Citat:
Ursprungligen postat av
rubin22
Nej, att pappan som kastade ner sin dotter sa att dem skulle hoppa ihop känner jag inte igen, däremot säger han själv efteråt att han tänkte också hoppa själv. Aldrig i livet att den fegisen hade tänkt ta sitt eget ynkliga liv!
En stor jävla bebis som blev avis på barnet, för att mamman ägnade mer tid åt flickan än honom!
I detta fall tycks ingen av dem två varit trevliga föräldrar, de var helt säkert ute efter de pengar de skulle få då de fick vårdnaden om flickan, för varför skulle de annars valt att få hem henne, de ville ju fortsätta att knarka?
De hade noll empati för flickans bästa! Äckliga jävlar dessa två, blir så arg!
Och vidriga kammarrätt och de idiotiska anhöriga/vänner som vittnade till dessa knarkarföräldrars fördel!
De har blod på sina händer!

Jag tror verkligen inte att vilja att få hem sitt barn hade något med pengar att göra. Givetvis älskade de sitt barn och ville att hon skulle bo med dom. Om detta har med missbruk att göra, det vet vi ju faktiskt inte. Tänkte föräldrarna säkert att de skulle sluta missbruka när flickan var hemma. Eller så tyckte de inte att deras missbruk påverkade deras föräldrar roll. Förnekelse är ju faktiskt en del av missbruket.
Jag tror inte dessa föräldrar är några onda människor. Visst nu verkar det ju som om någon av dem gjort en ond handling. Men det betyder ju inte att de är onda människor.