemanget.
Jag tycker inte det ser ut så, nu har ju tom. Pelosi öppet visat sitt förakt för Trump genom att riva sönder talet inför alla och senast på Bush begravning så var han ju allmänt ignorerad.
Jag tolkar det som att Trump har rubbat status quo i politikerkretsar och är mest hatad av D.
För R är han ju ett enormt uppsving och i senaste valet var det väldigt många republikaner som inte ställde upp för omval så där har dom väl rensat ut en del.

Vi har väl alla (ja förutom vissa få Q/Trump supportrar) varit väldigt eniga om att Trump inte kommer att fällas oavsett vad.

Men däremot så verkar Bernie Sanders fortfarande vara starkt framåtgående medan Biden redan har fallit ner kraftigt.

Sedan så är det inte så mycket att DnC inte tycker om det utan det är Corporate Democrats som inte tycker om det, då Sander vill göra det olagligt att muta politiker osv igen.

Har Q något att säga om det som sker i DnC eller är Q tröttsamt tyst om Sanders och kompani?
Citera
2020-02-05, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Q #2478:

L är en markör.
Donald J. Trump
@realDonaldTrump

I hope Republicans & the American people realize that the totally partisan Impeachment Hoax is exacty that, a Hoax. Read the Transcripts, listen to what the President & Foreign Minister of Ukraine said (“No Pressure”). Nothing will ever satisfy the Do Nothing, Radical Left Dems!

5:42 em · 3 feb. 2020
L saknas.

Inatt håller Trump talet om tillståndet i nationen (eng. State of the Union address, SOTU).

Vad betyder covfefe?

Ge upp för fan.

Vad tycker du om Trumps SOTU för resten? ha ha
Citera
2020-02-05, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Vi har väl alla (ja förutom vissa få Q/Trump supportrar) varit väldigt eniga om att Trump inte kommer att fällas oavsett vad.

Med tanke på att 0 bevis har presenterats så var det 100% väntat, svar ja.
Citera
2020-02-05, 14:18
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Med tanke på att 0 bevis har presenterats så var det 100% väntat, svar ja.

Bevis har presenterats men republikaner har även öppet sagt att de skulle fria honom oavsett vad.

Trump skulle i teorin kunna våldta småbarn vid det här laget framför kameror och komma undan med det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in